Announcement

Collapse
No announcement yet.

D-hole USB connectoren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• D-hole USB connectoren

HoiHoi iedereen!

Ik ben bezig met het ontwerpen van enkele cases, o.a. een case voor m'n laptop, hdd en midi controller.
    Nu heb ik hier enkele USB snakelights liggen en die zou ik graag kunnen inpluggen op de case. Echter vind ik qua inbouw USB connectoren alleen modellen van Neutrik (prijzen vanaf €4,70). Heeft Bax niet ergens een stapeltje "no-name china" inbouw usb connectoren liggen die voor "een prikje" de deur uit kunnen? Ik vind het een beetje overkill om voor gewoon wat snakelights dure Neutrik connectoren te gebruiken... Zo verschrikkelijk vaak worden ze niet ingeplugd, en van een storing op de datalijnen zal ik niet wakker liggen...;)

Nope, voor zover ik weet is Neutrik de enige die D-size USB connectoren maakt. ;)

De kosten van de plug zitten 'm ook in het feit dat je hem kunt omdraaien intern. Is voor je lampje niet interessant, is voor data-overdracht wel interessant. ;)

Comment

Spijtig... Dan maar wat dieper in de buidel tasten en er Neutriks inzetten... Bedankt!

Comment

Sorry voor mijn late reactie, maar ik wil dit toch even posten:

DAP heeft ook D-size USB connectoren. Artikelnummer UFC303N (nikkel) of UFC303B (zwart).

Linkje naar Highlite.

De adviesprijs van Highlite ligt op 6,75, maar dit zal bij Bax natuurlijk wel lager uitvallen.

Comment

Adviesprijs is wel al bekend, maar onze prijzen nog niet. ;) Denk echter wel dat het netto geen verschil uit gaat maken.

Comment

Ja, kijk nog even goed naar de foto..... Als je goed kijkt zie je rechtsboven op de plug ook weer een Neutrik logo, gaat dus gewoon om hetzelfde product.
            En als ik me het goed herinner, staat er in de highlite catalogus ook gewoon een hele boel plugjes/chassisdelen etc van Neutrik.

Comment

Working...
            X