Announcement

Collapse
No announcement yet.

spullen uit china importeren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by DjRRRenetjuh View Post
    Dat doet hij ook. Want hij is een importeur aan het andere kant van het land.
    Ik ben daar vaker geweest voor mijn statieven en truss.
    De producent van Eurotruss zit hier 25km vandaan in Dokkum, waar heb je dan een importeur voor nodig?? Of importeert hij kopie-zooi en verkoopt hij het hier als echte Eurotruss??

Ik koop liever het originele spul bij een betrouwbaar adres....wil niet de problemen hebben dat mijn truss doormidden breekt en iemand het op z'n kop krijgt of erger....

Comment

Ik vind het fijn om een goede prijs te betalen voor me producten. Natuurlijk probeer ik gier altijd een scherpe deal in te krijgen. Helaas snappen sommigen op dit forum met enige regelmaat niet dat sommige producten nu eenmaal niet echt goedkoop zijn. Truss, pioneer, nac dit zijn nu eenmaal duurdere produkten. Als je dit voor verdacht weinig kunt kopen en blijft hier telkens serieus op ingaan en hopen dat jij het wel allemaal bijna voor niets mee krijgt vraag ik me af of je wel bekwaam bent om voor jezelf te zorgen. Laat staan je gasten / opdracht gevers.

Ook nogmaals ik zou graag het telefoon nummer van deze ondernemer willen. zullen we eens kijken hoe goed en goedkoop deze is. Maar ik geloof er helemaal niets van. Dit hoort in de snackbar. Bij de in mijn ogen andere broodjes aap.

Comment

Wie heeft broodje aap opgegeten?? Was eigenlijk wel benieuwd of je voor die truss nu echt langs de snackbar moet??

Comment

Ik denk wel dat je er voor langs de snackbar zal moeten. Zal wel weer van die ''gare'' loerie zijn. Van die truss waarmee je van een rechtstuk zo 1 2 3 een circel kunt maken.

Ik heb geen nummer of wat dan ook van DjRRRenetjuh gekregen dus ik neem aan dat het gewoon onzin is. Geloofde er toch al niet in.

Ik zeg altijd maar zo van: Wat te mooi om waar te zijn klinkt is het meestal ook.

Comment

Working...
          X