Announcement

Collapse
No announcement yet.

Become a Pro Actie!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Become a Pro Actie!

Become a Pro Actie!
    Het is de ultieme droom van velen: het bereiken van de top als DJ, producer of muzikant. Bax-shop.nl geeft talent de kans deze droom te verwezenlijken!
    Hoe werkt het?
    Maak een video waarin u duidelijk maakt waarom u hét talent bent dat in aanmerking moet komen voor één van de fantastische prijzen. Dat kan natuurlijk op duizend verschillende manieren, dus laat uw creativiteit de vrije loop!
    Hoe doe ik mee?
    ga naar de Facebook App van Bax-shop.nl Become a Pro!
    klik vervolgens op DOE MEE! en stuur uw video in. Let op: gebruik alleen YouTube!
    indien u om toestemming wordt gevraagd, klikt u op 'Toestaan'
    daarna is het zaak zoveel mogelijk stemmen te verzamelen. Mobiliseer uw vrienden, familie, collega's, klasgenoten, enzovoort, en laat ze op uw inzending stemmen. Maar let op: iedereen kan per inzending slechts één keer per dag zijn stem uitbrengen!
    de tien inzendingen met de meeste stemmen gaan naar de finale
    een jury beslist vervolgens welke video's in de prijzen vallen

Wat kunt u winnen?
    Gratis winkelen bij Bax-shop.nl! Dat ligt in het verschiet voor de winnaar en de runner-up van Become A Pro! Zij mogen voor respectievelijk € 3000,- en € 2000,- gratis Bax-shoppen, om zo hun talent naar een hoger niveau te tillen. Ook de derde prijs liegt er niet om. De winnaar van deze prijs krijgt een volledige "Total Skills" opleiding aan de Pioneer DJ School, ter waarde van € 1250,-
    Voorwaarden:
    actie loopt t/m 31-08-2011 12.00 uur
    om in aanmerking te komen voor een finaleplaats dient u www.facebook.com/baxshopnl te liken
    winnaars worden op vrijdag 9 september 2011 via een nieuwsbericht op Bax-shop.nl bekend gemaakt
    bij gelijk aantal stemmen vindt loting plaats
    over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd
    bij fraude volgt uitsluiting van deelname

Wie doet er mee? post ook de link van jouw inzending!
    Klik hier voor de mijne Klik

Ik vind dit een best goede actie.. alleen ik kan er onmogelijk aan meedoen, omdat ik toch nooit stemmen krijg.

Comment

Met zo'n instelling win je natuurlijk nooit. ;)

Comment

De jury heeft beslist, en wat krijgen we te zien?

Ik vind het persoonlijk een waardeloze top10. de nummer 1, is niet eens een filmpje, waarbij dus niet aan de opdracht is gehouden, het aller creatiefste filmpje ( mijn mening, maar oke.. ) Staat onderaan.. nouja ik weet niet wat ik er over moet zeggen;) Zoiezo het feit dat iemand zich niet aan de regels houd, toch gewoon de hoofdprijs wint. Waar slaat het op ?

Niet dat ik de acties enzo slecht vind, zeker niet.. Respect daarvoor, Maar als ik op facebook al zie hoe er door Jochanan gereageerd word dan weet ik ook niet meer hoe de rest van de actie's zullen volgen! Simpelweg een domme fout van bax dat iemand wint, die zich niet aan de spelregels houd, maar wij krijgen het antwoord dat we maar tegen ons verlies moeten kunnen. Kan ik tegen mijn verlies? Ja. Kan ik tegen mijn verlies, als ik verlies van iemand die zich niet aan de spelregels houd? Nee ;)

Comment

Ik vind het persoonlijk een waardeloze top10. de nummer 1, is niet eens een filmpje, waarbij dus niet aan de opdracht is gehouden, het aller creatiefste filmpje ( mijn mening, maar oke.. )
          Hebben wij invloed op de keuze van de jury? Niet voor niets hebben we de hoofdprijzen door een selectie personen buiten Bax-shop laten doen, om scheve gezichten en klachten over 'voortrekken', 'onder een hoedje spelen', 'jullie geven alleen vaste klanten wat' te voorkomen. Die zijn er in het verleden al genoeg geweest namelijk... wat zij vervolgens kiezen, daar hebben wij geen invloed op.

