Announcement

Collapse
No announcement yet.

Holland got talent

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Holland got talent

Gehe, heeft iemand al de moving heads geteld bij Holland got talent?

heeft iemand dan ook al de movingheads geteld op: pinkpop, lowlands, tomorrowland, mysteryland, lingo, sint rosa festival, etc. etc. etc.

sorry maar als we voor ieder festival, discotje of tv show een topic moeten openen over hoeveel koppen er hangen, dan vindt ik dat een beetje nutteloos. Als je een lichtshow vet vindt en wilt weten hoe is gedaan is dan is dat natuurlijk een ander verhaal.

oh en zo heel erg mooi vindt ik de lichtshow bij hgt niet echt. een muur vol koppen die vaak dusdanig knipperen (en dan vooral met rood) dat je de artiest nog maar moeilijk kan volgen. (ik hoop niet dat ik nou een forumlid beledig ? )

Comment

Originally posted by SLGV View Post
      (ik hoop niet dat ik nou een forumlid beledig ? )
      Mij niet in ieder geval...

Comment

Sowieso één raar programma,
        dat meisje kon voor geen meter zingen..

Comment

Wist niet dat er meerdere topics worden geopend voor dit soort dingen,
          Maar ik vond het stukje dat hrt helemaal blauw was en bewoog volgens mij met die kontdansers wel vet, hoe doen ze dat?

@rob ja haha idd

Comment

Waar gaat dit naartoe jongens. Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt. Maar ik ga er verder niet op in.

Comment

@Rick sluit het topic maar (:
              Was een onzin topic maar was gewoon benieuwd hoe ze dat soort dingen doen...

Comment

Originally posted by DJ Lars View Post
                @Rick sluit het topic maar (:
                maar was gewoon benieuwd hoe ze dat soort dingen doen...
                kijk en dat is dan al weer iets heel anders.
                Waar ben je precies benieuwd naar hoe ze wat doen, daar kunnen we je vast wel meer over vertellen.

Comment

Working...
                X