Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gezocht webdesigner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht webdesigner

Hoi,

Ik ben op zoek naar een betaalbare webdesigner, iemand een adresje waar ze tegen redelijke prijzen een website maken?
    Vroeger maakte ik die zelf, maar er is zoveel veranderd in het programeren dat ik niet meer mee kan en dus zou ik mijn website dan ook liever laten maken door iemand die er kennis van heeft.

http://www.ontwerpen-voor-geld.nl

Zelf geen ervaring mee maar een collega van mij wel. Hij was er wel tevreden over.

Lees het even door zou ik zeggen..

Comment

Ik doe zelf website ontwerpen en bouwen, dus dit zou ik ook graag voor jou willen doen.
      Alles kan in overleg en natuurlijk tegen een redelijke prijs.

Comment

Ik ga even prive verder met SLVG

Comment

Een website bouwen kunnen vele voor je doen, de vraag is: wat wil je?

Een eenvoudige HTML site met wat tekst en foto's, eventueel contactformuliertje of iets in die richting, of een compleet (custom made) CMS systeem?

Comment

Een eenvoudige html is goed genoeg, dit kan ik dan ook zelf aanpassen achteraf, zoals fotos, tekst enz... cms is wel handig maar hoeft niet echt.
            ik wil er een gastenboek op, 2 formuliertjes en fotoalbum.

Ik ben op zoek naar een voorbeeld, maar nog niets kunnen vinden.
            De logo's en plaatjes kan ik eventueel zelf maken.
            Last edited by Mol; Wednesday-05-10-2011, 16:37.

Comment

Eenvoudige HTML site maken is easy stuff.

Als je er om een of andere reden met SLGV niet uitkomt, stuur maar berichtje.

Comment

Ok doe ik.
                Ik had op het forum van phpbb.nl iemand gevonden maar zijn prijs lag te hoog voor een simpele html site, maar dat was iemand die een bedrijfje heeft in webdesign dus hun prijzen liggen altijd hoger.
                Ik zie eerst wat SLGV kan doen.

Comment

Mijn neef maakt ook veel sites, o.a. webshops, deze kan evt ook een site voor je maken tegen een redelijke prijs. Je kan zelf ook duidelijk aangeven wat voor site je wil, wat de kleuren zijn etc. zie ook mijn website door hem gemaakt (eenvoudig html): www.yobodrivein.nl

Comment

Ik heb met mijn middelbare-school-ervaring ook gewoon zelf m'n website gebouwd (nja, ben nog bezig). Simpele html (/php) kun je snel zelf aanleren, of inderdaad door iemand laten opzetten en verder zelf onderhouden.

Comment

Straks kan ik 3 websites online gooien :-D
                      Je site ziet er niet slecht uit, ik had dit al gevonden wat me aanspreekt, maar ik zoek nog wat verder naar voorbeelden.

De site van dj rob, komt ook in aanmerking mits kleinere tekst in het menu.
                      Maar ik vind hem mooi, geen toeters en bellen en gemakkelijk te navigeren.
                      Last edited by Mol; Wednesday-05-10-2011, 19:01.

Comment

Dat was inderdaad mijn opzet, niet teveel subpagina's gewoon duidelijk en alles in één keer te bereiken.
                        Het lettertype wat ik nu gebruik heeft niet iedereen op zijn computer, vandaar dat het geel groot lijkt. ;)

Comment

Ik zal hier de websites plaatsen die als voorbeeld kunnen dienen, zo heeft iedereen een idee van wat ik wil.
                          Het zijn enkel voorbeelden, voor de opmaak komen we er samen wel uit.

1: http://www.trimstyle.be/
                          Dit is met flash maar het mag ook in html, het gaat hem om het uiterlijk maar als het met flash kan is het uiteraard beter, ik denk dat iedereen nu toch flash kan bekijken op zijn pc.

2: http://www.ludwigs.be/

3: http://www.artiamo.com/ (deze krijgt voorlopig mijn voorkeur)

4: http://www.perfect-effects.eu/index.html
                          Het logo hier is flash, dit mag maar hoeft niet, het gaat om het uiterlijk van de site.
                          De pagina's worden uiteraard anders opgemaakt.
                          Last edited by Mol; Thursday-06-10-2011, 00:38.

Comment

ik zou gewoon eens kijken naar wordpress templates, dan heb je en design wat je zoekt (voor weinig of gratis) en veel mogelijkheden qua uitbreiding en ook direct vrij goed voor SEO en een CMS systeem (handig voor als je eens wat anders wilt qua look)

Comment

Wordpress, joomla enz.. ik geraak er niet wijs uit, dat heb ik vorig jaar al geprobeert.
                              Een website op zich kan ik wel maken maar de formulieren kan ik niet maken en als iemand dit voor mij wil doen dan betaal ik daar graag iets voor, het aanpassen achteraf kan ik dan wel weer zelf.

Comment

Working...
                              X