Announcement

Collapse
No announcement yet.

#Baxpioneer, trending topic op twitter en nog Pioneer DJ gear winnen ook!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Yes. Ik zit toevallig mee te kijken, #baxpioneer is aan het exploderen. ;)

Comment

Dave, gefeliciteerd met je DDJ-T1 he. ;)

Comment

Gefeliciteerd, erg mooie prijs!

Comment

gefeliciteerd

Comment

Gefeliciteerd! Ik hoop dat je hem ook echt gaat gebruiken, en niet gelijk gaat verkopen.

Comment

Gefeliciteerd Dave :), Zeker een leuke controller..

Comment

Bedankt allemaal, stond zeker verbaast te kijken toen ik opgebeld werd.
                Wist niet echt wat ik moest zeggen.
                Ook de eerste keer dat ik wat win en gelijk zo'n prijs! T.W.V. over de 1000 euro!!!

Ik ga hem zeker zelf gebruiken en kijken hoe die bevalt...
                Bedankt bax-shop ;)

Als het goed is is hij gelijk om 1 uur verstuurd dat ik zag.

Comment

Alleen beetje jammer dat ik nu zie dat die naar mn werkadres is verstuurd.
                  Misschien ook gewoon mn eigen schuld hoor, gelijk er even uithalen vanavond.
                  Dat word morgenochtend dus een ritje naar mn werk :D

Comment

Is volgens mij een instelling in het systeem, het script pakt automatisch het laatst gekozen lever adres voor na leveringen en niet het standaard adres. Van de ene kant logisch maar van de andere kant niet. Vaak kies je om de bestelling op je werk/bij je ouders thuis te laten bezorgen aangezien je het product dat op dat moment op voorraad is snel nodig hebt. Waar de spullen die niet op voorraad zijn geleverd worden maakt niet zo heel veel uit, in sommige gevallen; als ze groot zijn ontvang ik ze liever thuis. Wellicht dat er in de toekomst nog een optie komt om aan te geven waar je de deelleveringen cq. naleveringen wilt ontvangen, kortom op het standaardadres of het adres waar deze levering na toe gaat.

Maar gefeliciteerd!

Comment

Working...
                    X