Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl gaat verhuizen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bax-shop.nl gaat verhuizen.

Maar gelukkig gaan we niet zo ver weg. :) We hielden het nog vrij lang geheim, maar we gaan langzaamaan over naar een heeeel heeeeeeeeeel groot pand. Tenminste, als je ziet waar we nu zitten. En dat pand zit ongeveer 100 meter van onze huidige locatie af.

Er komt onder meer een veel grotere showroom en een erg groot magazijn. Zo kunnen we meer op voorraad nemen en kunnen we ook meer laten zien zonder dat er eerst gewacht moet worden omdat het uit het magazijn moet komen, uitgepakt moet worden en aangesloten moet worden.

Nieuwsgierig?

Lees verder!

Ziet er goed uit! Spectaculair veel groter dan het huidige pand. En vooral ook de grote showroom ben ik erg benieuwd naar!
    Komt er ook een aparte ruimte voor het testen / luisteren van speakers?

Comment

Ik ben benieuwd, leuk om te volgen :-P

Comment

1500m2 winkel! Dat is aardig groot! Ik zag ook wel bij een andere winkel dat die ongeveer 100m2 hadden...

Comment

Proficiat met de aankoop! Maar jeesh, het was ook wel een keer nodig denk ik. Maar hadden jullie niet gewoon even naar Enschede kunnen komen?

Comment

Originally posted by yobotje View Post
            1500m2 winkel! Dat is aardig groot! Ik zag ook wel bij een andere winkel dat die ongeveer 100m2 hadden...
            Ik moest even zoeken waar je die 1500 m2 vandaan had, maar zag 'm net in de comments staan bij het artikel, van de grote baas zelf :)

Das inderdaad een mooi groot oppervlak zeg!

Comment

Originally posted by rintie View Post
              Proficiat met de aankoop! Maar jeesh, het was ook wel een keer nodig denk ik. Maar hadden jullie niet gewoon even naar Enschede kunnen komen?
              Weet je niet wat dat kost, mij hele dagen zo'n eind laten reizen? :mrgreen:

Das inderdaad een mooi groot oppervlak zeg!
              Zeker, en ik kan je vertellen dat de invulling ook heel erg mooi gaat worden. De plannen qua inrichting worden al druk besproken en er gaat ongelofelijk veel verbouwd worden.

Het gaat niet zomaar een ruimte worden waar wat productjes worden opgesteld, het wordt meer dan dat. ;)

Comment

Originally posted by Rick View Post
                Het gaat niet zomaar een ruimte worden waar wat productjes worden opgesteld, het wordt meer dan dat. ;)
                Wat meer pressies? :lol:

Comment

Originally posted by rintie View Post
                  Ja, ben ik ook mee eens :P een 2e winkel in Enschede/haaksbergen :mrgreen:

Comment

Ik heb begrepen dat het een nieuw concept word qua showroom wat uniek is in de BENELUX, ik ben benieuwd.

Comment

Ruimtes waarin je alles zelf kan proberen?

Comment

Originally posted by Dj funkey View Post
                        Ruimtes waarin je alles zelf kan proberen?
                        Lijkt me niet, aangezien dat niet uniek is. Dat kon namelijk ook altijd bij x Kuch Concurrent x in Boekelo. Helaas is die winkel 3 jaar geleden weg gegaan, en zit er alleen nog een enorme winkel in Duitsland. Maarja, als zou dat het zijn is het nóg über!

Comment

En voordat er zometeen klachten over komen... hierbij vast schetsen vanaf Facebook. ;)
                          Dit is alleen nog maar de magazijn-indeling.

Comment

Ik denk podium, cafe/cafetaria, chill hoek... hey wacht zo'n zaak zit hier in rotterdam ook :P
                            dus dat kan dan alweer niet...

Ikea conceptje voor geluid? eerst heel de f-ing winkel door voor je eindelijk je slag kan slaan
                            Last edited by zassie; Thursday-09-06-2011, 13:12.

Comment

Originally posted by zassie View Post
                              Ikea conceptje voor geluid?
                              Dan wil ik wel Zweetse gehaktballetjes :o

Comment

Working...
                              X