Announcement

Collapse
No announcement yet.

Versturen naar verschillende adressen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Versturen naar verschillende adressen

Ik heb twee adressen in het systeem te staan, zodat als ik zelf niet thuis ben het naar mijn kameraad laat sturen die een motorzaak heeft.

Maar het gekke is dat bij sommige zendingen de eerste levering netjes bij mij thuis bezorgd worden, maar de nalevering de ene keer naar mij thuis en de andere keer naar het alternatieve adres gestuurd wordt.

Tevens worden artikelen gekocht via Bax-group-buy, willekeurig naar thuis en alternatief adres gestuurd....

Een concreet voorbeeld is bestelling 294422

Wij hadden het zelfde probleem. Hebben toen alles van ons uit het systeem gehaald en alleen 1 adres terug laten zetten. Nu gaat het bij ons eindelijk weer goed. Het was na een tijd zo erg dat de bonnen en nalevering zelfs ergens anders werden bezorgt dan de eerste levering. Hier zal bax nog echt behoorlijk wat werk in moeten verzetten om alles op orde te hebben.

Comment

Is bij mij ook geweest, zelfs toen ik het adres overal op de site had veranderd,
      werd het nog steeds naar mn werk verstuurd.

Comment

Hier is het ook zo geweest. Een keer naar me moeders werk laten sturen en wordt af en toe ook wat naar verzonden.. Terwijl dat adres er al een tijd niet meer in staat.

Comment

Ik begrijp het probleem, maar weet ook hoe het precies zit in het administratiesysteem. We werken namelijk met twee platformen, Joomla voor de voorzijde en verwerking van de webshop, King voor de administratieve verwerking en magazijnbeheer.

Het is dus altijd mogelijk (al proberen we het te voorkomen,) dat er iets tussen die twee niet helemaal lekker loopt, omdat beiden van elkaar moeten weten hoe hun status is.

Wil je zekerheid of wil je iets laten wijzigen? Dan is het altijd mogelijk de helpdesk even te contacteren om het zeker te laten stellen.

Comment

Originally posted by Rick View Post
            Ik begrijp het probleem, maar weet ook hoe het precies zit in het administratiesysteem. We werken namelijk met twee platformen, Joomla voor de voorzijde en verwerking van de webshop, King voor de administratieve verwerking en magazijnbeheer.

Het is dus altijd mogelijk (al proberen we het te voorkomen,) dat er iets tussen die twee niet helemaal lekker loopt, omdat beiden van elkaar moeten weten hoe hun status is.

Wil je zekerheid of wil je iets laten wijzigen? Dan is het altijd mogelijk de helpdesk even te contacteren om het zeker te laten stellen.
            Ik begrijp dat het veel kan zijn voor een bedrijf zoals Bax om over te stappen naar Joomla 1.5 of in de toekomst naar 2.5, maar was dit niet een idee voor Bax?

Comment

We gaan ook van Joomla af stappen. ;)

Comment

Originally posted by Rick View Post
                We gaan ook van Joomla af stappen. ;)
                Damnn, dat is jammer...

Jullie gaan zeker naar Magento ofzo...

Jullie waren het bewijs dat Joomla en Virtuemart heel goed konden draaien als stevige webshop, maar blijkbaar zijn er toch veel ziektes die Joomla en Virtuemart hebben...

Comment

Jullie gaan zeker naar Magento ofzo...
                  Klopt als een bus.

Jullie waren het bewijs dat Joomla en Virtuemart heel goed konden draaien als stevige webshop
                  We waren meer een tegenstrijdig praktijkvoorbeeld. In de zin van; "dat het zo nog blijft draaien..." ;)

Comment

Working...
                  X