Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bestickeren bestelwagen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het nieuwe ontwerp is binnen, eindelijk een bedrijf gevonden waar ik geen 2 weken moet wachten op een aanpassing, als de prijs nu nog goed zit dan is het ok.
    Ik denk voor het oranje te gaan, maar aan nederlanders moet ik niet vragen voor welke kleur ze zouden kiezen.

Het streepje tussen feest en DJ is al wat duidelijker maar nog niet echt 100%, maar ik heb de url onderaan de bus laten plaatsen om het heel duidelijk te maken.

Nog tips of gaan met die banaan.
    Ikzelf had nog in gedachten om de bolletjes te laten doorlopen tot helemaal onderaan daar mijn bumpers ook in het wil zijn gespoten zal dit mooier uitkomen denk ik, want nu stopt het opeens zo vreemd.

Het plaatje even aanklikken om een duidelijker plaatje te krijgen!

Last edited by Mol; Monday-16-04-2012, 12:20.

Comment

Als uw bumpers ook wit zijn onderaan dan zou ik mss. de bollekes wel laten doorlopen achteraan idd.

Ben geen Nederlander maar toch roep ik ook Oranje (past mooier op het Wit/Blauwe)

Comment

Ik zou hem zo laten, en dan voor de oranje kiezen. Mooi ontwerp!

Comment

Ik kan hem niet zien..

Comment

Nu waarschijnlijk wel maar dan is ie vermoedelijk veel te groot voor het forum

Comment

Dit ontwerp gaat niet door wegens te duur, ik moet hiervoor exlusief BTW 3200 euro voor betalen en dat is me teveel, ik hou het bij mijn eerste ontwerp en mijn eerste bedrijf die het voor ongeveer 1500 euro kan uitvoeren, de laatste aanpassingen worden nu uitgevoerd en het bestickeren zal binnen een 14 dagen gebeuren als alles goed gaat.

Comment

Working...
              X