Announcement

Collapse
No announcement yet.

Windows 8

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Windows 8

Deze week heeft Microsoft het nieuwe Windows logo onthuld wat zal worden gebruikt in Windows 8. Dit logo heeft niet meer de bekende 4 kleuren maar standaard een Macintosh blauwe kleur. Overigens is de kleur niet vast, het is afhakelijk van het gekozen thema.

Hij is wel goed haha

Comment

Comment

Waar heb je die opgedoken Stijn? Of ook zelfbouw?

Comment

Tweakers.net :)

Comment

Ik heb de mijne gephotoshopt, maar omdat dat alleen in Windows draait heb ik het maar met The Gimp gedaan..... De OS-en volgen elkaar weer snel op. Windows 7 ligt nog maar net in de winkel of Windows 8 is er alweer. Een weer dezelde Microsoft fout gemaakt, totaal opneiuw gebinnen, weer allees anders. Ik vrees een drama wat Vista overtreft.

Comment

Ongeacht welk nummer, naam of logo ze erbij doen. Het blijft windows... :cry:

Comment

Photoshop? Alleen Windows? Ik moet zeggen dat het behoorlijk goed draait op m'n stuk fruit met een hap uit... ;)

Comment

Koop een digico en neem het stuk fruit met de hap eruit.

Probeer dit nu op elkaar aan te sluiten.

Tadaa probleem :D

Nu wil ik niet zeggen dat windows een tovermachine is hoor, we draaien nu nog steeds op xp pro en zijn heeeeel voorzichtig eindelijk aan het overstappen op windows 7 want dat was een 2 jaar geleden ook nog een behoorlijk drama. So far so good. Maar we hebben nog niet alles even grondig met windows 7 getest.

Comment

Photoshop gemaakt voor windows?
                    Het is juist gemaakt voor de mac... de PC versie is een aanpassing ervan. Het merendeel van de grafische professionals werkt met mac.

Comment

Originally posted by JPSholland View Post
                      Ik heb de mijne gephotoshopt, maar omdat dat alleen in Windows draait heb ik het maar met The Gimp gedaan..... De OS-en volgen elkaar weer snel op. Windows 7 ligt nog maar net in de winkel of Windows 8 is er alweer. Een weer dezelde Microsoft fout gemaakt, totaal opneiuw gebinnen, weer allees anders. Ik vrees een drama wat Vista overtreft.
                      Ik erger mij aan windows 7, ik heb een laptop met vista wat ik gewoon ben en onlangs heb ik voor mijn vrouw en mezelf een nieuwe laptop gekocht met windows 7 en ik geraak er maar niet gewoon aan, meestal werk ik zelfs niet op de nieuwe en gebruik ik nog mijn oude laptop met vista.

Comment

Ik heb op mijn oude laptop een 10 jaar oude versie van photoshop draaien (7.0) en werk er nog even graag mee, ik wil dit op mijn nieuwe laptop instaleren en de versie 7.0 blijkt niet te werken met windows 7, dus dan maar gimp gedownload want ik heb geen 900 euro over voor een nieuwe photoshop maar met gimp mis ik heel wat functies die mijn oude photoshop wel heeft, ik vrees dat ik toch in mijn geldbeugel zal mogen tasten en de dure photoshop toch aan zal moeten kopen.

Comment

Krijg je hem wel geïnstalleerd? Zoja, rechtermuisknop op Photoshop -> Eigenschappen -> Compatibiliteit -> Compatibiliteitsmodus aanvinken en dan systeem kiezen waar het wel op werkte.

Meestal werkt dit.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
                            Koop een digico en neem het stuk fruit met de hap eruit.

Probeer dit nu op elkaar aan te sluiten.

Tadaa probleem :D
                            Ach... Tot enkele jaren geleden was Yamaha ook zo'n ramp... Gelukkig zijn ze bekeerd:mrgreen:

Comment

Wij draaien alles hier door elkaar heen, XP Home/Pro, Win 2003 SBS, Ubuntu linux, Windows 7 en alles werkt prima samen :-P

Comment

Working...
                              X