Announcement

Collapse
No announcement yet.

Laptop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat heb ik een windows nog nooit zien doen, buiten als die uit slaapstand komt.

Comment

Ik denk toch dat ik voor een laptop ga.
      Ik wil graag alles in een.

Maar de Mac mini is zeker geen afrader.
      Al helemaal omdat je hem zelf steeds kunt uitbreiden.
      Dan weer een mac toetsenbord.
      en een nieuwe muis.
      dan weer een .... inch beeldscherm

Ik ben zelf heel erg fan van het mac toetsenbord.
      Heerlijk, typt dat.
      Kan zo'n toetsenbord ook gewoon op een windows?

Comment

Originally posted by Rio View Post
        Dat heb ik een windows nog nooit zien doen, buiten als die uit slaapstand komt.
        Ik ook niet.

Het snelste opstarten dat ik ooit heb gezien is de Chromebook.

Comment

het leuke van seven is dat je er zoveel mee kan uitzetten (opstartfuncties), en het leuke van XPS is dat je hem lekker kan overclocken (niet goed, maar ik gebruik het idd alleen bij opstarten)

en dan heb je nog bootvis 7.. scheelt ook weer 15 sec.

Comment

Ik denk toch dat ik voor een laptop ga. Maar de Mac mini is zeker geen afrader.
            Dat heb ik ook altijd gezegd. Ik heb een jaar gedubd over mijn Mac, uiteindelijk dus de stap genomen omdat ik weer enorme ruzie heb gehad met mijn PC. (Die er trouwens nog altijd naast staat voor Freestyler) Eens neem je die stap en wil je nooit meer terug.

Originally posted by DJ Lars View Post
            Ik ben zelf heel erg fan van het mac toetsenbord.
            Heerlijk, typt dat.
            Kan zo'n toetsenbord ook gewoon op een windows?
            Ja dat kan, naar mijn weten zijn dar drivers voor. Je mis dan wel de windowstoets, al de sneltoetsen bovenaan en sneltoetscombinatie's werken niet. Tevens is het commando toets dan overbodig.

Als je hem draadloos wil hebben het te tevens een bluetooth dingetje nodig, met de draadgeboden versie heb je daar geen last van. Tevens heeft die een numeriek gedeelte en is 20 euro goedkoper.
            Last edited by Rio; Tuesday-11-10-2011, 21:51.

Comment

Originally posted by Rio View Post

Een ubs muis zou wel gaan, maar buiten het scrollwheel en de drukknoppen werkt er verder niets. Dus knopjes aan de zijkant van een muis niet.
              Ik heb een MSI en een Assus, mijn vrouw heeft een Q-Force en alle drie werken ze met een usb muis, scrollwiel, drukknopjes en knoppen op de zijkant werken op de drie laptops.

Comment

Een usb muis op een Mac bedoel ik.

Comment

O jawel... Ik heb ergens nog een no-name USB muis liggen met knoppen aan de zijkant die volgens de handleiding dienst zouden moeten doen als vorige/volgende op internet. Dat werkt zonder problemen (en zonder drivers te installeren) op OSX... En dat terwijl er geen Mac compatibiliteit vermeld stond op de doos :)

Comment

Ik kan klikken wat ik wil, maar met mijn Logitech usb muis gebeurt er niets.

Comment

MacBook Pro uit najaar 2010 die zijn niet meer zo duur en perfect voor Traktor enz..

Comment

Daar hebben wij er hier 4 van te staan, wel met i5 maar die werken super. Twee verhuren wij voor presentatiedoeleinden en de andere twee gebruiken wij privé....bevallen super;)

Comment

Originally posted by DJCraig View Post
                          MacBook Pro uit najaar 2010 die zijn niet meer zo duur en perfect voor Traktor enz..
                          voor de 13" zit je rond de €800, voor een 15" zit je zelfs rond de €1100! Beetje boven het budget dus...

Comment

Originally posted by Deejay View Post
                            Daar hebben wij er hier 4 van te staan, wel met i5 maar die werken super. Twee verhuren wij voor presentatiedoeleinden en de andere twee gebruiken wij privé....bevallen super;)
                            Zouden deze ook geschikt zijn voor DJ'ing?
                            Dus met traktor , cubase/FL?

Zal even het gesprek met de Dell verkoper uitleggen:

IK: Hallo, ik zoek een laptop die redelijk zware programma's snel en goed kan afspelen. Het liefst heeft hij een aardig hoog werkgeheugen en als het kan nog een beetje geheugen op de harde schijf ;)
                            Om het even te samenvatten: Ik ben DJ en zoek een goede laptop;)

En toen kwam de verkoper gelijk aan met die.
                            LET OP: Ik had geen budget genoemd.
                            Volgens de verkoper is dit de beste laptop voor een goede prijs.

Die HP laptops vind ik ook wel wat. ;)

Comment

Qua functioneren is een HP met +/- zelfde specs ook goed, maar qua ingebouwd geluid is het een geval apart;)

Comment

Originally posted by Deejay View Post
                                maar qua ingebouwd geluid is het een geval apart;)
                                Ik ge er toch van uit dat je dat niet gebruikt wordt om te draaien ?

Comment

Working...
                                X