Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl gaat verhuizen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Rick View Post
    Klopt! Maar voor nu is er één losplek voor ons. ;) En dat gaat behoorlijk wat tijd schelen.
    Dan ben ik benieuwd hoe het op de oude locatie met laden en lossen gaat ;).

Comment

Denk gewoon via de achterkant bij een grote 'garage'deur? Zoiets?

Comment

Originally posted by Fedmas View Post
        Denk gewoon via de achterkant bij een grote 'garage'deur? Zoiets?
        Yepppp... ;)
        Plus dat er ook nog andere bedrijfjes daar in de buurt zitten, dus het is soms even schuiven als er weer goederen worden afgeleverd of opgehaald.

Comment

nog nieuwtjes?

Comment

Originally posted by DJXperienZ View Post
            shit! had eigenlijk gehoopt dat de showroom 100km naar het noorden ging zodat het nog te bereiken is voor mij...
            100 KM ten noorden van Goes = Hele natte voeten en alleen bereikbaar per boot :p

Comment

Originally posted by zassie View Post
              100 KM ten noorden van Goes = Hele natte voeten en alleen bereikbaar per boot :p
              "Bax Island"
              Klinkt zo verkeerd nog niet.

Comment

Originally posted by dreezer View Post
                nog nieuwtjes?
                We (ze :mrgreen:) zijn momenteel druk bezig met het beurtelings verplaatsen van productgroepen naar het nieuwe magazijn. :) Het begint dus flink vorm te krijgen nu!

Comment

Schiet binnenkort eens wat fotos als je wilt? :)

Comment

Originally posted by dj-drace View Post
                    Schiet binnenkort eens wat fotos als je wilt? :)
                    zou ik ook wel willen maar heb je die andere reacties niet gelezen ?
                    er zijn al hrlveel vragen naar maar zij zijn eerst bezig met andere dingen ;)

Comment

Deze week zijn we dan met de echte verhuizing begonnen. Laat nou de afdeling Copywriting ingezet worden om te gaan helpen.. ;)

Kortom, ik loop dus aankomende week ook in het magazijn rond. Toevallig zijn er vandaag wat foto's geschoten door onze huis(-tuin-en-keuken :mrgreen)fotograaf. :) die zullen binnenkort op de facebook pagina terechtkomen, wellicht ook als nieuws-item.

Het gaat sowieso een stuk gestructureerder lopen dan voorheen, wat voor jullie alleen maar positief wordt. En waar je je kont niet kon keren op de outde locatie, heb je nu ' aardig' wat ruimte. ;)

Comment

Is er ook al een presieceren datum bekent dat de ''nieuwe'' bax-shop word geopens ?
                        en rond welke tijd raad je me aan om te komen kijken want ik verwacht de eerste week wel een topdrukte ;)

Comment

Is er ook al een presieceren datum bekent dat de ''nieuwe'' bax-shop word geopens ?
                          Nee. Er zijn zoveel dingen die nog fout (of juist goed) kunnen gaan dat een tijdsindicatie eigenlijk onmogelijk is. Momenteel zijn we nog steeds druk bezig om het magazijn in te ruimen. Momenteel zijn we bezig met kabels, dat gaat enorm snel, maar er moet nog heel veel gebeuren. En ook de inrichting van de shop gaat veel tijd in beslag nemen. ;)

en rond welke tijd raad je me aan om te komen kijken want ik verwacht de eerste week wel een topdrukte
                          Dan wordt het inderdaad een gekkenhuis omdat iedereen die showroom wil bekijken en worden de jongens van de verkoop helemaal gek. :mrgreen: Als je 'gewoon' eens wilt kijken kan dat natuurlijk, maar een middagje rustig luidsprekers vergelijken is dan wat minder makkelijk. ;)

Comment

Originally posted by Rick View Post
                            Dan wordt het inderdaad een gekkenhuis omdat iedereen die showroom wil bekijken en worden de jongens van de verkoop helemaal gek. :mrgreen: Als je 'gewoon' eens wilt kijken kan dat natuurlijk, maar een middagje rustig luidsprekers vergelijken is dan wat minder makkelijk. ;)
                            Oow ok dan kom ik nog wel eens een keertje binnen lopen. :mrgreen:
                            (sorry voor me spelings fouten in me vorige berichtje) :oops:

Comment

En daar zijn de eerste foto's al!

Dirk (LaRoche) en ik :mrgreen:

Stapeltje ERO's...

Die ITA's, die ITA's, die ITA's in de lucht

Voor het kleinere spul:

Reken maar dat dit ook nog gevuld wordt:

Inpak-afdeling, plus uitgaande en inkomende goederen. :)

Rest van de foto's hier te vinden.

Comment

GI-GAN-TISCH

staat er ook toevallig een foto bij van de toekomstige showroom ?

Comment

Working...
                                X