Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wesc Oboe White Headphone?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wesc Oboe White Headphone?

Hey, ik heb een vraag..
    Mijn pa heeft vóór kerst de Wesc Oboe White headphone besteld (http://www.bax-shop.nl/nieuwjaars-ko...t-details.html)

hij stond toen nog niet als backorder, maar nu dus wel..
    ik vraag me dus alleen af wanneer jullie deze weer binnen hebben en ik hem thuis gestuurd krijg :O! want ik kan echt niet meer wachten haha..

alvast bedankt..

Wesley

Beste Wessur,

Wanneer een product in backorder staat, heeft de fabrikant het product ook niet meer op voorraad. De fabrikant moet dus eerst nieuwe producten maken/importeren waarna deze aan Bax geleverd kunnen worden. De tijd dat het in beslag neemt is onbekend. Ik denk dat je je geduld toch op de proef moet stellen. ;)

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd.

Comment

Wij kunnen je helaas niet vertellen wanneer de fabrikant weer importeert, maar niet getreurt bax vaak wel. Ik zou even een mailtje doen, wellicht kunnen zij je verder helpen.

Comment

Wouw, snelle reacties haha! :|
        Ok ik weet genoeg :)!
        Bedankt voor jullie reacties!

Comment

Originally posted by roderickk View Post
          Wij kunnen je helaas niet vertellen wanneer de fabrikant weer importeert, maar niet getreurt bax vaak wel. Ik zou even een mailtje doen, wellicht kunnen zij je verder helpen.
          Bax kan in dit geval ook niet meer doen dan wachten op de producten. Wellicht een indicatie van de benodigde tijd, maar daar blijft het dan ook bij. ;)

Comment

Als het product voor je in backorder staat wilt dat niet zeggen dat de fabriek ze niet meer heeft. Wel als er staat "backorder fabrikant" bij het productstatus.

Als jij iets besteld wat bij ons niet op voorraad is, dan komt het ook in backorder te staan bij ons. De Wesc Oboe White komen eind januari bij ons binnen, elke 2 weken worden alle klanten op de hoogte gehouden van de levertijden.

Comment

ahh oke.. dat is mooi.. dan hoop ik dat ik hem eind januari heb! :)
              maar het rare is ook dat me pa hem heeft besteld terwijl hij niet in backorder stond.. daarom.
              maarja, niks aan te doen, en geen probleem.. ik wacht wel :)!

Comment

heey, ik vroeg mij af, tis alweer eind januari en ik wou weten of de Wesc's al zijn binnengekomen :O? en of jullie al bezig zijn met het versturen enzo..
                alvast bedankt!

Comment

De informatie in de webshop zegt dat ze nog niet op voorraad zijn. Blijkbaar heeft Wesc nogal problemen met de levering..

Comment

We hebben er vorige week een paar binnen gekregen en vandaag ook weer een paar. Ze worden erg mondjes maat uitgeleverd en dat is erg vervelend aangezien er ontzettend veel in backorder staan :(

Kan er helaas niet zo gek veel aan doen.

Comment

Working...
                    X