Dat heb ik een windows nog nooit zien doen, buiten als die uit slaapstand komt.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Laptop
Collapse
X
-
Ik denk toch dat ik voor een laptop ga.
Ik wil graag alles in een.
Maar de Mac mini is zeker geen afrader.
Al helemaal omdat je hem zelf steeds kunt uitbreiden.
Dan weer een mac toetsenbord.
en een nieuwe muis.
dan weer een .... inch beeldscherm
Ik ben zelf heel erg fan van het mac toetsenbord.
Heerlijk, typt dat.
Kan zo'n toetsenbord ook gewoon op een windows?
Comment
-
Ik denk toch dat ik voor een laptop ga. Maar de Mac mini is zeker geen afrader.
Originally posted by DJ Lars View PostIk ben zelf heel erg fan van het mac toetsenbord.
Heerlijk, typt dat.
Kan zo'n toetsenbord ook gewoon op een windows?
Als je hem draadloos wil hebben het te tevens een bluetooth dingetje nodig, met de draadgeboden versie heb je daar geen last van. Tevens heeft die een numeriek gedeelte en is 20 euro goedkoper.Last edited by Rio; Tuesday-11-10-2011, 21:51.
Comment
-
Originally posted by Rio View Post
Een ubs muis zou wel gaan, maar buiten het scrollwheel en de drukknoppen werkt er verder niets. Dus knopjes aan de zijkant van een muis niet.
Comment
-
O jawel... Ik heb ergens nog een no-name USB muis liggen met knoppen aan de zijkant die volgens de handleiding dienst zouden moeten doen als vorige/volgende op internet. Dat werkt zonder problemen (en zonder drivers te installeren) op OSX... En dat terwijl er geen Mac compatibiliteit vermeld stond op de doos :)
Comment
-
Originally posted by DJ Lars View Post
Comment
-
Originally posted by Deejay View PostDaar hebben wij er hier 4 van te staan, wel met i5 maar die werken super. Twee verhuren wij voor presentatiedoeleinden en de andere twee gebruiken wij privé....bevallen super;)
Dus met traktor , cubase/FL?
Zal even het gesprek met de Dell verkoper uitleggen:
IK: Hallo, ik zoek een laptop die redelijk zware programma's snel en goed kan afspelen. Het liefst heeft hij een aardig hoog werkgeheugen en als het kan nog een beetje geheugen op de harde schijf ;)
Om het even te samenvatten: Ik ben DJ en zoek een goede laptop;)
En toen kwam de verkoper gelijk aan met die.
LET OP: Ik had geen budget genoemd.
Volgens de verkoper is dit de beste laptop voor een goede prijs.
Die HP laptops vind ik ook wel wat. ;)
Comment
Comment