Simpelweg een domme fout van bax dat iemand wint, die zich niet aan de spelregels houd, maar wij krijgen het antwoord dat we maar tegen ons verlies moeten kunnen.
          Als je ziet hoe weinig je moet doen om kans te maken op een, naar mijn idee, erg dikke prijs, dan moet je inderdaad maar wat meer tegen je verlies kunnen. In plaats van alleen maar te kijken naar wat je niet hebt gewonnen, kun je misschien eens kijken naar wat je niet hebt verloren. Ik heb jouw naam een paar keer voorbij zien komen in de reacties van mensen. Voila, naamsbekendheid. Krijg je gratis.

Maar als ik op facebook al zie hoe er door Jochanan gereageerd word dan weet ik ook niet meer hoe de rest van de actie's zullen volgen!
          Ik kan me alleen maar aansluiten bij de reactie van Jochanan als ik het vanuit Bax bekijk.
          Elke keer steken we ongelofelijk veel tijd, moeite en creativiteit in het bedenken van originele prijsvragen, acties en andere dingen waarbij wij gratis dingen zomaar weggeven. Gratis! En dan gaat het vaak niet om wat kleine dingetjes zoals een setje pennen of een lousy T-shirt, maar om gear en gadgets met een aanzienlijke waarde. En als dank word je dan even elke keer de grond in geboord.

Kijken we terug op het afgelopen jaar waarin we ongelofelijk veel acties hebben gehad, dan worden we keer op keer geconfronteerd met een hoop negatieve reacties over de acties; Dit is niet goed, dat is niet goed, ik win nooit wat, klote bax kiest alleen de vaste klanten, er wordt onder een hoedje gespeeld, ik koop niks meer omdat ik nooit win... en ga zo maar even door.

Is het niet zo dat je moet stoppen met iets, als je keer op keer ziet dat het niet werkt of als het niet lukt om het resultaat te bereiken dat je wilt? Nou, dat moment komt voor ons steeds dichterbij. Het is immers nooit goed. Altijd komen er wel weer negatieve reacties op de resultaten van acties en prijsvragen terwijl we er alle tijd en moeite in stoppen die we er voor kunnen opbrengen. En geloof mij maar dat je er niet blij van wordt als je zoveel moeite in een actie steekt en er alleen maar negatieve reacties op krijgt.

Dan lijkt me de oplossing simpel. Stoppen met acties. Stoppen met prijsvragen. Stoppen met het contacteren van leveranciers om gratis gear weg te geven of mee te doen aan een actie die vanuit ons georganiseerd wordt. Stoppen met vergaderen om nieuwe, originele acties op touw te zetten. Stoppen met het bedenken van nieuwe acties. Stoppen met het continu bijhouden en inplannen van acties. Stoppen met het ontwerpen van banners, nieuwsbrieven en nieuwsitems om de acties onder de aandacht te brengen.

Is dat wat we willen? Nee. Maar als het op deze manier niet werkt, dan kunnen we er net zo goed mee stoppen en de tijd die we hebben richten op andere zaken, die normaal blijven liggen om acties als deze te organiseren.

En als ik al zie wat voor reacties er op de 'Become a pro' actie en de prijsvragen komen, dan hou ik mijn hart al vast voor de actie die hier op het forum loopt...

Comment

Je hoort ons eigenlijk nooit klagen over actie's en vinden het mooi dat een bedrijf als bax daar tijd en energie in wil steken. Het enigste wat ik af en toe jammer vind is dat je soms alleen mee kunt doen als je een twitter of faceboek account hebt.

Wij houden zelf ook af en toe acties en zo af en toe een prijsvraag. Wij doen dit echt niet alleen om mensen iets te geven. We doen het ook om onder de aandacht van de mensen te komen. Dus ga mij niet zeggen dat bax 9 man bezig houd met actie's om ons alleen maar gelukkig te houden. Er zit ook degelijk een groot belang bij in de vorm van promotie van je bedrijf.

Kijk ik naar deze laatste actie dan denk ik toch echt dat het niet helemaal is gegaan zoals het zou moeten zijn gegaan. Ik ben geen voorstander van wie dan ook. Oordeel niet over de mensen die mee hebben gedaan als persoon maar als inzending en sommige dingen kloppen dan gewoon niet.

Zoals ik al zei er is niks mis met het idee van de actie maar wel met een deel van de uitvoering.

Comment

Dus ga mij niet zeggen dat bax 9 man bezig houd met actie's om ons alleen maar gelukkig te houden. Er zit ook degelijk een groot belang bij in de vorm van promotie van je bedrijf.
              Dat wordt ook nergens ontkend of benadrukt. Dat lijkt me zelfs in het bedrijfsleven hoofdzaak van al je acties. Maar in plaats van iets origineels kunnen we ook random mensen prijsjes gaan geven. 1x in de maand iemand uit het systeem trekken die een kleinigheidje ontvangt, of alleen een enkel prijsvraagje doen. Dat is toch al een stuk saaier.

