Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sky Radio 101 FM de meeste luisteraars

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sky Radio 101 FM de meeste luisteraars

Het station bereikt wekelijks bijna 3,5 miljoen verschillende mensen
    Naarden, 29 januari 2009I Het aantal mensen dat naar Sky Radio luistert is explosief gestegen. Dit blijkt uit de vanochtend bekend gemaakte luistercijfers van CLO RAB/Intomart GfK. In de periode november-december 2008 stemden wekelijks bijna 3,5 miljoen verschillende mensen af op Sky Radio. Sky Radio heeft daarmee meer luisteraars dan alle andere stations. Door de groei van het aantal luisteraars is ook het marktaandeel fors gestegen naar 9,7%.

Bron: Astroh.nl

& jullie zeggen dat Skyradio suf is??? haha

Originally posted by Rafya View Post
    & jullie zeggen dat Skyradio suf is??? haha
    Misschien dat er 3.5 miljoen suffe mensen rondlopen in Nederland? is dat geen betere verklaring;-)

Comment

Hohoho, ik luister wel eens met me ouders (in de auto) mee naar Sky Radio maar daar draaien ze toch ook dance zoals Ela Ela :D

Comment

Ik luister ook wel s skyradio in de auto, puur omdat m'n ouders niet naar hippere muziek willen luisteren..

Suf dus!

Comment

skyradio is ALLEEN bekende muziek.
          andere zenders als 3fm hebben ook wat minder bekende muziek.
          en meestal is dat leuker

ik weet het:D dit bericht slaat nergens op:P

suf dus

Comment

Originally posted by stinos2000 View Post
            andere zenders als 3fm hebben ook wat minder bekende muziek.
            en meestal is dat leuker
            Ze lullen daar de meeste tijd vol, ik heb tijdje ergens gewerkt waar non-stop 3FM aan stond. Begin de dag met een dansje... :S

Anyway, naar welke muziekzender luister jij wanneer je niet met je suffe ouders mee hoeft te luisteren?

Comment

ik luister eigenlijk altijd naar Radio538, gewoon omdat er veel "mijn" muziek voorbijkomt. De laatste twee weken heb ik wel veel Skyradio opgehad trouwens, om in de stemming te komen voor de grootst opgeblazen commerciële en kapitalistische zwendel ooit: valentijnsdag :lol: Al die love-songs... Toch best suf af en toe;-)

Comment

Bij mij staat de helft van de tijd iTunes gewoon z'n best te doen en de andere helft Radio 538 of X-fm en ik wil heel af en toe ook nog wel eens luisteren naar fear FM

Comment

Xfm luister ik ook regelmatig, alleen niet meer in de auto... de frequentie van Xfm is overgezet naar Radio Hollandia... :D
                  Geen idee wat de nieuwe frequentie is, moet ik nog eens zoeken. ;)

Comment

Xfm is niet meer te ontvangen in Zeeland, noodgedwongen Radio 538 en slamfm dus!

Comment

Dan stappen we toch gewoon over op internet radio :P

Maar radio 538 vind ik ook wel leuk, dus in de auto waarschijnlijk toch die.

Comment

ik vond 3fm vet goed enzo
                        toen kwam hij met z'n praatje

Originally posted by Citybeatz View Post
                        Ze lullen daar de meeste tijd vol, ik heb tijdje ergens gewerkt waar non-stop 3FM aan stond. Begin de dag met een dansje... :S

Anyway, naar welke muziekzender luister jij wanneer je niet met je suffe ouders mee hoeft te luisteren?
                        nu praat ik terug:D

mun ouders luisteren ook 3fm
                        en begin de dag met een dansje is een vet cool lied(heb ik zelf op mun mobiel)
                        oja m'n zus luisterd ook 3fm en die gaat op naar pinkpop en parkpop en dat soort dingen:D
                        en heelveel muziek wat je ook op pinkpop enz. hoort hoor je ook op de radio

en 3fm heeft ook nog elk jaar het glazen huis waar ze zo'n 6 miljoen per jaar krijgen voor arme mensen

conclusie: 3fm is vet goed

doei
                        Last edited by stijn; Friday-20-02-2009, 16:55.

Comment

Dat is jouw mening, dat ze met hun glazen huis zoveel miljoen ophalen (waar overigens nog een behoorlijk bedrag in rook op gaat aan dubieuze kosten en salarissen van bestuurders) betekend niet automatisch dat ze goede muziek draaien en het leuk presenteren.

Dat jij van die muziek houdt, leuk, gelukkig maar anders had 3FM geen voort bestaan. En leuk dat je zus naar PinkPop gaat, mij zal je er nooit aantreffen.

Dat je dat liedje op je mobiel hebt staan betekend niet dat 3FM "the bomb" is hoor.

Conclusie: iedereen heeft een andere muziek smaak, ben jij nou DJ voor het publiek of DJ voor je zelf?
                          Last edited by Citybeatz; Wednesday-25-02-2009, 19:31.

Comment

Working...
                          X