Deze week heeft Microsoft het nieuwe Windows logo onthuld wat zal worden gebruikt in Windows 8. Dit logo heeft niet meer de bekende 4 kleuren maar standaard een Macintosh blauwe kleur. Overigens is de kleur niet vast, het is afhakelijk van het gekozen thema.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Windows 8
Collapse
X
-
Ik heb de mijne gephotoshopt, maar omdat dat alleen in Windows draait heb ik het maar met The Gimp gedaan..... De OS-en volgen elkaar weer snel op. Windows 7 ligt nog maar net in de winkel of Windows 8 is er alweer. Een weer dezelde Microsoft fout gemaakt, totaal opneiuw gebinnen, weer allees anders. Ik vrees een drama wat Vista overtreft.
Comment
-
Koop een digico en neem het stuk fruit met de hap eruit.
Probeer dit nu op elkaar aan te sluiten.
Tadaa probleem :D
Nu wil ik niet zeggen dat windows een tovermachine is hoor, we draaien nu nog steeds op xp pro en zijn heeeeel voorzichtig eindelijk aan het overstappen op windows 7 want dat was een 2 jaar geleden ook nog een behoorlijk drama. So far so good. Maar we hebben nog niet alles even grondig met windows 7 getest.
Comment
-
Originally posted by JPSholland View PostIk heb de mijne gephotoshopt, maar omdat dat alleen in Windows draait heb ik het maar met The Gimp gedaan..... De OS-en volgen elkaar weer snel op. Windows 7 ligt nog maar net in de winkel of Windows 8 is er alweer. Een weer dezelde Microsoft fout gemaakt, totaal opneiuw gebinnen, weer allees anders. Ik vrees een drama wat Vista overtreft.
Comment
-
Ik heb op mijn oude laptop een 10 jaar oude versie van photoshop draaien (7.0) en werk er nog even graag mee, ik wil dit op mijn nieuwe laptop instaleren en de versie 7.0 blijkt niet te werken met windows 7, dus dan maar gimp gedownload want ik heb geen 900 euro over voor een nieuwe photoshop maar met gimp mis ik heel wat functies die mijn oude photoshop wel heeft, ik vrees dat ik toch in mijn geldbeugel zal mogen tasten en de dure photoshop toch aan zal moeten kopen.
Comment
Comment