Announcement

Collapse
No announcement yet.

Internetbedrijf Bax in Goes grootste groeier

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sinds de reclame op SlamFM is het inderdaad erg hard gegaan met onze naamsbekendheid. Volgend jaar krijgen we helemaal een leuke reclamestunt maar daar kunnen we nog niks over zeggen ;)

Uiteraard hebben we ook een grote voorraad, over het algemeen snelle levertijd, goede service, een groot team personeel en een lekker informele winkel. Iedereen kan langskomen, iedereen kan een bak koffie krijgen of anders wat fris, dat maak je niet snel mee in een winkel ;)
    Last edited by Robert; Wednesday-07-01-2009, 12:09.

Comment

Weet jij al iets over de nieuwe webshop? Wanneer komt die online?

Comment

Originally posted by Robert View Post
        Sinds de reclame op SlamFM is het inderdaad erg hard gegaan met onze naamsbekendheid. Volgend jaar krijgen we helemaal een leuke reclamestunt maar daar kunnen we nog niks over zeggen ;)

Uiteraard hebben we ook een grote voorraad, over het algemeen snelle levertijd, goede service, een groot team personeel en een lekker informele winkel. Iedereen kan langskomen, iedereen kan een bak koffie krijgen of anders wat fris, dat maak je niet snel mee in een winkel ;)
        Over die goede service ben ik het helemaal mee eens! Bij de bestelling van een hoofdtelefoon ging iets mis waardoor ik 2x betaald en besteld heb, 10 minuten nadat ik een mailtje had gestuurd kreeg ik al reactie en de zelfde dag was de bestelling geanulleerd en stond het geld weer terug op de bank. Echt mijn complimenten, ik snap alleen niet waarom die status niet is verandert? En nu moet ik ook nog wachten omdat de voorraadstatus gister is verandert naar: Backorder fabrikant.

Comment

Ik heb inderdaad ook niks te klagen gehad tot nu toe (en dat wil niet zeggen dat alles vlekkeloos is verlopen, maar de fout-afhandeling is gewoon heel netjes!)

Ik heb een tijdje geleden ook een Backorder fabrikant gehad, kan heel lastig zijn, helaas kan Bax-shop hier verder ook niks aan doen, dus het is wachten tot de fabrikant er zin in heeft. In mijn geval ging dit om een flightcase voor m'n Reloop RMX-40 en RMP2's. Deze is helaas nooit geleverd door de fabrikant en ik heb er destijds (na een half jaar wachten) voor gekozen om toch de bestelling te annuleren omdat ik toen ben gaan studeren en t geld wel kon gebruiken.

In dit half jaar ben ik ongeveer 6 keer gebeld door bax-shop om te vragen wat ik wilde met de bestelling. Heel netjes!

Ohja, dit wil natuurlijk niet zeggen dat alle bestellingen met status 'Backorder fabrikant' er meer dan een half jaar over doen, normaal/meestal is dit max 5 weken.

Comment

Backorder fabrikant is heel erg breed in onze shop. Kan 5-6 dagen zijn maar kan ook 3-4 maanden duren. Hier hebben we helaas geen invloed op :(

Comment

Ik zal hier gewoon eerlijk zijn; (misschien een idee om een topic te maken over service, wat er is misgegaan en hoe het is opgelost?) ik bedoel, bedrijfs-eerlijkheid kan dit toch wel??

Mijn ervaring met de service is eigenlijk niet goed.
              Ik ga hier verder ook niet op in, tenzij jullie het echt willen weten, maar lijkt me niet verstandig.
              Bestelling die te laat geleverd wordt, slecht contact, etc..

Desalniettemin werden deze fouten wel netjes opgelost door het 1 en ander te vergoeden.

Verder vind ik de webshop heel gebruiksvriendelijk, MAAR let wel op de afbeeldingen bij sommige producten. Als je bijvoorbeeld een kist te koop aanbied, en een afbeelding met een gevulde kist (apparatuur erbij) neerzet, zonder te vermelden (excl. inhoud) kun je hiermee problemen krijgen lijkt me?!?
              Het ligt er ook aan wat voor naam je aan een product geeft!

