Announcement

Collapse
No announcement yet.

5 jaar Bax-shop.nl forum-terreur!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 5 jaar Bax-shop.nl forum-terreur!

Niet echt DJ-gear, verlichting, geluid, studio of anders gerelateerd, maar ik wilde het toch ergens vermelden. :)
    Morgenochtend gooi ik het topic overigens dicht. ;) Dat je het alvast weet. Maargoed, omdat het een speciale gelegenheid is vond ik het toch leuk om er een topic over te maken.

Vandaag heb ik een jubileum te vieren, ik zag het daarnet pas. 5 jaar Rick-terreur op het Bax-shop.nl forum! :mrgreen:

Geboortedatum
    2 February 1990 (21)
    Totaal aantal berichten
    12.914
    12.914 posts geleden begon het allemaal... de snotneus die zich ook eens op het forum ging bemoeien. Dat waren nog eens tijden. ;) En zie eens waar dat toe heeft geleid, hehe.

3 maal hoera! Waar blijft de champagne?

Comment

Uh, ja, cheers!

Comment

hoera krijgen we taart.?? hoelang ben je dan al moderator. je bent tog supper moderator??.
        Last edited by donkey kong; Monday-19-09-2011, 20:20.

Comment

Inprincipe is Rick de baas op het forum.. hij is er ook het meeste mee bezig voor zo ver wij het kunnen zien. Gefeliciteerd!

Comment

Moderator ben ik volgens mij sinds.. 2009 o.i.d.?

Super administrator ben ik ergens vorig jaar geworden. Maar dat was meer omdat ik wat functies miste die ik nodig had. Ook de beheertaken behind the scenes heb ik nu in handen. ;)

Forumbeheer zelf is nu ook een deel van mijn algemene dagelijkse takenpakket, geeft wat afwisseling tussen de product-invoer door. :)

Comment

Gefeliciteerd=)!

Comment

Was je vroeger gewoon lid of wat?
                of die-hard trol? ;)

Comment

Jep, ben begonnen als 16-jarige en had toen mijn eigen vragen en dingetjes die ik niet wist. En van het één komt het ander he.. ;)

Comment

Gefeliciteerd (:

Comment

Originally posted by Rick View Post
                      Uh, ja, cheers!
                      Disco Cheers?

Comment

Champagne staat al klaar zo te zien, nu nog de bitterballen!

Gefeliciteerd en vooral bedankt voor alle dingen die je ons geleerd hebt de afgelopen 5 jaar:D!

Comment

Ik vind eigenlijk dat dit wel om een feestje vraagt... Wie verzorgt het licht&geluid?

Comment

Originally posted by Rick View Post
                            Jep, ben begonnen als 16-jarige en had toen mijn eigen vragen en dingetjes die ik niet wist. En van het één komt het ander he.. ;)
                            Haal eens zo'n een van je eerste topics naar boven? ben benieuwd hoe jij toen zat haha.

Comment

Comment

Working...
                              X