Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wishlist?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wishlist?

Hi,

Ik heb nog nooit wat gepost op 't forum maar heb toch even een account aangemaakt om dit met jullie te delen.

Is er animo voor een wishlist? Ik heb zat spullen die ik nog zou willen hebben, maar om die nou permanent in m'n winkelkarretje te zetten is niet echt handig. Vooral bij bax-shop waar je regelmatig een paar dingetjes koopt, maar ook grote aankopen maakt waar je al een tijdje op hebt zitten wachten, is het logisch om een soort van wishlist te hebben zodat je een overzicht hebt van wat je nog had willen kopen.

Zijn er nog ideeën hierover/plannen om dit te implementeren?

ten eerste welkom op het leukste forum op het gebied van licht/geluid!!

ik zou eerst kijken wat je echt nodig heb. kijk ook rond op het forum wat ze zeggen over verschillende producten en reviews. Zo weet je waar je aantoe bent. Vraag ook dingen op het forum en discusseer mee!!

mvg.
    BDB Lightshow

Comment

Ha, Welkom op het forum!

Het is inderdaad nu niet mogelijk om dingen op een soort van ''verlanglijstje'' te kunnen zetten in de webshop. Binnenkort komt er een nieuwe webshop van Bax-Shop. Er is nog niet veel over uit gegeven maar wellicht zit het er in?

Comment

Plannen om dit te gaan integreren in de nieuwe webshop zijn er. Is in de huidige shop niet meer haalbaar. ;)

Comment

oooohhhh, daar weet ik nog niets van ?? vertel meer.....

Comment

Is al vaker het een en ander over verteld op het forum, ga ik niet weer allemaal herhalen, helaas. ;)
            Als hij klaar is zal je het wel zien.

Comment

ooohh oke,

Comment

Originally posted by Rick View Post
                Plannen om dit te gaan integreren in de nieuwe webshop zijn er.
                Het zit er al in zelfs. zodra de nieuwe shop helemaal klaar is, hebben jullie een wishlist.
                Je zal het op een dag vanzelf voorbij zien komen :-)

Comment

Das goed nieuws :)

Thanks voor de update.

Comment

Working...
                  X