Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stem op ons en maak kans op fantastische prijzen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb ook wel gestemd (misschien een paar keer meer als dat de bedoeling is;)) maar nu weet ik niet wat ik op moet sturen naar bax om die mooie prijzen te kunnen winnen(onder andere twee keer macmah set(?) en een paar bonnen).

Comment

Je kkrijgt zo'n email met bevestiging als het goed is, als je daarop die link drukt komt je op zo'n scherm waar staat dat het gelukt is om te stemmen. dat heb ik opgestuurd! als dat fout is wil ik dat graag nog weten, dan stuur ik het goeie nog op :p

Comment

Dat is het gene wat ik ook op heb gestuurd maar wou het toch zeker weten, dus als iemand het zeker weet zou het heel fijn zijn;)

Comment

Zoals je kunt lezen worden de prijzen verloot onder degene die een mailtje hebben gestuurd dus als je slim bent haal je dat adres weg zodat je meer kans hebt om te winnen want dan zijn er minder mensen;)

Comment

wanneer worden de prijzen uitgereikt ?

Comment

Ik gok ergens aan het eind van maart, dan worden de winnaars van de thuiswinkel awards ook bekend gemaakt.

Comment

Originally posted by ooto-drive-in View Post
                Ik heb ook wel gestemd (misschien een paar keer meer als dat de bedoeling is;)) maar nu weet ik niet wat ik op moet sturen naar bax om die mooie prijzen te kunnen winnen(onder andere twee keer macmah set(?) en een paar bonnen).
                De prijzen worden uitgereikt door de Thuiswinkel awards zelf zie link http://www.thuiswinkelawards.nl/stemmen/prijzen.asp

en als je ook nog eens je stembevestiging naar stemmen@bax-shop.nl stuurt dan maak je ook nog eens kans op unieke prijzen bij bax zelf:)
                Last edited by Rafya; Saturday-07-03-2009, 10:42.

Comment

nou maart is bijna voorbij ? waar worden de prijswinnaars bekend gemaakt ?

Comment

Is bax buiten de prijzen gevallen of kijk ik verkeerd? Volgende keer beter zullen we maar zeggen.;)

Comment

Ja helaas:(

Comment

maar daat betekent naturlijk niet dat bax-shop geen prijzen uitdeeld ?
                        of wel ?

Comment

Deze zijn al uitgereikt, de winnaars zijn per mail benader:)

Comment

Dan hebben jullie toch een fout gemaakt want ik heb geen mail'tje gehad;)

Comment

Dit klopt niet! ik eis een hertelling

:D whahahaha

Comment

Jongens, jongens, er komen vast nog acties genoeg waarbij jullie iets in de wacht kunnen slepen. ;)

Comment

Working...
                                X