Announcement

Collapse
No announcement yet.

Internetbedrijf Bax in Goes grootste groeier

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Internetbedrijf Bax in Goes grootste groeier

Hey peeps k heb vandaag ff setje opgenomen.. Hij is beetje vaag geworden kwa platenkeus vind ik maarja zitte wel lekkere nrs in..
    Laat maar horen wat je er van vind... gedraaid met vinyl btw.

Groetjes

Bas Rose

liveset:

wel een goede set, alleen net wat je zegt je volgorde kwa tracks :lol: :lol: :lol:

Comment

ja k was ff in wazige bui :P gewoon wat gepakt... meestal draai ik iets harder maar dis ook leuk voor een keer :P

Comment

MIDDELBURG - De snelst groeiende onderneming van Zeeland is Bax Beheer uit Goes.

Deze detailhandel in licht- en geluidsapparatuur via internet heeft in drie jaar tijd een groei van 902 procent doorgemaakt.

Bax Beheer (op het internet te vinden op www.bax-shop.nl) is winnaar van een van de Gazellen Awards van het Financieele Dagblad, dat jaarlijks landelijk de ondernemingen met de grootste groeicijfers in kaart brengt. Bax won de categorie kleine bedrijven. De groei ontwikkelde zich van 114.553 euro in 2005 tot 1.148.128 euro in 2007. Scheepsreparatie- en ombouwwerf Scheldepoort in Vlissingen-Oost won in de categorie middelgroot en groothandel in metalen Hercules Metals in Middelburg in de categorie grote bedrijven. Scheldepoort (omzet in 2007 33,4 miljoen euro) met een groeipercentage van 85; Hercules Metals (omzet vorig jaar 62,6 miljoen euro) met 65 procent groei. De prijzen zijn gisteren in Den Haag uitgereikt.

Aan de verkiezing van het Financieele Dagblad deden vijftien Zeeuwse bedrijven mee. Landelijk waren het 676 bedrijven. Veruit de grootste groeier was zonnecellenproducent Solland Solar Energy in Heerlen. Deze onderneming is een dochter van het Zeeuwse energiebedrijf Delta. Solland groeide in drie jaar tijd met 2819 procent.
        Bron

Heren, proficiat. :D Wanneer is de volgende verhuizing naar een nog groter pand? ;)

Comment

:lol:

Met het pand zijn we bezig, nog even geduld dus :wink:

Comment

:o Dat wist ik niet. Verdikkeme, ik moet toch maar vaker in de shop zelf komen voor de heetste roddels. :twisted:

Comment

Gefeliciteeerd!

Comment

Yeeeaahh weer een award voor de prijzenkast!

Comment

Gefeliciteerd!

Weet nog wel dat ik een paar jaar terug een case had besteld die mijn vader toen ging ophalen van een zolderkamer. :)

Comment

Dat was dus nog het oude pand. ;)
                    Daar heb ik nog m'n scanners opgehaald, die uit de tegenoverliggende garage moesten worden gehaald. :D

Comment

Geweldig jongens op naar de 1000 procent of hebben jullie die al behaald?

Comment

Van de zolderkamer bij mijn pa in het magazijn zijn we inmiddels al 2 jaar weg ;)

Denk dat iemand zich wel moet schamen als hij/zij nog nooit in deze shop geweest :twisted:

Comment

Ik ben er al 2 keer geweest 8) . Maar woon niet bepaald om de hoek kom uit Eindhoven..

Comment

ik woon nog verder weg (noord limboland) en ben er zelf ook al geweest:P

Comment

Wat dus eigenlijk betekent dat Bax-shop nationaal bekend is. ;)

Comment

Working...
                              X