Announcement

Collapse
No announcement yet.

Algemeen topic over feedback en verbeteringen van bax producten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Is er misschien een mogelijkheid om de handleidingen van de producten online te zetten?
    Vooral de BAX eigen merk producten, als je deze kwijt raakt zijn deze niet meer terug te vinden op het internet.

Comment

Als je een handleiding snel nodig hebt, of een bepaalde functie niet weet, is het beste om de helpdesk even te contacteren. Zij kunnen wel een digitaal exemplaar regelen.

Het maken van eigen, Nederlandse handleidingen staat nog op een lange to-do lijst.. ;)

Comment

Originally posted by Rio View Post

Bij de TDC 100:
        -Door de spleten in de behuizing komt licht, deze zouden beter afgesloten kunnen worden.
        -De binnenkant van de lenzen zitten vol met vingerafdrukken, dit is erg lelijk. Voordat die dichtgeschroefd wordt in de fabriek zouden de lenzen even met een doekje schoon gemaakt moeten worden.
        -De microfoon is half doof.

Originally posted by Rick View Post

Hier zijn (ook in het algemeen) al wat dingen van doorgespeeld.
        Is die bax TDC100 al verbeterd ten opzichte van de vieze lenzen en de barsten in de lenzen :?:
        Ik heb er namelijk ook 1 met vingerafdrukken... :mad:
        Ook zit bij mij de stroomaansluiting lichtelijk los. ik durf de kabel er niet 1,2,3 uit te trekken, maar doe dit heel voorzichtig en houd het plaatje stevig vast. Ik weet niet of ik de enige ben met het losse stroomplaatje :?:

Zou wel graag willen zien dat dat verbeterd is.

Comment

Wanneer je nog garantie hebt op dit product, staat het je altijd vrij om hem naar ons terug te sturen ter reparatie, we hebben iemand in dienst die de wat kleinere reparaties uitvoert.

Daarnaast zijn er voor zover ik weet nog geen plannen om een nieuwe batch van de TDC 100 te laten maken. Eerst maar de nieuwe showroom op orde krijgen. :)

Comment

Originally posted by Rick View Post
            Daarnaast zijn er voor zover ik weet nog geen plannen om een nieuwe batch van de TDC 100 te laten maken. Eerst maar de nieuwe showroom op orde krijgen. :)
            Komt er ook een soort van ''Grote opening'' voor de nieuwe showroom?

Comment

Ja, maar alles op z'n tijd. ;)

Comment

Wil nu echt eens een keer naar de BAX shop toe, en dit leek mij het mooiste moment!

Comment

Verbeterpunten bij de Bax ALO 019, deze heb ik vroeger gehad:

1. IEC input en output zit aardig los. Als je de stekker er uit wil trekken lijkt het alsof de hele aansluiting meetrekt. Dus je moet de aansluiting altijd goed vasthouden, wat wel eens irritant is.
                  2. De beugel. Hier had ik mij mateloos aan geïrriteerd. Telkens als ik ze goed wou ophangen probeerde ik de beugel zo strak mogelijk te draaien, maar telkens bleef hij maar weer naar beneden zakken.
                  3. De rotatie van de spiegels. Als de spiegels langzaam roteren doen ze dat met allemaal kleine "schokjes". Dit heb je natuurlijk altijd met het low budgetsegment, maar naar mijn mening kan dit toch wel iets beter.
                  4. DMX functie. Ik had vroeger 2 ALO's. Ik had ze allebei op het zelfde dmx kanaal. Toen wat geprogrammeerd, en het programma laten lopen. De ALO's liepen helemaal niet gelijk meer! Ze reageren allebei erg traag. Dit kan ook wat beter.
                  Ook het DMX kanaal 3. Hiermee kan je de rotatiesnelheid bepalen. Als ik deze helemaal openzet gaat hij op zijn langzaamst roteren. Dat hoort ook, maar alle andere functies reageren dan net zo sloom, als ik dan een ander figuur wil opzetten duurt dit dan minstens 3 seconden voordat dan ook werkelijk het figuur in beeld komt.
                  5. De ventilator. Als het apparaat in de stand-by functie staat, draait de ventilator op zijn maximaal. Als alle leds aanstaan en het apparaat roteert op zijn snelst roteert de ventilator op zijn minst. Maar als de figuren aan het bewegen zijn, en de ene keer komen weinig leds en de andere keer veel leds in beeld, gaat die ventilator telkens Hard - zacht. Dit werkt soms aardig irritant.
                  6. De bijgeleverde XLR kabel. De pluggen mogen hiervan ook wel verbeterd worden, omdat deze na enige tijd los beginnen te zitten. Het schroefje is er bij mij al een paar keer uitgevallen.
                  7. De behuizing. Het zwarte middelste paneel lijkt vaak los te zitten. Hij zit wel goed vast, maar als je hem aanraakt voel je toch dat hij iets beweegt.

Dit waren zo al mijn verbeteringen aan het product.

Comment

Working...
                  X