Announcement

Collapse
No announcement yet.

The truth!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• The truth!

Beste Bax-shop forumleden,

Ik heb jullie, zoals Ronennieshow ook al zei, bedrogen. En me voorgedaan als een ander. Ik beheerde ook de account van Grasing, en die andere. Maar dat is een jongen bij mij uit de buurt en wij haten elkaar nogal, dus deed ik dit onder zijn naam. Dus als je later Grasing ooit tegenkomt, spreek hem hier dan vooral NIET over. Mijn echte naam, en dat is echt waar, gewoon Jan Petersen. Ik had mijn sociale leven onder de naam GRasing nogal verkl**t. En dus ging ik vervolgens verder onder mijn echte naam. Waarschijnlijk krijg ik nu wat boze reacties, en dat begrijp ik helemaal!! En bij deze ben ik vanaf nu niet meer actief op het BAx-SHOP forum.

gr. Jan Petersen

Tja, niet netjes van je. Maar zolang je je gedraag ben je hier welkom hoor. Je post onder het JanPetersen account vind ik naar wat ik gezien heb vrij netjes.

Comment

Wij op dit forum zijn ervoor om te helpen, dat je je voordoet als een ander, is niet netjes maar doet er niet toe. Ik snap wel waarom je andere namen doet, zodat je niet krijgt: oh, hij weer. Maar naar mijn mening ben je gewoon welkom. Naar mijn mening hoef je geen onderscheid te maken tussen forumleden. We zijn hier om elkaar te helpen en niet voor je sociale leven

Comment

Ik kijk vooral naar de posts en niet wie er achter zit. Zolang ik geen vreemde posts tegenkom kan ik er niet wakker van liggen verder.

Comment

Af en toe doken er toch nog meer accounts op met hetzelfde ip-adres?

Sowieso vind ik dit maar een raar verhaal.
          Ik kan me nog goed herinneren dat GRasing boos vertrok met de zin 'tot nooit meer ziens'. Toen was JanPetersen volgens mij ook al actief en die zei toen dat hij zijn eigen account had geopend en dat hij eerst vragen stelde via het account van een vriend, GRasing.
          Er is toen ook nog enige verwarring geweest wie van de twee nu de 'noob' was en wie zich voordeed als ervaren technicus.
          Niet veel na de zin 'tot nooit meer ziens' dook een nieuw account op van Gijs Sound & Light ofzoiets, wat met hetzelfde IP-adres bleek te zijn aangemaakt.

Daarbij, waarom zou je je op een forum aanmelden onder naam van een 'vijand' terwijl je wél het doel hebt om geholpen te worden met je éígen vragen?
          Last edited by dj_rob; Saturday-24-12-2011, 18:53.

Comment

De zin ik ga vanaf nu weg bij bax is niet nieuw voor ons dus daar trek ik me niet zoveel van aan.

Daarnaast snap ik ook totaal niet de waarom.

Dus waarom ga je dingen verkloten? Waarom ben je de problemen gaan opzoeken op dit forum? Mensen willen je helpen, je tips geven. Als mensen mij vooruit willen helpen respecteer ik de hulp die ik krijg. Zeker als ik er zelf om vraag. Dan ga ik niet aan de andere kant allerlei onzin verhalen ophangen.

Dit is geen hyve's of facebook. Het gaat niet om wie de meeste vrienden heeft of wie de meeste posts heeft. Het draaid hier niet om wie de grootste duurste en beste set heeft. Het draaid hier om mensen met de zelfde passie, de zelfde hobby. Mensen die ervaringen willen delen. Kennis willen delen. Elkaar willen helpen om beter te worden in het uit oefenen van hun hobby.

Dit kun je doen met een oude pc en een goedkope midi controller en een paar oude speakers en een oude versterker. Of met een hyper moderne hardstikke nieuwe line array van een veel te duur merk met een super uitgebreide nieuwe dure pioneer set. Welke van de 2 je ook bent de pro of hobbyiest op de slaapkamer dat maakt totaal niet uit. Helemaal niets. Er staat hier geen status symbool van ik heb ..... dus ik krijg .... sterren status.

