Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bestickeren bestelwagen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bestickeren bestelwagen

Volgende week gaat mijn wagen en aanhanger binnen om te laten bestickeren.
    Een eerste ontwerp is klaar maar of het goed is ?
    Het moet simpel zijn.

Intussen zijn de klinken, bumpers en de zijstroken onderaan ook al in het wit gespoten.
    Moet alleen nog een nieuwe foto maken.

Ik weet niet hoe de Belgen het schrijven, maar ik zou er jubileum van maken. Komt zo amateuristisch over anders.

Comment

Potverdikke inderdaad, het plaatje heb ik vlug op 5 minuten gemaakt en nog niet op de fout gelet.

Comment

Het staat ook wat leuker als je er meervoud van maakt, zo dus:
        Bruiloften - Bedrijfsfeesten - Jubilea - Verjaardagen. En maak of alle woorden met een hoofdletter, of geen een. Huwelijk zou ik veranderen in Bruiloften.
        Last edited by JanPetersen; Wednesday-15-02-2012, 18:37.

Comment

Helemaal niet bestickeren, tenzij je wilt dat de bus snel opengebroken wordt.
          De inhoud is vaak nogal gewild.
          Magneetstickers is eventueel een optie.

Comment

Ik zou die witte achtergrond transparant houden als ik jou was ;)

Offtopic: Bevalt die bus goed? ik zelf zit rond te kijken voor als ik 18 word, maar heb echt geen idee wat nou slim is :P

Comment

Originally posted by JanPetersen View Post
              Het staat ook wat leuker als je er meervoud van maakt, zo dus:
              Bruiloften - Bedrijfsfeesten - Jubileum - Verjaardagen. En maak of alle woorden met een hoofdletter, of geen een.
              Dan moet je er ook Jubilea van maken, waarom zou je die dan enkelvoud houden?

Wat betreft bestickeren: je bus valt hierdoor op en is een stuk minder aantrekkelijk om in z'n geheel gestolen te worden. Dat is absoluut een voordeel als je een beetje door hebt hoeveel bussen er gestolen worden... doorgaans allemaal onbestickerd.
              Open breken kun je niet voorkomen, diefstal wel. Zorgt dat je je bus nooit met lading ergens neerzet, zo simpel is het.

Comment

Wat puntjes die mij opvallen:
                - waarom is de tekst hier anders dan op je website? consistentie!

- waarom gebruik je niet de extra hoogte in de bestickering? deze steekt overal bovenuit op een parkeerplaats en is dus een blikvanger.

vind persoonlijk de uitlijning van het telefoonnummer onder de andere tekst en mic niet ideaal.

Comment

Tegen het openbreken van de deuren van de auto hebben ze dit uitgevonden: http://www.trekhaakshop.nl/images/pr...haakslot-6.jpg. Kost wat maar dan is het openbreken van je achter deur vrijwel uitgesloten.

Comment

Ik zou inderdaad meer naar een geheel zoeken met je website:
                    Gebruik het "logo" van je site voor de tekst FEEST-DJ.Dit roept meteen een stuk herkenning op.

Verder zou ik de teksten als bruiloften etc allemaal meervoud en met hoofdletter doen.
                    Discobar voor alle feesten zou ik dan ook vervangen door je slogan van de website "omdat het perfect moet zijn" (over gewoon hetzelfde houden)

De afweging wel of geen reclame op vervoer moet je zelf maken:
                    Het is een stuk reclame, maar vergroot wel het risico op inbraak (want iedere domme crimineel denk natuurlijk dat je bus altijd vol licht met CDJ-2000's die hij gemakkelijk op marktplaats kan verkopen)

Kies je voor stickers, zorg dan dat je bus altijd leeg is als je hem ergens alleen achter laat. Wat kan helpen is de ruiten op de achterkant doorzichtig te laten als je die hebt. Een potentiele dief die even vlug naar binnen kijkt zal niets waardevols zien liggen dan.

Comment

Originally posted by dj-drace View Post

Offtopic: Bevalt die bus goed? ik zelf zit rond te kijken voor als ik 18 word, maar heb echt geen idee wat nou slim is :P
                      Hier hoor ik vaker wat over, welke bus nou echt geschikt is. Ik zie tegenwoordig veel Opel busjes en Volkswagen busjes langs rijden van verschillende bedrijven. Past lekker veel in en zijn niet super duur. Misschien dat je hier eventueel ook naar kan kijken?

Comment

Originally posted by dj-drace View Post

Goede tip en dat was ik ook van plan, nu komt het lomp over.

Voorlopig niets dan problemen met de bus maar ze worden één voor één netjes opgelost, ik heb altijd met volkswagen gereden en dat is toch stukken kwalitatiever, duurder ja maar je doet er meer kilometers mee en de restwaarde is hoger, dus mijn volgense is terug een VW.

TIP: als je een bus koopt, kies dan voor een camera achterop de bus inplaats van sensoren, ik rij met de camera tot op de milimeter en mijn aanhanger aankoppelen is kindersel, ik rij net met de haak tot over de bol.

Comment

Originally posted by renevanh View Post

Wat betreft bestickeren: je bus valt hierdoor op en is een stuk minder aantrekkelijk om in z'n geheel gestolen te worden. Dat is absoluut een voordeel als je een beetje door hebt hoeveel bussen er gestolen worden... doorgaans allemaal onbestickerd.
                          Open breken kun je niet voorkomen, diefstal wel. Zorgt dat je je bus nooit met lading ergens neerzet, zo simpel is het.
                          En je maakt gratis reclame, om niet te zeggen de beste reclame ;)
                          De meeste klanten krijg je door mond tot mond reclame en rijdende reclame.

Comment

Ik heb mijn ruiten achteraan net zwart gemaakt, het staat mooier maar meer voor mijn hond, in de zomer is het frisser en het is een hevige hond (getraint als diensthond) en als iemand te dicht van de wagen komt dan gaat hij uit zijn dak, hij ziet de mensen niet maar hij ruikt en hoort ze, hij zit in de wagen nog eens in een veilige en stevige kooi.

Comment

Originally posted by renevanh View Post
                              Sorry, compleet vergeten.

edit: is aangepast

Comment

Working...
                              X