Announcement

Collapse
No announcement yet.

Opgelicht!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Opgelicht!

Hallo,

Ik ben van de week opgelicht door ene Alwin Tolsma uit Dokkum.

Ik had een advertentie gezien op Marktplaats over 2x Pioneer CDJ1000mk2, 2,5 week geleden.
    Na contact via mail besloten om ze te kopen. Geld overgemaakt(€465,-). Maar tot op heden niks gehoord.
    TNT gebeld, niks! Ing gebeld, niks! Zijn gegevens gecheckt, Niks!

Na nogmaals contact gehad te hebben met ING, gaan ze een onderzoek instellen.

2x CDJ1000 voor 465 is eigenlijk te mooi om waar te zijn, desalniettemin erg vervelend voor je. Hopelijk blijkt het een misverstand, anders hoop ik dat je je geld terugkrijg! Bedankt voor t delen overigens.

Comment

Ja dit topic is echt om iedereen te waarschuwen.

Comment

Ik vind het zoiezo niet erg slim om op zon ( super ) aanbod in te gaan. Als je er op in gaat, zou ik ze al zeker niet laten versturen, maar gewoon ophalen. Mag dit niet van de verkoper? Kap de verkoop af, dan klopt er simpel weg iets niet.

Comment

Bij de ING kan je gewoon je geld laten terug storten. Belletje doen is vaak al voldoende. Wel binnen 30 dagen volgens mij.

Comment

Ja, dat zou via de ING ook gaan, alleen niet als je naar een andere bank stuurt. Vandaar dat onderzoek.

Met een onderzoek word er contact gelegd met zijn bank. Deze bank moet een brief sturen naar hem met daarin gelieve binnen 6 weken het geld terug te storten.
            Zo niet krijgt de ING zijn gegevens en krijg ik die gegevens weer van de ING.

Comment

Tja, bij dat soort dingen en zeker bij super-aanbiedingen, loont het om langs te gaan. Dan maar 100 euro er bij voor je transportkosten, maar dan weet je in ieder geval wel zeker dat je geen oor aangenaaid wordt.

Het is echter wel zo dat je dit soort verhalen eigenlijk niet via dit medium kunt publiceren, ondanks dat de bedoeling en waarschuwing goed bedoeld is. Voor hetzelfde geldt dat hij op vakantie of o.i.d., dan is de strekking al gelijk heel anders.

In afwachting van het onderzoek ga ik toch het topic sluiten.

Comment

Working...
              X