Daarom baal ik er ook van als mensen zich anders gaan voordoen dan ze werkelijk zijn. Je word er totaal niet belangrijker door of beter van. Sterker nog je gaat vanzelf een keer de fout in en zult dan dus door de mand vallen. Tot je op het punt komt dat het echt vreemd gaat worden en ik of andere er zelfs voort klaar mee zijn en er iets van moeten zeggen.

Je bent hier mensen aan het helpen, praat met andere hobby / passie genoten over je ervaringen en kennis. Ik zit dan echt niet op een wanne be te wachten die geen idee heeft waar hij het over heeft maar wel interresant naar andere wil gaan lopen doen en hopen dat ze er dan intrappen.

Dat zijn voor mij de losers. Niet de gene die eerlijk durft te zeggen ik heb 2 jb-system tsx 10 speakers. Dat zijn de helden voor mij. Zo zijn er erg veel van ons begonnen. Niemand weet meteen alles. Zelfs ik die al jaren in het licht en geluid wereldje rond loopt weet niet alles. Ik leer nog elke dag. Als ik iets niet weet vraag ik om hulp. Vraag ik om tips en suggestie's. Ik vertel gewoon wie en wat ik ben en wat ik wil.

Dus wees gewoon wie je bent. Toneel spelen doe je maar bij de lokale toneel verreniging. Want geloof me vroeg of laat valt het doek van je voorstelling. Wie is dan de stakker?

Comment

De mensen hier bij bax maar ook op andere forums die eerlijk zijn kan ik op één hand tellen en ik volg dan ook enkel de raad op van die paar mensen, ik heb een hekel aan mensen die niet eerlijk zijn maar dat is nu eenmaal internet helaas.
              En personen die zeggen salut ik ben weg en je ziet mij nooit meer dan weet ik uit ervaring van mijn eigen hondenforum dat ze binnen een paar dagen al terug lid zijn onder een andere naam, dat is nu het voordeel van beheerder te zijn, je kan de dubbele accounts heel simpel nazien, op mijn forum heb ik dan maar een scriptje geplaatst waardoor ze met één IP ook maar 1 keer kunnen registreren, iemand met een beetje pc ervaring kan dit omzeilen maar je bent er toch een deel kwijt.
              Personen met meerdere accounts haal je er toch uit, de wijze van schrijven enz... en ooit vallen ze door de mand, hoe luid het spreekwoord "eerlijk duurt het langst" :-)

Comment

Als ik iets heb kunnen leren van zijn ervaringen op fora is dat je je nooit hoeft te schamen voor je eigen vragen!
                Ik ken veel mensen die noob-vragen stellen en zich vervolgens dom voelen en een nieuw account aanmaken om met een schone lei te beginnen.

Comment

Kijk ik ben 48 jaar en na een 17 tal jaar begin ik opnieuw met mijn oude hobby, DJ/drive-in maar er is zoveel veranderd dat ik niet meer mee ben en ik stel ook wel eens een "domme" vraag maar dan ga ik me achteraf niet een nieuw account aanmaken, wie het niet wil lezen moet de pagina maar verlaten, er is zelfs zelfs iemand van het forum die eind volgende week van tilburg naar ieper afkomt om mij op weg te helpen met lichtsturing en dmx want daar kom ik niet uit, gasten van 15 jaar zijn slimmer op dat gebied als ik maar daar schaam ik me niet voor.

Comment

Ok, heeft er iemand iets tegen dat ik opnieuw, en EERLIJK begin?? Zonder leugens?????

Comment

Ik niet!

Comment

Ik heb er niets op tegen en ik denk niet dat er velen tegen zullen zijn.
                        Het is al een goed begin dat je durft te melden dat je niet eerlijk was op sommige punten.
                        Over je apparatuur zat ik ook al met vragen, iemand van 15 want ik vermoed dat je ergens rond die leeftijd zit kan toch moeilijk zo veel geld investeren, ik ben 48, ik heb een goed betaalde job, mijn vrouw verdiend goed geld en ik kan dit zelfs niet.
                        Wees eerlijk en alles zal goed lopen.

Comment

Dan zal ik me nu wel eerlijk voorstellen, in dat voorstel topic!

Comment

Ik heb er ook geen problemen mee ;)

Welkom op het forum ;)

Comment

Maar toch zou ik graag wat duidelijk hebben waarom je eerst accounts hebt gemaakt onder GRasing, GM Sound and Light en GijsGijs24..

Comment

Working...
                              X