Originally posted by Rick
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bax-shop.nl gaat verhuizen.
Collapse
X
-
-
Deze week zijn we dan met de echte verhuizing begonnen. Laat nou de afdeling Copywriting ingezet worden om te gaan helpen.. ;)
Kortom, ik loop dus aankomende week ook in het magazijn rond. Toevallig zijn er vandaag wat foto's geschoten door onze huis(-tuin-en-keuken :mrgreen)fotograaf. :) die zullen binnenkort op de facebook pagina terechtkomen, wellicht ook als nieuws-item.
Het gaat sowieso een stuk gestructureerder lopen dan voorheen, wat voor jullie alleen maar positief wordt. En waar je je kont niet kon keren op de outde locatie, heb je nu ' aardig' wat ruimte. ;)
Comment
-
Is er ook al een presieceren datum bekent dat de ''nieuwe'' bax-shop word geopens ?
en rond welke tijd raad je me aan om te komen kijken want ik verwacht de eerste week wel een topdrukte
Comment
-
Originally posted by Rick View PostDan wordt het inderdaad een gekkenhuis omdat iedereen die showroom wil bekijken en worden de jongens van de verkoop helemaal gek. :mrgreen: Als je 'gewoon' eens wilt kijken kan dat natuurlijk, maar een middagje rustig luidsprekers vergelijken is dan wat minder makkelijk. ;)
(sorry voor me spelings fouten in me vorige berichtje) :oops:
Comment
-
Comment