Announcement

Collapse
No announcement yet.

American DJ Mini Fog Lekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik vind Zero Vision - Overdrive ook nog steeds echt een topper :P

Comment

American DJ Mini Fog Lekt

Is het normaal dat mijn American DJ Mini Fog 400W lekt als ik hem een tijdje heb gebruikt? Uit een van de gaten aan de onderkant komt behoorlijk wat vloeistof of water, dat weet ik niet zeker. Is dit normaal en hebben andere mensen hier ook last van?

Mvg,
      DJ Roov
      [Edit Rick]Heb je website maar even weggehaald. We hebben deze niet persé nodig om je vraag te beantwoorden. Als wij je website willen zien, kunnen we deze vast wel via je profiel vinden. (De optie om je website in te vullen is er niet voor niets ;)

Comment

Het zou kunnen dat er wat vloeistof uit de tank is gekomen tijdens transport, dat in het apparaat is gekomen en zodoende aan de onderkant weglekt.

Wat ook kan, is dat de aansluiting op/van de pomp niet helemaal jofel is en zodoende niet waterdicht is.

Wanneer je nog over garantie beschikt, moet je even met Bax contact opnemen (via de homepage kun je dat prima vinden).

Anders moet je hem even openmaken en de aansluitingen van de tank, pomp en verwarmingselement eens aandraaien (mits dat mogelijk is.)

Comment

Kan het veel kwaad? Want ik heb mijn rookmachine zaterdag nodig dus opsturen zou daarna pas kunnen.

Comment

Wellicht kan je even kijken waar het lekt. Wanneer het op een plaats is waar geen elektronica zit (ik acht de kans klein bij een elektronisch apparaat) is het niet zo'n probleem.

Comment

In dat geval zal hij nog steeds lekken en een lekker plasje achterlaten op het feestje zelf. Rookmachinevloeistof is toch een klein beetje vettig, dus op een stenen vloer of zeil kan dat toch wat glad worden.

Tevens zoals roderickk al aangeeft, is het wellicht verstandig om die rookmachine toch even niet te gebruiken en even contact op te nemen met Bax-shop. (En eventueel een andere simpele te huren bij de dichtstbijzijnde licht- en geluidsverhuurder.)

Comment

Als je bij mij uit de buurt komt mag je m'n Antari Alpha F80Z wel lenen 8)

Comment

Working...
                X