Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bestickeren bestelwagen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Haha dat geloof ik, is een duur geintje!

Comment

bestelwagen + aanhanger btw inclusief bijna 2500 euro, maar goed het moet gebeuren.

Comment

WOW!!! dat is ruim 3x zoveel dan ik voor mijn auto betaald heb! maar.... ik heb grafisch ontwerp dan ook zelf gemaakt en kant en klaar aangeleverd.... dat merk je ook wel in de prijs. Daarbij is jouw auto groter EN doe je de aanhanger ook.

Beter goed laten doen dan zelf half werk afleveren

Comment

De aanhanger doe ik ook, 2x zijkant + achterkant.
          De aanhanger kost 585 euro exclusief btw, bestelwagen 1396 exclusief btw (21% btw)
          Maar er zitten steeds fouten in het ontwerp en ik moet steeds 10x mailen voor ik antwoord of een nieuw ontwerp krijg, gisteren zou ik een nieuw ontwerp krijgen zonder fouten maar die heb ik niet aangekregen en ik laat de wagen niet bestickeren voor ik weet dat alle fouten uit het ontwerp zijn, ik heb al 3x gezegd dat alle teksten enkelvoud moeten zijn en steeds staat er feesten in enkelvoud en meervoud in, ik ga vandaag eens bij een andere firma langs om te kijken wat zij kunnen doen.

Comment

2500,-... WTF!!!

Ik heb mijn bus bestickert voor nog geen 300,-
            Weliswaar eigen ontwerp en zelf opgeplakt, maar dat zou geen 2000,- verschil moeten maken... toch?

Heb een beetje het gevoel dat ze lekker aan het cashen zijn bij die tent...

Comment

Ik ga straks eens bij een ander bedrijf langs om te horen wat zij kunnen doen, ik heb al andere ontwerpen gezien die veel mooier zijn dan mijn ontwerp en ook goedkoper?
              Waar ik me aan erger is dat als ik een mail stuur ik maar 10 dagen later antwoord krijg en dan nog zitten de fouten die ik aanhaalde nog in het ontwerp. Ik heb al 2x gezegd dat er in de feesten teksten zitten die enkelvoud zijn maar ook in meervoud en die zijn er nog niet uit?
              Last edited by Mol; Tuesday-20-03-2012, 11:10.

Comment

Als je het ontwerp uitbesteed, dan begint het natuurlijk geld te kosten.
                Ik heb ook mijn stickers gewoon laten drukken en zelf gekleefd.
                Wij waren toen iets van een 250€ excl btw kwijt voor de 2 zijkanten en de achterkant en full color geprint.

Comment

Ik weet dat het mij geld gaat kosten omdat ze ook het ontwerp moeten maken en zelf plakken begin ik niet aan, en ik wil best betalen maar dan moet het ook mooi en zonder fouten zijn.

Ik heb vandaag ook mijn micro ontvangen en het is mischien geen slecht idee om dit in het ontwerp te laten verwerken samen met een vinylplaat

Last edited by Mol; Tuesday-20-03-2012, 13:31.

Comment

rondshoppen kan lonen... ik heb toender tijd 4 bedrijven aangeschreven. Voor hetzelfde werk, zelfde ontwerp zat er een tussen de hoogste en de laagste offerte een verschil van ruim 1200 euro!

Persoonlijk niet het gevoel dat ze aan het cashen zijn... het laten ontwerpen kost geld, het materiaal en het laten plakken ook. gezien het formaat van de bus en de tarieven die gerekend worden heb ik het gevoel dat het (voor nederlandse standaard) best marktconform is.

Comment

Veel van de prijs hangt ook af van de materialen dat ze gebruiken, want goedkoop is niet altijd goed ik heb er al gezien die uit de wasstraat rijden waarvan de stickers lossen.
                      Ik heb bij het 2de bedrijf het ontwerp laten zien van het eerste bedrijf en eens gevraagd wat dit zou kosten, hij zei ruw geschat tussen de 800 en 1000 euro, het eerste bedrijf vraagt 1396 euro dus redelijk veel verschil en dat voor de bus alleen. Volgende week krijg ik het ontwerp van bedrijf 2 + de prijs, ik ben benieuwd.

Hier het ontwerp van bedrijf 1 prijs inclusief btw = 2485 euro

Comment

Originally posted by Mol View Post
                        Veel van de prijs hangt ook af van de materialen dat ze gebruiken, want goedkoop is niet altijd goed ik heb er al gezien die uit de wasstraat rijden waarvan de stickers lossen.
                        Ik heb bij het 2de bedrijf het ontwerp laten zien van het eerste bedrijf en eens gevraagd wat dit zou kosten, hij zei ruw geschat tussen de 800 en 1000 euro, het eerste bedrijf vraagt 1396 euro dus redelijk veel verschil en dat voor de bus alleen. Volgende week krijg ik het ontwerp van bedrijf 2 + de prijs, ik ben benieuwd.

