Hoi,
Ik kreeg net een telefoontje van bax.nl over de factuur van mijn defecte reloop mixer die ik terug moest sturen om die om te ruilen voor een andere.
De verzendkosten zijn op rekening van bax.nl, maar tnt heeft bax.nl nu een hele hoge rekening opgestuurt en die krijg ik straks via mail opgestuurt omdat bax.nl die niet wil betalen, inplaats van de 6 euro verzendkosten die bax normaal betaald aan tnt, moet er nu 114 euro betaald worden om de mixer op te sturen naar bax.
Zijn er hier leden die ooit iets hebben moeten retourneren aan bax en hoe hebben jullie dat gedaan, volgens mij is er iets bij tnt verkeerd gelopen, aan de telefoon zij tnt dat ik niets kan verzenden met tnt omdat ik particulier ben en ze enkel met bedrijven werken, toen ik zei dat het op kosten van bax.nl moet terug gestuurd worden en bax.nl klant is bij tnt was het geen probleem, het pakje is opgehaald bij mij thuis en verzonden met als resultaat 114 euro verzendkosten, bax wil de rekening niet betalen wat normaal is want 114 euro inplaats van de normale 6 euro is te zot voor woorden, ook ik betaal de factuur niet omdat de factuur niet op mijn naam staan, ik die als particulier niet kan verzenden via tnt.
Nu zou ik graag eens weten hoe jullie iets terug sturen, bellen naar tnt en het pakje laten ophalen op kosten van bax? ik denk dat ik niet verkeerd heb gehandeld toch?
Ik kreeg net een telefoontje van bax.nl over de factuur van mijn defecte reloop mixer die ik terug moest sturen om die om te ruilen voor een andere.
De verzendkosten zijn op rekening van bax.nl, maar tnt heeft bax.nl nu een hele hoge rekening opgestuurt en die krijg ik straks via mail opgestuurt omdat bax.nl die niet wil betalen, inplaats van de 6 euro verzendkosten die bax normaal betaald aan tnt, moet er nu 114 euro betaald worden om de mixer op te sturen naar bax.
Zijn er hier leden die ooit iets hebben moeten retourneren aan bax en hoe hebben jullie dat gedaan, volgens mij is er iets bij tnt verkeerd gelopen, aan de telefoon zij tnt dat ik niets kan verzenden met tnt omdat ik particulier ben en ze enkel met bedrijven werken, toen ik zei dat het op kosten van bax.nl moet terug gestuurd worden en bax.nl klant is bij tnt was het geen probleem, het pakje is opgehaald bij mij thuis en verzonden met als resultaat 114 euro verzendkosten, bax wil de rekening niet betalen wat normaal is want 114 euro inplaats van de normale 6 euro is te zot voor woorden, ook ik betaal de factuur niet omdat de factuur niet op mijn naam staan, ik die als particulier niet kan verzenden via tnt.
Nu zou ik graag eens weten hoe jullie iets terug sturen, bellen naar tnt en het pakje laten ophalen op kosten van bax? ik denk dat ik niet verkeerd heb gehandeld toch?
Comment