Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stem op ons en maak kans op fantastische prijzen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stem op ons en maak kans op fantastische prijzen

Beste Forum leden,

Zoals jullie allemaal weten is Bax-Shop.nl vorig jaar uitgeroepen tot de snelst groeiende onderneming van Zeeland! En ja ja, de vier na snelst groeiende onderneming van Nederland.

Deze winst bij het financiële dagblad heeft er ook voor gezorgd dat wij zijn genomineerd voor de Thuiswinkel Awards 2009, en daarvoor hebben wij jullie stemmen hard nodig!

Maar wat zijn de thuiswinkel awards?
    De Stichting is opgericht in juli 2001 met als doelstelling het organiseren van onafhankelijke awardverkiezingen voor de branche

Met de uitreiking van de Awards beoogt de Stichting een positieve bijdrage te leveren aan het zelfbewustzijn van de branche. Daarbij richt de stichting zich op bedrijven die verkopen op afstand aan consumenten en op consumenten die kopen (gaan) op afstand..

Waar kan ik stemmen?
    Help Bax-Shop groeien en stem nu op ons en maak bovendien nog eens kans op fantastische prijzen zoals ondermeer een Nintendo Wii, XBOX 360, Apple Ipod Touch, Apple Ipod One, Tom Tom One en nog veel meer fantastische prijzen.

Stem hier en help ons de Nationale Thuiswinkel Awards van 2009 in de wacht te slepen.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Het team van Bax-shop.nl

https://www.thuiswinkelawards.nl/ste...enelectronica/
    Je kunt je vanaf nu weer inschrijven voor de Shopping Awards Publieksprijzen en/of Vakprijzen. Dit kan t/m 22 januari 2021.

www.bax-shop.nl

Uiteraard gestemd!

Comment

:D

Comment

Jullie kunnen ook op mijn stem rekenen!

Comment

Gestemd, laat die prijs maar komen :)

Comment

Haha, Wie weet?

Comment

ik heb ook al gestemd hoor

Comment

ik heb gestemd voor *****:D
                Last edited by Rick; Friday-20-02-2009, 18:44. Reason: Link weggehaald. Niet meer doen.

Comment

En mag ik vragen wat de nuttige bijdrage van die post is ?

Comment

Link weggehaald. Prima als je een andere webshop beter vindt, maar dat hoef je niet hier luidkeels te laten merken door reclame te maken.

Comment

ben benieuwd hoe hoog we dit jaar eindigen

Comment

Denk eerlijkgezegd wel hoog, jullie hebben echt topservice, en altijd goeie acties enzo (Y)

Comment

Gestemd (voor bax :p)

Comment

In die mooie nieuwsbrief die jullie eens in de zoveel tijd sturen staat dat je mooie prijzen kunt winnen bij bax door je bevestiging op te sturen naar dat e-mail adres. Is dat gewoon de bevestigings mail die je hebt gekregen die doorgestuurd moet worden of is het iets anders waar ik overheen heb gelezen want ik wil natuurlijk wel die mooie prijzen winnen;)

Comment

Je kunt het beste gewoon in de nieuwsbrief op dat artikel klikken dan kun je meteen stemmen op de site van de thuiswinkel awards. Makkelijk toch?

Comment

Working...
                              X