Hier het ontwerp van bedrijf 1 prijs inclusief btw = 2485 euro

http://img204.imageshack.us/img204/9383/naamloos1ab.png
                        Ik vind hem er mooi uit zien, vooral duidelijk. Je ziet het en weet gelijk dat het om een allround DJ gaat voor alle feesten. De microfoon zou inderdaad nog vervangen kunnen worden voor diegene die je zelf ook hebt.

Comment

Even wat anders, is feestdj.be (dus zonder streepje) ook van jou? Ik denk het eigenlijk niet en ik zou toch eens contact opnemen met de eigenaar om te vragen of je het domein niet kan overnemen. Daar staat nu namelijk niets op.

Ik ben namelijk bang dat mensen feestdj.be wel onthouden, maar het streepje vaak zullen vergeten waardoor je klanten misloopt. Dan kun je beter een paar honderd euro investeren in de domeinnaam, dat heb je er met 1 boeking weer uit.

Kijk wel uit dat je je niet laat afzetten, er zijn bedrijven die vlot duizenden euro's rekenen terwijl zo'n domein naar mijn mening niet meer dan een paar honderd euro mag kosten.

Comment

feestdj.be is duidelijk pas kort geleden geregistreerd. Daarom lijkt 'een paar honderd euro' mijn nogal zwaar overdreven.

Voor een site met een paar duizend bezoekers en serieuze inkomsten uit bijvoorbeeld reclame kan een dergelijk commercieel overname bedrag gevraagd worden, maar een site die nog geen eens via Google te vinden is... 2 tientjes kunnen ze krijgen :P

Comment

@renevanh, dat is wel erg simpel denken.

Even voor de duidelijkheid, geluid-en-licht.com heeft hier uiteraard helemaal gelijk. Er worden zovaak domeinen geregisteerd die erg lijken op bestaande bedrijven of gewoon die goed scoren, juist om mensen die dit domein nodig hebben het voor veel geld te laten kopen (geld verdienen op een simpele manier). Als ik apple.nl vroeg had geregisteerd had ik dat mogelijk ook voor veel geld aan apple vandaag den dag kunnen verkopen (een beetje te simpele vergelijking, want zo werkt het natuurlijk niet).

Comment

Je mag niet zomaar een domeinnaam met een merk erin registreren, dan kan de rechthebbende het domein gewoon opeisen. In het geval van Apple heb ik hier mijn twijfels over aangezien je natuurlijk ook gek kunt zijn op appels maar goed ;-)

Maar inderdaad, er zijn vele bedrijven die duizenden domeinen registreren in de hoop deze voor veel geld te kunnen verkopen. Aangezien veel van die domeinen totaal waardeloos zijn moeten de domeinen die wel verkocht worden ook flink wat opleveren.

Zo'n bedrijf zal dan ook een belachelijke prijs vragen, maar die kun je door goed te onderhandelen flink drukken. Zo had ik alleen geluid-en-licht.com en licht-en-geluid.com geregistreerd, maar nu heb ik ook geluidenlicht.com en lichtengeluid.com erbij. Ik geloof dat ik er 100 dollar per domein voor betaald heb, terwijl het Amerikaanse bedrijf dat mij benaderde er eigenlijk 800 voor wilde hebben. Dat zakte al snel naar 500 maar door niet toe te geven kreeg ik het uiteindelijk gewoon voor de prijs die ik ervoor over had.

Er wordt bijna niet gezocht op feest dj in Belgie, en dat maakt het domein eigenlijk vrijwel waardeloos. Aan de andere kant is het wel makkelijk te onthouden en dat maakt het voor Mol erg interessant aangezien hij die naam nogal groot op zn bus heeft staan.

Het is ook mogelijk dat de naam geregistreerd is door een ander bedrijf dat onder die naam wil gaan werken. Dan heb je een groter probleem, want klanten kunnen natuurlijk in de war raken en feestdj.be boeken terwijl ze verwachten feest-dj.be te krijgen. Dat is ook voor hem niet wenselijk, al zal die verwarring andersom een stuk minder zijn.

Mijn advies is dan ook om te proberen feestdj.be ook te bemachtigen. Dat zal niet lukken voor die twee tientjes die Rene noemt (vooral niet als het bedrijf in kwestie de naam eigenlijk niet kwijt wil) maar ergens tussen de 100 en 300 euro moet je toch wel een deal kunnen sluiten. Zo niet kun je ervan uitgaan dat het bedrijf die naam echt niet kwijt wil maar dan heb je het in elk geval geprobeerd.
                                Last edited by Geluid-en-licht.com; Tuesday-20-03-2012, 23:28.

Comment

Working...
                                X