Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl gaat verhuizen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nog meer foto's! http://www.facebook.com/media/set/?s...9626550&type=1

Comment

Wow, ziet er echt griezelig uit, hoe dit lijkt op de tekening (in de positieve zin natuurlijk ;)).
      ps. die Jungenheinrich reachtruck komt me bekend voor (zelfde type loopt bij ons op de zaak)

Comment

Originally posted by Deejay View Post
        Nieuw bij Bax de playmobil versie van Rick

(Sorry Rick, kon het ff niet laten)
        Ha, ik vind 'm wel geniaal. :mrgreen:

Originally posted by zassie View Post
        inpakken zal ook sneller gaan omdat je nu:
        - niet struikelt over alles
        - vrij kan bewegen en niet zijwaarts moet stappen
        - hierdoor ook niet klem komt te zitten
        - met meer man in 1 gangpad kan staan
        - je kan omdraaien als je op het schap achter je moet zijn ipv eerst zijdelings terug te stappen, 180 graden moet draaien en dan weer terug naar het schap
        - alles in een ruimte is ipv 3 verschillende loodsen
        - er met palletwagens en magazijnkarren gereden kan worden
        100% waar. Op een van de dagen afgelopen week hebben we er 180 backorders doorheen kunnen rammen op een paar uurtjes. Hoorde ik dan toch, was daar zelf niet mee bezig. ;)

Originally posted by marcdelange View Post
        Ik neem aan dat er toch enige vorm van Systematic Layout Planning(een van de vele methodes) is toe gepast en niet alles kriskras door elkaar wordt gezet. Dit is namelijk van belang bij de picklocaties hierbij zal de transportarbeid snel toenemen op het moment dat de afstanden groot zijn, gezien de hoge frequentie. Je kunt immers categoriseren op omloopsnelheid, vervolgens binnen deze categorie alles zo neer zetten dat pickfouten gereduceerd worden. De inrichting was toch uitbesteed las ik ergens bij de foto's?
        We hebben inderdaad een hele grove onderverdeling tussen de verschillende producten:
        A-producten: hardlopers
        B-producten: minder-hardlopers
        C-producten: lopen niet hard
        Wellicht komt er ook nog een selectie D-producten, dus zaken die nu totaal niet lopen, maar misschien later nog wel beter gaan lopen, of andersom. ;)

Wat we nu doen is alles wat binnenkomt uitsorteren en toewijzen aan een locatie. Dat kan legbord A zijn, of pallet C, afhankelijk van wat er vooraf is ingegeven of wat diegenen die aan het uitsorteren zijn beter lijkt. Hier ben ik zelf afgelopen week veel mee bezig geweest.

Verder hebben we verschillen tussen picklocaties in legbord-vorm (bijv. hoofdtelefoons) en in pallet-vorm (waar we er veel van hebben, bijv. rookvloeistoffen). :)

Het is nu ook even wennen voor het magazijn-personeel. Waar je je vroeger een weg baande door 2 rekken kriskras audio-interfaces, opgestapeld, krijg je nu de locatie gepresenteerd waar hij ligt.

Gaat het vanaf nu dan volledig foutloos? Eh daar streven we wel naar ja. Maar voordat alles helemaal optimaal werkt zijn we weer even verder. We doen ons best om het allemaal soepel te laten verlopen, maar neem het ons niet te kwalijk als er toch iets niet helemaal goed blijkt te gaan a.u.b. ;)

Morgen zit ik overigens weer eens een dagje op kantoor na 2 weken zwoegen, dus dan ga ik het forum eens grondig doorspitten en mijn mailbox omploegen... ;)

Comment

Gaat er dan binnenkort ook nog een kortingsactie komen om de verhuizing naar het nieuwe pand te vieren?

Comment

Geen idee. ;) Maar het duurt nog wel even voordat ook de showroom daar helemaal ingericht is.

Comment

Filmpje! http://www.bax-shop.nl/baxtv/?videos...op-nl-magazijn

Comment

Super vet/groot magazijn !!!

Comment

Leuk om zo te zien hoe het er aan toegaat.
                  Kom zeker snel langs als het nieuwe pand is geopend.

Comment

Zo, even wat stof van dit topic af blazen!

Ondertussen is de verbouwing al in volle gang. En je hebt de mogelijkheid om de hele verbouwing tot op de voet te volgen, namelijk via Facebook.

Hoe dan ook, het begint eindelijk een beetje vorm te krijgen!

Maar wat komt er in te hangen...? ;)

Volg de verbouwing!

Comment

Wow, dat ziet er al zeker gaaf uit!

EDIT: Op de laatste foto (van facebook), ik verwacht dat waar je nu hout ziet het bax-roze gaat worden? Klopt dat? ;)
                      Last edited by DJ Lars; Friday-22-06-2012, 19:57.

Comment

Is dat nu wat je op de eerste foto ziet... :-)!

Ziet er, tot nu toe, zeer goed uit!

Wanneer verwachten jullie de grand-opening? En wordt deze gemengd met de open dag, of iets anders?

Comment

Wanneer verwachten jullie de grand-opening?
                          Wanneer de shop ingericht is en een poosje draait. Anders heb je echt alles tegelijk. ;)
                          En wordt deze gemengd met de open dag, of iets anders?
                          [quote]
                          Wordt dan inderdaad samengevoegd met de open dag. Zodoende dat je in mei ook niets van ons hoorde, want meestal vindt dan de open dag plaats. ;)

Datum? Geen idee. Er zal op september o.i.d. gemikt worden denk ik, maar pin me er niet op vast. Als er iets aan zit te komen of bekend gemaakt wordt, hoor je er van.

Comment

Ik hoop dit jaar wel aanwezig te kunnen zijn!

Comment

Is er al bekend wanneer ook de showroom over is naar het nieuwe pand?

Comment

Momenteel wordt de laatste hand gelegd aan de voorbereiding. Afgelopen week en vorige week zijn ze geloof ik bezig geweest om de vloer te storten/leggen.

Wanneer het grove werk eenmaal gedaan is, kan begonnen worden met de inrichting. En helemaal op het laatst worden de nieuwe showroom-exemplaren neergezet/gehangen/geïnstalleerd in de nieuwe showroom.

Vervolgens wordt het nog een rit om alles echt operationeel te krijgen. ;) Een precieze datum is er dus nog niet.

Comment

Working...
                                X