Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over forum code

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje over forum code

Hoi,

Ik wil nu een hoop dingen bestellen voor een zelfbouw sub in de shop, alleen er staat ook dat iedere forum gebruiker 1% korting krijgt.
    Nu raden jullie het alvast: waar kan ik deze code vinden?
    En moet ik deze invullen bij het balkje, waar cadeaubon staat?
    Waar kan ik verdere opmerkingen over de bestelling kwijt tijdens het bestellen?

Kortingscode is (was) alleen voor nieuwe gebruikers en is per e-mail naar je toegestuurd. Deze code vul je (inderdaad) in bij cadeau bon. Opmerkingen kun je kwijt op de pagina bestelling versturen.

Comment

Thx:P Ik wil onder andere een x-over van behringer bestellen, maar kan deze apart worden verzonden, los van de rest, aangezien deze een lange levertijd heeft?
      ps. kan een van de mod's mij over die code meer vertellen?

Comment

Ik wil onder andere een x-over van behringer bestellen, maar kan deze apart worden verzonden, los van de rest, aangezien deze een lange levertijd heeft?
        Ja, die zal dan als backorder worden aangemerkt en later kostenloos worden nagestuurd.

ps. kan een van de mod's mij over die code meer vertellen?
        De code werd volautomatisch verstuurd bij de registratie op het forum. Je kreeg hem dus bij je registratiebevestiging.

Comment

Ok, bedankt;) Ik heb even diep in m'n mailbox gekeken en de code gevonden^^.

Comment

Working...
          X