Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gezocht aansluitpaneel flightcase

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht aansluitpaneel flightcase

Ja geen idee hoe ik het moet verwoorden maar ik ben op zoek naar het volgende:

Een mooi 19" paneeltje waar ik via een powercon m'n flightcase van stroom kan voorzien,
    Via 4 XLR aansluitingen m'n signaal kan insturen/uitsturen tussen verschillende flightcases,
    En 4 Speakon aansluitingen om de kabeltjes tussen m'n speakers en de flightcase te kunnen leggen.

Nou zullen jullie denken, die kun je gewoon zelf maken. Ja dat weet ik, alleen de tijd, zin en kennis ontbreken om dat zelf te maken. Verder weet ik dat je ze ook zo kunt kopen, dus daarom ben ik er naar opzoek.

Ik had al even in de shop gezocht maar kon niks vinden.

Wie kan helpen?

Dat kastje komt van DAP en kost volgens mij even uit m'n blote hoofd rond de 50 euro. Daar zit als het goed is alles op wat je net aanhaalt.

Wellicht kun je de heren van Bax even mailen, aangezien zij nu ook DAP kunnen leveren.

Comment

Weet je zeker dat je het niet zelf wilt maken? Zoveel tijd kost het niet en het scheelt een hoop geld. Of DAP precies heeft wat jij zoekt weet ik inet.

Comment

Heb het type al gevonden:
        dap audio acu 2
        En ja ik zou hem ook wel zelf kunnen maken, maar ik ben dus gewoon lui :D
        Ik heb de heren van bax al gemailt of ze deze kunnen leveren, anders zal ik toch zelf aan de gang moeten haha.
        Kan wat mij betreft een slotje op dit topic!

Comment

Ik denk dat we hem het beste open kunnen laten, wellicht komt er ooit nog eens een vraag. ;)

Bax-shop.nl is nu wel officiëel dealer van DAP/Showtec (oftewel de Highlite stal), dus grote kans dat ook deze in het assortiment komt.

Comment

Working...
          X