Comment

Originally posted by Pim View Post
                Ik zal hier gewoon eerlijk zijn; (misschien een idee om een topic te maken over service, wat er is misgegaan en hoe het is opgelost?) ik bedoel, bedrijfs-eerlijkheid kan dit toch wel??
                Lijkt mij dat het in dat geval om privézaken gaat en er 2 kanten aan een verhaal zitten. Je krijgt dan complete discussies buiten de shop om, tussen klant en Bax-shop.nl. Lijkt mij geen goede optie.
                Mijn ervaring met de service is eigenlijk niet goed.
                Ik ga hier verder ook niet op in, tenzij jullie het echt willen weten, maar lijkt me niet verstandig.
                Bestelling die te laat geleverd wordt, slecht contact, etc..
                Uiteraard jammer dat het op die manier is gelopen. Echter, hou er wel rekening mee dat Bax-shop.nl niet altijd oorzaak van het probleem is en er ook het e.e.a. kan misgaan bij fabrikanten, leveranciers en het onderling transport van dealer naar Bax en van Bax naar klant.
                Desalniettemin werden deze fouten wel netjes opgelost door het 1 en ander te vergoeden.
                Het lijkt er dus op dat Bax-shop.nl de fout niet kon herstellen maar wel heeft geprobeerd je tegemoet te komen bij het probleem.
                Verder vind ik de webshop heel gebruiksvriendelijk, MAAR let wel op de afbeeldingen bij sommige producten. Als je bijvoorbeeld een kist te koop aanbied, en een afbeelding met een gevulde kist (apparatuur erbij) neerzet, zonder te vermelden (excl. inhoud) kun je hiermee problemen krijgen lijkt me?!?
                Het ligt er ook aan wat voor naam je aan een product geeft!
                Aan de productnaam kun je ook vaak zien dat het een losse kist betreft. Wanneer er "set" bijstaat o.i.d. en er staat ook een reeks apparatuur bij de specificaties, dan gaat het wel om een set incl. flightcase.

Als dit er niet bijstaat is de afbeelding gewoon ter illustratie hoe het uiteindelijke resultaat er uit kan zien en hoe de apparatuur in de flightcase gemonteerd/geplaatst wordt. Vaak staat er bij een flightcase ook wel dat de afbeelding afwijkt, wanneer het niet zo is kun je dit melden in het foutenmeldtopic voor de webshop in het desbetreffende subforum. ;)

Comment

Nou ik maak het zelf ook vaak mee dat er bij offertes die gemaakt worden, dat de klant een product krijgt wat afwijkt van de afbeelding en dit niet vermeld stond, in dat geval krijgt de klant gelijk, het staat immers op papier en is getekend door beide partijen!

Comment

Originally posted by roderickk View Post
                    Mijn vraag was even niet opgevallen door alle nieuwe berichten. Robert weet jij hier meer over?

Comment

er gaat natuurlijk wel eens iets fout,
                      dat heeft elk bedrijf wel eens.
                      maar toch ik heb nu ook last van verzendtijden (denon als leverancier dan) geen bax probleem.
                      maar toch hun porberen altijd alles zo goed mogelijk en zo snel mogelijk dingen te regelen;)

Comment

Originally posted by roderickk View Post
                        We zijn er mee bezig, maar er is nog geen harde datum bekend wanneer de nieuwe shop online zal komen.
                        Zie het als verassing, net als het forum. Je wordt op een dag wakker en er staat iets volledig nieuws ;)

Comment

Originally posted by terror mariman View Post
                          er gaat natuurlijk wel eens iets fout,
                          dat heeft elk bedrijf wel eens.
                          maar toch ik heb nu ook last van verzendtijden (denon als leverancier dan) geen bax probleem.
                          maar toch hun porberen altijd alles zo goed mogelijk en zo snel mogelijk dingen te regelen;)
                          Tja, inderdaad. Normaal gesproken hebben we de gangbare Denon producten gewoon ruimschoots op voorraad (zoals het hoort), maar momenteel zijn we door de DN-S1000's heen en nog wat andere producten die nog een redelijk lange levertijd hebben.

Helaas, maar hier kunnen we ook niets aan doen en het is afwachten wanneer ze weer gaan komen!

Comment

Working...
                          X