Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bestickeren bestelwagen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zoals er volgens mij al eens is gezegd: Alles in meervoud of enkelvoud (zijkant bus) ik geef de voorkeur aan meervoud... Nu staat meer en enkelvoud door elkaar: Huwelijksfeest, TuinfeestEN...

Comment

Hier had ik zelf nog niet op gelet, ik geef dit door aan het bedrijf.

Comment

Originally posted by zassie View Post
        microfoon is natuurlijk wel meer symbolisch voor een zanger.... minder voor een DJ.
        Ik vind het een leuk, clean en fris ontwerp.
        Je zou dan niets meer achter de tekst feest dj plaaten, platendraaier, cd speler?

Comment

Misschien een groep dansende mensen? zoiets bijvoorbeeld?

Dat is tenminste iets wat ik persoonlijk goed bij de naam van je bedrijf vind passen :)

[EDIT] maar dan natuurlijk zonder al die drukke kleuren enzo ;)

Comment

Van mij hoeft die lijst met feesttypen niet. Is een beetje veel tekst op deze manier en een beetje opgepropt..

Comment

Ik zou het ook niet doen. Als je snel langs rijd (en dat is meestal zo), kunnen mensen niet alles lezen. Gewoon alleen: Voor al uw feesten en partijen!

Comment

Ik vind het wel een enorm vet ontwerp. Lekker strak en chique. Het is meteen duidelijk wat je doet..

Comment

Originally posted by mark vriens View Post
                  Ik zou het ook niet doen. Als je snel langs rijd (en dat is meestal zo), kunnen mensen niet alles lezen. Gewoon alleen: Voor al uw feesten en partijen!
                  Wel leuk voor als je in de file staat, de andere bestuurders vervelen zich dan niet met al het leeswerk op mijn flank :p
                  Ik had opgegeven om een paar feesten erop te plaatsen maar dan in één lijn, nu staan alle feesten en evenementen erop en ik vind het niet slecht, het vult ook het grote vlak wat op, maar ik luister graag naar meningen van anderen en ik hou er ook rekening mee, dus dat bespreek ik ook met het bedrijf.

Comment

Ik zou op de voorkant de tekst in spiegelbeeld zetten, dan kunnen mensen het in de achteruitkijkspiegel ook lezen. Ook zou ik je naam andersom neerzetten, eerst Jacky dus i.p.v. omgedraaid.

Comment

Originally posted by Dj funkey View Post
                      Ook zou ik je naam andersom neerzetten, eerst Jacky dus i.p.v. omgedraaid.
                      Dat is smaak. De een vind dit mooier, de ander weer dat. Maar zoals het nu staat vind ik het chique staan. Toch zou ik het persoonlijk opdraaien.

Comment

Originally posted by Dj funkey View Post
                        Ik zou op de voorkant de tekst in spiegelbeeld zetten, dan kunnen mensen het in de achteruitkijkspiegel ook lezen. Ook zou ik je naam andersom neerzetten, eerst Jacky dus i.p.v. omgedraaid.
                        1: de naam op de voorkant in spiegelbeeld is wat vreemd.

2: goede opmerking, dat staat genoteerd.

Comment

tekst voorkant in spiegelbeeld is helemaal niet vreemd, je ziet het super vaak.
                          Alleen echte reclame maken terwijl je rijdt.. lijkt me niet dat het echt klussen oplevert; eerder als je zit te bumperkleven dat ze je bedrijfsnaam goed kunnen lezen om je op te bellen (of de baas opbellen als er personeel in rijdt) om te vertellen dat er wel erg asociaal gereden wordt

Comment

Originally posted by mark vriens View Post
                            meestal, en toch met name op de snelweg word je niet ingehaald met een achterlijk hoog snelheidsverschil, dus dat valt best mee.

Ten tweede is die tekst wel degelijk handig: als hij geparkeerd staat. Je kan mensen er net mee op een idee brengen voor hun feest.
                            Je wilt niet weten hoeveel mensen mij al gebeld hebben nadat ze mijn bus hebben gezien... en ja mij nummer staat op de bus net als de andere teksten.

Comment

De snelweg is de beste plaats om iets te noteren van een bestelwagen, zoals zassie zegt je rijdt er bijna allemaal even hard en meestal heb je ook pen en papier in de wagen.
                              Trouwens is reclame op een bus veel interessanter dan flyers, stickers enz... met flyers heb ik niet zo'n goede ervaring. Ook moet je de bestickering eenvoudig houden, het moet in één oogopslag te zien zijn wat je doet en waar ze je kunnen bereiken (tel/gsm) al die schilderijtjes op bestelwagens is wel mooi maar soms moet je er 10 minuten op staan kijken wat voor bedrijf het is en waar je ze kan bereiken. dus keep it simple.
                              Last edited by Mol; Thursday-08-03-2012, 15:08.

Comment

Het ontwerp is aangepast, ik kreeg het zonet in mijn mailbox maar ik kan het ontwerp helaas niet opslaan vanuit photoshop, ik krijg een foutmelding bij het opslaan.
                                De micro is vervangen door een vinylplaat met een micro liggend op de plaat.
                                Woensdag gaat de bestelwagen binnen en donderdag worden de stickers aangebracht.
                                Toen ik de prijs zag moest ik wel even in mijn haar krabben.

Comment

Working...
                                X