Kijk ik naar deze laatste actie dan denk ik toch echt dat het niet helemaal is gegaan zoals het zou moeten zijn gegaan. Ik ben geen voorstander van wie dan ook. Oordeel niet over de mensen die mee hebben gedaan als persoon maar als inzending en sommige dingen kloppen dan gewoon niet.
              Dat laatste laat ik in het midden (betreffende spelregels wel/niet verhaal). Hoe dan ook, wij hebben geen invloed op de keuzes van de jury, maar worden er wel persoonlijk op aangegeken. Als we zelf winnaars kiezen is er ook altijd onvrede aanwezig, zodoende is het op deze manier gegaan.

Hiernaast is het sowieso niet prettig om negatief commentaar te krijgen (al is daar altijd wel kans op bij zo'n actie, dat is nu eenmaal zo), maar met de laatste actie is het naar mijn idee toch wel opgelopen tot een bepaald hoogtepunt. Als je ziet wat voor soort enorm negatief geladen reacties er naar voren komen, is dat erg demotiverend.
              Het is immers ook gewoon mogelijk om je mening op een normale manier te uiten en dan willen wij het best serieus nemen, maar schijnbaar kan niet iedereen dat. Gelukkig zijn er nog wel mensen die dat wel kunnen, al lijkt die groep op een of andere manier uit te sterven...

Als ik naar de reacties kijk vanuit mijzelf als toeschouwer, vind ik dat je het niet kunt maken om sommige van die reacties richting een bedrijf te smijten, ook niet tegen een persoon. Zeker niet als er ziektes in voorkomen, bah. Dat hou je maar lekker bij je en wat je zegt ben je zelf.
              Het lijkt er op alsof het in de maatschappij tegenwoordig steeds meer voorkomt dat mensen bij het minste of geringste al compleet uit hun naad gaan. Waar is dat voor nodig?

Hierbij spreek ik overgens niemand persoonlijk aan, laat dat voorop staan. Maar ik baseer mijn tekst op wat ik allemaal voorbij zie komen, zowel vanuit Bax als vanuit mijzelf.

Comment

kan ik tegen mijn verlies? JA.
                Kan ik tegen mijn verlies, als er iemand een flinke hoofdprijs wint, terwijl diegene zich niet aan de regels gehouden heeft? NEE.

Ik merk heel erg dat bax zich aan het indekken is. Maar als bax ziet gebeuren dat een niet volledige inzending zou winnen, kan ook bax even op de rug van de partysquad tikken. Een meningsverschil iser bij elke wedstrijd, maar er is simpelweg niet aan de regels gehouden.

Comment

Originally posted by dj-drace View Post
                  kan ik tegen mijn verlies? JA.
                  Kan ik tegen mijn verlies, als er iemand een flinke hoofdprijs wint, terwijl diegene zich niet aan de regels gehouden heeft? NEE.

Ik merk heel erg dat bax zich aan het indekken is. Maar als bax ziet gebeuren dat een niet volledige inzending zou winnen, kan ook bax even op de rug van de partysquad tikken. Een meningsverschil iser bij elke wedstrijd, maar er is simpelweg niet aan de regels gehouden.
                  Hoewel het alweer bijna een week geleden is dat je dit gepost is, wil ik er toch nog even op terug komen.

Er is door de winnaar ook gewoon aan de regels gehouden. Kritiek is prima, maar roepen (en daar ben je niet de enige in) dat de winnaar zich niet aan de regels heeft gehouden, is gewoon feitelijk onjuist. Dit staat er in de actie:

Maak een video waarin u duidelijk maakt waarom u hét talent bent dat in aanmerking moet komen voor één van de fantastische prijzen. Dat kan natuurlijk op duizend verschillende manieren, dus laat uw creativiteit de vrije loop!
                  Vooraf hebben wij als marketingteam best wat discussie gehad, omdat we mensen die niet in de mogelijkheid waren een super creatieve video te maken niet wilden uitsluiten. De actie was immers Become A Pro, nietwaar? Er staat nu dat je een video moet insturen. Wat op duizend verschillende manieren kan. Heeft de winnaar zich dan niet aan de opdracht gehouden? Integendeel. De winnaar heeft precies aan de opdracht voldaan.

