Originally posted by Greendiek
View Post
Dit heeft rick gepost:
Als ik ga zorgen dat we TNT Express goed op hun donder gaan geven en zorgen dat het bedrag kwijtgescholden wordt, kunnen we dan rekenen op de aankoop van je twee tabletops bij ons?
Dit was mijn antwoord:
Ik ben altijd van mijn woord, als ik zeg dat ik table tops zal kopen dan komen die er ook.
En het zullen zeker de denons worden omdat ik een vinyl draaier ben en de denons leunen dicht aan bij een TT, dus de denons koop ik dat is zeker.
Wat ik ook nog zal kopen is een stel truss systemen en een goede geluidset, topkasten en subs, maar eerst de table tops.
En het zullen zeker de denons worden omdat ik een vinyl draaier ben en de denons leunen dicht aan bij een TT, dus de denons koop ik dat is zeker.
Wat ik ook nog zal kopen is een stel truss systemen en een goede geluidset, topkasten en subs, maar eerst de table tops.
De factuur van TNT zal ik betalen ook al hebben ze een fout gemaakt en moet ik daar nu voor opdraaien, ik ben het beu van te blijven bellen, mailen en 20x hetzelfde te moeten uitleggen dus wat mij betreft mag dit zaakje hier dicht voor het uit de hand loopt.
Voor mij is de zaak rond, ik zal tnt betalen en binnen 14 dagen worden mijn spullen aangekocht bij de zaak die Greendiek hier zo mooi vernoemt.
Comment