Klopt, maar dan nog:P
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bax-shop.nl gaat verhuizen.
Collapse
X
-
Originally posted by Rick View PostAch joh, binnenkort wordt het gewoon een 'dagje Baxen' :).
Dan is het ook gelijk de moeite waard om er een dag voor uit te trekken!
Inderdaad ik doe soms al weken van te voren zetten waneer ik naat bax-shop gaa, dan ben ik er een hééélen dag :P
nou woon ik in roosendaal bij breda in de buurt (noord-braband)
en is niet zo heel ver weg .
Comment
-
Haha, even een vraagje. Dat gebouw heeft naar mijn weten ook van die vrachtwagen losplekken, of vergis ik me nou? Want volgens mij is dat echt een gigantisch gebouw! Denk trouwens dat dat gebouw ook wel een voordeel heeft qua parkeerplekken, want de plekken aan de zijkant (zegmaar bij de ingang van de tennishallen daar) zijn dan toch ook van jullie?
Comment
-
Dat gebouw heeft naar mijn weten ook van die vrachtwagen losplekken
Want volgens mij is dat echt een gigantisch gebouw!
Denk trouwens dat dat gebouw ook wel een voordeel heeft qua parkeerplekken
Comment
-
Originally posted by Rick View PostKlopt! Maar voor nu is er één losplek voor ons. ;) En dat gaat behoorlijk wat tijd schelen.
Originally posted by Rick View PostKlopt ook! Heb er zelf al een kleine rondleiding gehad, het wordt echt huuuuge. ;)
Originally posted by Rick View PostKlopt ook, maar die komen niet bij het tennisgebouw. Die komen bij het hek aan het begin van het Dek Slipterrein, daar wordt aardig wat asfalt gegoten. ;) Anders gaan logisitek en consument botsen als het pal naast elkaar zit, misschien wel in de meest letterlijke zin van het woord. ;)
Comment
Comment