Ik heb dan ook niet het idee dat wij ons indekken of iets dergelijks. Hoe de actie werkte, was van te voren duidelijk. Degene die in de finale op nummer één stond, was niet per definitie de winnaar. Dat is nu gebleken. Zoals Rick al zei hebben wij juist door de reacties op voorgaande acties eens niet zelf de winnaars willen kiezen, maar dit willen laten doen door mensen 'uit het wereldje'. Wij hebben expres ook niet met hun meegekeken, het was hun beslissing. Dus gaan wij ze ook niet op de rug tikken.

Verder staan wij altijd open voor gegronde kritiek. Dit was de eerste editie van Become A Pro, die we zeker gaan evalueren. Al jullie commentaren kunnen wij weer meenemen naar de volgende editie natuurlijk!

Comment

Vooraf hebben wij als marketingteam best wat discussie gehad, omdat we mensen die niet in de mogelijkheid waren een super creatieve video te maken niet wilden uitsluiten. De actie was immers Become A Pro, nietwaar? Er staat nu dat je een video moet insturen. Wat op duizend verschillende manieren kan. Heeft de winnaar zich dan niet aan de opdracht gehouden? Integendeel. De winnaar heeft precies aan de opdracht voldaan.
                    Mag ik vragen wat Bax-shop een filmpje vind? volgendsmij zijn dat toch echt bewegende beelden.

Comment

Come on gast, so let it be.

Goed, er zijn misschien niet te beste inzendingen uitgekozen, maar so what?

Wees blij dat Bax-Shop.nl inderdaad nog acties uitvoerd, als ik Bax-shop.nl was en ik kreeg op elke actie kritiek, was ik er al lang mee gestopt. Andere webshops vergelijkbaar houden nooit acties waarbij je iets kan winnen. En bij Bax-Shop.nl word ongeveer elke 2 weken €500,- aan prijzen weggegeven.

Als je het niet bevalt doe je toch niet meer mee?

Amen.

Comment

nu word het topic met rust gelaten met een week of 2 inactiviteit, en dan ga je het weer opwekken.. laat het dan ook voor wat het is.

Comment

Ach ja wat moet ik hier over zeggen, tis idd allemaal een beetje wazig
                          Chagrijnig lopen doen enzo heeft natuurlijk geen zin,
                          Het zij nu eenmaal zo
                          Tevens is de prijs wel leuk,
                          Eveneens lijkt dit ook een leer punt voor zowel marketing als Bax-shop.nl en zeker als er
                          Rekening gehouden wordt dat de regels niet volledig zijn na geleefd bij bax-shop.nl
                          Bax-Shop.nl had Duidelijk vermeld "Maak een video" het winnende filmpje is
                          Achteraf gezien natuurlijk geen film maar een foto met wat muziek waar wij als
                          Klanten/leden van Bax-shop.nl ons erg genaaid voelen door de "vak-jury"
                          Slechts een klein aantal heeft hun prijs verdient door de door hun in gezonden VIDEO

misschien wel slim van mij dat ik nooit mee doe, heb ik ook niet z'n last van al dit gedoe

Comment

Jonkie,

hulde voor je creativiteit. Echter een paar opmerkingen.
                            Als je een acrostichon maakt, is het natuurlijk wel zo netjes dit volgens de regels te doen. En dus het begin van iedere zin gebruiken. Nu breek je zinnen halverwege af omdat je een bepaalde letter nodig hebt. Daarbij had je natuurlijk naar een oplossing moeten zoeken de K en S te kunnen vervangen door een X. Dat had het pas écht afgemaakt.

Verder spreek je jezelf ook erg tegen. De opmerking '...wij als klanten/leden van Bax-shop.nl ons erg genaaid voelen door de "vak-jury"' staat nogal haaks op '...heb ik ook niet z'n last van al dit gedoe'.

Rest me niets meer te zeggen dan knoop de opmerking van Rick in een ander topique goed in je oren.

Comment

"hulde voor je creativiteit. Echter een paar opmerkingen.
                              Als je een acrostichon maakt, is het natuurlijk wel zo netjes dit volgens de regels te doen.
                              "
                              Als Bax-shop dat nou ook deed dan was deze discussie in het algeheel overbodig

"Verder spreek je jezelf ook erg tegen. De opmerking '...wij als klanten/leden van Bax-shop.nl ons erg genaaid voelen door de "vak-jury"' staat nogal haaks op '...heb ik ook niet z'n last van al dit gedoe'."

Ik heb nix tegen de frima bax, ik koop hier graag mijn gear, alleen indirect heb ik hier wel last van dit toppic zegt al genoeg,
                              Last edited by JONKIE_NL; Tuesday-27-09-2011, 12:47.

Comment

Working...
                              X