Announcement

Collapse
No announcement yet.

Windows 8

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by DynaSpan View Post
    Krijg je hem wel geïnstalleerd? Zoja, rechtermuisknop op Photoshop -> Eigenschappen -> Compatibiliteit -> Compatibiliteitsmodus aanvinken en dan systeem kiezen waar het wel op werkte.

Meestal werkt dit.
    Dat is het probleem ik krijg hem niet geinstaleerdn zal niet meer werken met die nieuwe programma's, het verbaast me zelfs nog dat hij werkt op vista.
    Ik zal diep in mijn buidel moeten tasen en een nieuwe versie kopen, alhoewel 900 euro veel geld is voor iets wat ik zelden gebruik, maar goed het kan niet anders.

Comment

Kan je niet installeren vanuit de compatibiliteitsmodus? Volgens mij is dit in win7 mogelijk toch? (vraag me alleen niet hoe ;))

Comment

Zoals ik eerder al zei kom ik windows 7 niet gewoon, ik werk er nu 1 maand mee en nog moet ik dagelijks zoeken, vista was ik op 2 dagen gewoon, of mijn 10 jaar oude photoshop werkt niet meer met windows 7 of ik zie iets over het hoofd, jammer want ik blijf graag met oude software werken omdat ik het zo gewoon ben.

Comment

Ik kan anders wel eens proberen via Teamviewer

Comment

Ik denk echt dat het een kwestie van wennen is. ik draai nu alweer een behoorlijk tijdje op windows 7 (vrij snel nadat hij uit kwam). Aan het begin had ik wel veel problemen met virtueal dj en het muziek abbonement. Dit had meer te maken met de overschakeling naar 64 bits systeem.

Ik zou nu niet graag meer een andere versie willen. Ik ben wel benieuwd naar windows 8. is altijd wel gaaf om nieuwe dingen te proberen ;-) voordelen van windows 8 zouden sneller opstarten zijn, meer gebaseerd op touchscreen , ingebouwde pdf reader en kan zelf iso bestanden draaien. klinkt erg goed!

Maar het blijft natuurlijk ieder zn eigen ding!

Comment

Tja, Windows 8 Beta hier even gedraaid. Inderdaad start echt wel lekker snel op. Het is erg gemaakt voor tabletjes, maar met beetje verbouwen is het wel naar je zin.

Overigens kan je met compatibiliteitsmodus gewoon oude programma's laten draaien op vista en 7. Ik weet niet meer wie daar nou problemen mee had?

Comment

Originally posted by DynaSpan View Post
                Ik kan anders wel eens proberen via Teamviewer
                Photoshop staat inmiddels al op de nieuwe laptop, hoe het kwam dat het mij de eerste keer niet lukte weet ik niet, nu ging het als een fluitje.

Comment

Originally posted by Mol View Post
                  Ik heb op mijn oude laptop een 10 jaar oude versie van photoshop draaien (7.0) en werk er nog even graag mee, ik wil dit op mijn nieuwe laptop instaleren en de versie 7.0 blijkt niet te werken met windows 7, dus dan maar gimp gedownload want ik heb geen 900 euro over voor een nieuwe photoshop maar met gimp mis ik heel wat functies die mijn oude photoshop wel heeft, ik vrees dat ik toch in mijn geldbeugel zal mogen tasten en de dure photoshop toch aan zal moeten kopen.
                  The Gimp begint waar photoshop ophoud. Het gratis is zo goed dat alleen om die reden adobe nooit een Linux versie van photoshop heeft uitgebracht. De windows versie van The Gimp is een uitgeklede versie. Ik heb het in Madriva Linuix lopen dat heeft nogal wat meer om de hakken dat de windows versie. Ik geloof dat de Machintosh versie ook volledig is.

Comment

Working...
                  X