Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl gaat verhuizen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Klopt, maar dan nog:P

Comment

Originally posted by dj-drace View Post
      Klopt, maar dan nog:P
      Ze kunnen wel een omzet van 20 miljoen hebben maar toch nog verlies maken.

Comment

Heeft bax-shop misschien geen plannen om naar België te komen?
        Ik denk dat er wel wat Belgische klanten zijn. Maar zo maar eventjes naar de showroom kijken, daar ben je een dag mee kwijt.

Comment

Mwa, ik moet daar ook een halve dag voor uittrekken. En ik woon dan nog relatief "dichtbij" in Dordrecht gezien het grootste gedeelte van Nederland.

Comment

Bax naar België halen is gewoon een touwtrek gedoe. Ik kan ook wel zeggen dat Bax naar Arnhem (hier kort in de buurt) moet komen, maar daar schiet niemand wat mee op, behalve jezelf.

Comment

Ach joh, binnenkort wordt het gewoon een 'dagje Baxen' :).
              Dan is het ook gelijk de moeite waard om er een dag voor uit te trekken!

Comment

Originally posted by Rick View Post
                Ach joh, binnenkort wordt het gewoon een 'dagje Baxen' :).
                Dan is het ook gelijk de moeite waard om er een dag voor uit te trekken!

Inderdaad ik doe soms al weken van te voren zetten waneer ik naat bax-shop gaa, dan ben ik er een hééélen dag :P
                nou woon ik in roosendaal bij breda in de buurt (noord-braband)
                en is niet zo heel ver weg .

Comment

shit! had eigenlijk gehoopt dat de showroom 100km naar het noorden ging zodat het nog te bereiken is voor mij...

Comment

Hij verplaatst +/- 100 meter naar het zuiden, kun je daar ook mee leven?

Comment

Haha, even een vraagje. Dat gebouw heeft naar mijn weten ook van die vrachtwagen losplekken, of vergis ik me nou? Want volgens mij is dat echt een gigantisch gebouw! Denk trouwens dat dat gebouw ook wel een voordeel heeft qua parkeerplekken, want de plekken aan de zijkant (zegmaar bij de ingang van de tennishallen daar) zijn dan toch ook van jullie?

Comment

Dat gebouw heeft naar mijn weten ook van die vrachtwagen losplekken
                        Klopt! Maar voor nu is er één losplek voor ons. ;) En dat gaat behoorlijk wat tijd schelen.

Want volgens mij is dat echt een gigantisch gebouw!
                        Klopt ook! Heb er zelf al een kleine rondleiding gehad, het wordt echt huuuuge. ;)

Denk trouwens dat dat gebouw ook wel een voordeel heeft qua parkeerplekken
                        Klopt ook, maar die komen niet bij het tennisgebouw. Die komen bij het hek aan het begin van het Dek Slipterrein, daar wordt aardig wat asfalt gegoten. ;) Anders gaan logisitek en consument botsen als het pal naast elkaar zit, misschien wel in de meest letterlijke zin van het woord. ;)

Comment

Klopt! Maar voor nu is er één losplek voor ons. ;) En dat gaat behoorlijk wat tijd schelen.
                          Mooi, zal inderdaad sneller gaan :). En verzending dus waarschijnlijk ook :)

Klopt ook! Heb er zelf al een kleine rondleiding gehad, het wordt echt huuuuge. ;)
                          Sneakpeak foto's binnenin? :O

Klopt ook, maar die komen niet bij het tennisgebouw. Die komen bij het hek aan het begin van het Dek Slipterrein, daar wordt aardig wat asfalt gegoten. ;) Anders gaan logisitek en consument botsen als het pal naast elkaar zit, misschien wel in de meest letterlijke zin van het woord. ;)
                          Ow, okay. Da's misschien ook wel het handigste dan. Ik heb het niet nodig (5 min fietsen), maar zal zeker praktisch zijn voor de mensen van ver af. Good work :)

Comment

Sneakpeak foto's binnenin? :O
                            Mocht je willen. :mrgreen:

Comment

Klant is koning toch Rick? En klant wil foto's. ;)

Comment

Klant is koning, maar geen slavendrijver. :mrgreen:

Er zullen wel foto's komen hoor, als het zover is. ;)

Comment

Working...
                                X