Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax e-mails bij bestelling

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bax e-mails bij bestelling

Ik word er eigenlijk een beetje moe van. Ik heb zojuist één Pioneer SE-M290 besteld. Binnen 30 minuten heb ik 6 verschillende e-mails van Bax in mijn inbox.
    1. Bevestiging van uw bestelling
    2. BETALING ONTVANGEN
    3. Ogone: Bevestiging van uw bestelling
    4. Uw digitale pakbon
    5. Uw bestelling is verzonden‏
    6. Uw digitale factuur

Nou vind ik een aantal dingen wel belangrijk om te ontvangen natuurlijk. Maar kan 4,5 en 6 niet gewoon in één e-mail? Want dit vind ik vrij omslachtig, of ben ik de enigste die hier last van heeft?

Dan mag jij niet klagen, ik kreeg 9 mails, waaronder 3x dezelfde mail (dubbel dus)
    En ah, daarvoor heb je een knop verwijderen op je computer.

Comment

Ik vind dat 4&6 wel bij elkaar mogen.
      En dat nummer 3 van mij weg mag, voor de rest prima hoor ...

Comment

Ik wil juist wel alle betalingsgegevens graag binnenhebben!
        Pakbon, factuur mogen wat bij betreft mee met de 'bestelling verzonden' mail.

Comment

Ja inderdaad, dat kan ook.
          4,5,6 in één mail, ik zeg doen.

Comment

Laat ik ze eens vanaf onze kant nader inspecteren:

1. Bevestiging van uw bestelling
            Hoera, bestelling is doorgekomen. Dat gaat in ieder geval goed.
            2. BETALING ONTVANGEN
            Lijkt me ook niet onbelangrijk, een bevestiging dat je betaling is verricht.
            3. Ogone: Bevestiging van uw bestelling
            Kun je zien als een bevestiging van de betaling richting ons met jou in de CC. Om aan te geven van: Hee jongens, deze klant heeft betaald, geef maar eens plankgas op die bestelling!
            4. Uw digitale pakbon
            5. Uw bestelling is verzonden‏
            6. Uw digitale factuur
            Dit wordt lastiger om samen te voegen, omdat je anders één mail hebt voor verschillende handelingen:
            - niet iedereen kiest voor verzenden, sommigen halen het liever op
            - niet altijd kunnen de producten gelijk worden uitgeleverd (dus krijg je wel factuur, maar nog geen pakbon)

Waar ik een probleem in zie, is dat je nu een compleet stappenplan binnenkrijgt, waardoor je overzicht hebt in de stappen. Op het moment dat we dat gaan bundelen kan het onoverzichtelijk worden.

Maargoed, ik hoor graag van meer mensen wat zij er van vinden. Want wat voor de één als licht vervelend wordt beschouwd kan voor een ander juist erg van belang zijn.

Comment

Ik vind het zelf ook fijn hoe het ermee staat met mijn bestelling. Het enige minpunt is dat ik soms dubbele mails krijg, daar wordt ik dan wel weer moe van:(.

Comment

Zijn erg veel e-mails voor een simpele bestelling. Als je besteld bij Bol.com of een andere collega krijg je een ontvangst bevestiging (1) en tussenliggende stappen (2, 3) kun je via de website volgen.

Je krijg een e-mail van "Hallo je pakket is verzonden, alsjeblieft een trek en trees code en je factuur vind je terug in je web account". Zo heb je voor garantie alle facturen makkelijk bij de hand, even inloggen en uitprinten. Bedrijven kunnen na elke bestelling even inloggen en hun bonnetje uitprinten. (Bij Bol.com zit die zelfs nog op de doos geplakt).

Misschien ook iets voor Bax-shop ('s nieuwe shop systeem)?

Comment

Ik vindt het eigenlijk helemaal niet erg om van alles een mailtje te krijgen..
                  Al had misschien pakbon en track-trace wel samen gekund ?

Comment

let me say one thing!

Press delete, en die mails zie je niet!

Comment

Working...
                    X