Euhm, ik kan het mis hebben, maar volgens mij ging het hier over het bestickeren van een bestelwagen en niet om het onderhandelen over een websitedomein. ;) Back ontopic.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bestickeren bestelwagen
Collapse
X
-
Waarschijnlijk te laat maar er is een 2de ontwerp binnen en ik wilde het nog even laten zien, de prijs krijg ik volgende week.
Er was nog een 3de offerte binnen maar het ontwerp was niet mooi en zijn prijs te hoog 3200 euro BTW inclusief.
Ik heb het ontwerp wat bewerkt want het origineel ontwerp was te druk (veel te veel tekst) en het letterype valt me wat tegen.
Mijn bewerkte ontwerp.
Hier het origineel ontwerp.
Comment
-
Dat weet ik nog niet, daarom begint mijn post met "waarschijnlijk te laat"
Alles hangt af of ik geholpen kan worden met mijn lichtsturing, als dat opgelost geraakt dan kan ik verder doen en is er niets aan de hand maar ik vrees dat ik online niet kan geholpen worden en zelf kom ik er niet uit dus we zien wel.Last edited by Mol; Saturday-14-04-2012, 21:50.
Comment
-
Originally posted by Mol View PostDat weet ik nog niet, daarom begint mijn post met "waarschijnlijk te laat"
Alles hangt af of ik geholpen kan worden met mijn lichtsturing, als dat opgelost geraakt dan kan ik verder doen en is er niets aan de hand maar ik vrees dat ik online niet kan geholpen worden en zelf kom ik er niet uit dus we zien wel.
Comment
-
Wat moet ik anders doen? Ik geraak er in mijn eentje niet uit en met enkel op muziek wapperende lichten neen sorry maar die discussie hebben we al gehad, dus ik zie wel hoe het loopt en zolang mijn speakers niet zijn verkocht is alles nog mogelijk.
En nu on-topic mocht het nog doorgaan kies je voor mijn bewerkte ontwerp of het ontwerp van het bedrijf? en zou je het lettertype behouden of toch iets anders want ik twijfel over het lettertype.
Comment
-
Ik zou absoluut voor het nieuwe ontwerp gaan, stukken beter! Verder zou ik ook de informatie op de deur beperken tot je website, email en telefoonnummer. Je adres is alleen interessant voor inbrekers...
Verder kan ik me niet voorstellen dat er niemand is die jou kan leren hoe je lichtsturing werkt. Desnoods laat je iemand een dagje naar je toe komen voor 150 of 200 euro, is altijd nog stukken goedkoper dan de hele zooi weer dumpen. Ik zou je graag helpen maar ik ben helaas ook niet thuis in computer lichtsturingen.
Comment
-
Mol, ondanks dat ik je keuze zou accepteren, heel veel mensen hebben moeite met dmx. Dit is meestal ook moeilijker dan het geluid doen dus ik zou gewoon zoals licht en geluid als zei even een paar lessen nemen. Waarschijnlijk zijn er zelfs wel lessen voor noppes als je bekenden hebt in de wereld.
Comment
-
Originally posted by dance2mix View PostMol, ondanks dat ik je keuze zou accepteren, heel veel mensen hebben moeite met dmx. Dit is meestal ook moeilijker dan het geluid doen dus ik zou gewoon zoals licht en geluid als zei even een paar lessen nemen. Waarschijnlijk zijn er zelfs wel lessen voor noppes als je bekenden hebt in de wereld.
Comment
-
Originally posted by Geluid-en-licht.com View PostIk zou absoluut voor het nieuwe ontwerp gaan, stukken beter! Verder zou ik ook de informatie op de deur beperken tot je website, email en telefoonnummer. Je adres is alleen interessant voor inbrekers...
Zou je gaan voor het ontwerp met de feesten erop of zonder de feesten.
Comment
-
@Mol ik zou voor het beperkte ontwerp gaan namelijk:
Redenen:
1. De slogan *Omdat het perfect moet zijn* kan beter werken dan een hele samenvatting van welk soort feestjes je allemaal doet.
2. FeestDJ ... geen idee van welke streek in Belgie je bent maar in West en Oost Vlaanderen ben ik vrij zeker dat men enkel aan de hand daarvan al meteen weet van .... Oow die kan ik huren voor mijn trouw/jubileum/en de rest van je waslijst.
3. Less is more het eerste springt bij mij sneller in het oog dan de versie met je samenvatting erbij.
In elk geval volgens mij is het marketing gezien een betere zet om voor de minimalistische stijl te gaan en dat is natuurlijk de bedoeling op het einde van de dag .... Reclame maken.
P.S. Moed niet opgeven je ziet er mij enorm gepassioneerd uit, massa s ervaring volgens ik lees enkel ben je er een hele tijd uitgeweest en is het heropstarten met hedendaagse techniek ff lastig. Ik ken dit verhaal van ergens ... Vroeger plugde ik gewoon een Technics mengpaneeltje in een stel Technichs 1200 s en een leuk Technics versterkertje erbij en een koppel goede luidsprekers en klaar was kees. Helft van mijn materiaal van toen is verzopen :( in een overstroming en een tiental jaar later kriebelt het en wil je terug een beetje herbeginnen en dan weet je plots de simpelste zaken zoals hoe koppel je meerdere luidsprekers op 1 mengpaneel niet meer *tot ik weer ff relax google en old fashionned nadenk hoe ik het vroeger ook weer precies deed*. Nuja long story short ik zit nog niet eens bij *verlichting* laat staan het materiaal waar jij al aangeraakt bent dus je staat al ontieglijk veel stappen verder en volgens ik merk op dit forum krijg je als je erom vraagt enorm veel hulp. En ik heb toch altijd zoiets van 2 mensen weten meer dan 1 en als je er voldoende tijd en geduld in steekt komt er altijd wel eens een oplossing om de hoek.
Enorm offtopic maar anders zijn er zo weinig Belgen die nog gepassioneerd bezig zijn met dj materiaal hier aanwezig xDLast edited by SqueeZr; Sunday-15-04-2012, 15:42.
Comment
-
Het streepje moet inderdaad wat duidelijker (beetje spatie laten) maar ook het letterype moet een gewoon lettertype worden dat leest veel beter.
Ik ben van Ieper en ik heb voor feest-dj gekozen omdat het makkelijk in de mond ligt, men direct weet van hey ik kan hem boeken voor trouwfeesten, verjaardag enz... want mijn doel zijn trouwfeesten en mensen gaan veel vlugger googelen op feesten, feest dj enz.. dus ze vinden je gemakkelijker en dat merk ik ook want de site staat nu een 3 tal maanden online en zonder enige reclame heb ik nu al 12 boekingen moeten afzeggen omdat het licht niet mee wel werken.
Ik ben er 20 jaar uitgeweest en was vroeger bekend op de radio, discotheken en fuiven maar de passie voor muziek en drive-in is nooit verdwenen en dus wil ik dolgraag terug feesten gaan verzorgen, dus de passie is er wel maar na 20 jaar is er heel wat veranderd en ik kan niet meer mee.
Ik had voor de belettering ook een voorkeur voor het ontwerp zonder feesten, als ze de naam onthouden kunnen ze alle info vinden op de site en als het gsm nummer vermeld staat op de bus dan kunnen ze bellen voor info en meer hoeft niet volgens mij.
Al die tekst lezen ze toch niet, op de aanhanger laat ik het wel staan, daar staat het mooier met de feesten als zonder.
Comment
Comment