Announcement

Collapse
No announcement yet.

#Baxpioneer, trending topic op twitter en nog Pioneer DJ gear winnen ook!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• #Baxpioneer, trending topic op twitter en nog Pioneer DJ gear winnen ook!

Om het volgende even onder de aandacht te brengen, Bax-shop.nl heeft weer een Twitter-actie. En het is ongelofelijk simpel om kans te maken op leuke Pioneer DJ-gear. Je moet alleen even wat retweeten. :)

Momenteel zijn we vierde van Nederland in de 'trending topic' lijst van het afgelopen uur!

Hoe je meedoet? Check de actievoorwaarden!

Misschien een stomme vraag, maar waar retweet ik dit op?

Comment

Op Twitter.

Comment

Dat snap ik...maar moet ik iets naar bax zenden of wat?

Comment

Originally posted by Rick View Post
          Om het volgende even onder de aandacht te brengen, Bax-shop.nl heeft weer een Twitter-actie. En het is ongelofelijk simpel om kans te maken op leuke Pioneer DJ-gear. Je moet alleen even wat retweeten. :)Momenteel zijn we vierde van Nederland in de 'trending topic' lijst van het afgelopen uur!

Hoe je meedoet? Check de actievoorwaarden!
          Heeft het zin, om vaker het te retweeten, of is dat zinloos? Want sommige doen het 20 keer per uur...

Comment

Originally posted by Dj funkey View Post
            Dat snap ik...maar moet ik iets naar bax zenden of wat?
            •Ga naar uw Twitter account
            •Follow, indien u dit nog niet doet, @Baxshop
            •Retweet "Maak iedere dinsdag kans op vette Pioneer DJ Gear, uiteraard van Bax-shop.nl! RT dit bericht #baxpioneer"
            Dus je zet "RT @Baxshop Maak iedere dinsdag kans op vette Pioneer DJ Gear, uiteraard van Bax-shop.nl! RT dit bericht #baxpioneer" in je invoer-balkje, slingert het op Twitter, en voila. That's is.
            Makkelijker kan ik het echt niet maken.

Heeft het zin, om vaker het te retweeten, of is dat zinloos? Want sommige doen het 20 keer per uur...
            Je mag het 1x retweeten, 10x, 1000x, hoe vaak je maar wilt. Het heeft echter geen invloed op de winkans.

Comment

Jammer dat het niet iedereen het kan. Net als ik, ik heb geen Twitter!? Ga het ook niet aanmaken. Maar als je iets wint dan ben je echt blij, want Pioneer gear is zeker niet goedkoop!

Comment

Net als ik, ik heb geen Twitter!?
                Heb je in drie stappen aangemaakt hoor. Plus je kunt het eenvoudig met Hyves en Facebook laten integreren. En het hoeft niet iets eenmaligs te zijn, want we doen regelmatig dingen met Twitter.

Comment

En de eerst prijs, een Pioneer HDJ 2000, is er vandaag uit gegaan. Vanaf vandaag kun je weer deelnemen aan week 2 van de actie door het bericht te retweeten.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                    Heb je in drie stappen aangemaakt hoor. Plus je kunt het eenvoudig met Hyves en Facebook laten integreren. En het hoeft niet iets eenmaligs te zijn, want we doen regelmatig dingen met Twitter.
                    Dan ga ik er toch eens over nadenken om twitter aan te maken.

Comment

En we zijn nummer één trending topic in Nederland!

Als je deze week nog Pioneer gear wilt winnen moet je snel zijn... Check de actiepagina dus.

Comment

En je hebt nog een klein halfuurtje om mee te doen. :) Het gaat hard!

Comment

En weer een forumlid die niet meer kan zeggen dat forumleden nooit wat winnen. :mrgreen:

Jurgen, proficiat he. ;)

Comment

Gefeliciteerd Jurgenboy!

Comment

Haha. Dankje :) nu nog bedenken wat ik ermee ga doen. Bedankt bax!!

Comment

Working...
                              X