Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Dat was weer een leuke beurs gisteren. Helaas niet voor alles kunnen halen waar ik op had gehoopt.
Waar ik uiteindelijk mee naar huis ben gekomen:
- 4x 2 meter milos truss (prachtig die gezichten van iedereen toen ik het op het dak van een rode station auto gebonden mee naar huis nam).
- 4 led parren in flightcase (met g-haken, safety's en grondstatiefjes).
- kabelkist
- dap acu-2 (niet die van 90 euro hoor haha)
- 8 triggerclamps
- 3 cd-kisten
- een boel xlr en stroom kabels
- een partij safety's
- nichiban gaffa tape
Waar ik helaas niet voor ben geslaagd:
2 truss adaptors welke op de st-132 statieven passen
2 flightcase lade's (4he)
2 keyboard standaards
Kleine hazer.
Wat me wel opviel is dat ik een heleboel nieuwe spullen op een 2e hands beurs zag staan. Ook veel 2e hands spullen die in de buurt van, of voor zelfs meer dan de nieuwprijs weg moesten gaan.
Ook wordt de catering volgens mij ieder jaar weer duurder, maar daar kan de organisatie ook niets aan doen.
Maar al met al weer een leuke en gezellige beurs.
Last edited by Greendiek; Sunday-18-03-2012, 18:22.
Dat was weer een leuke beurs gisteren. Helaas niet voor alles kunnen halen waar ik op had gehoopt.
Waar ik uiteindelijk mee naar huis ben gekomen:
- 4x 2 meter milos truss (prachtig die gezichten van iedereen toen ik het op het dak van een rode station auto gebonden mee naar huis nam).
had ik inderdaad gezien was mijn plan ook maar stond niet veel prolyte of ik heb deze gemist
Nah, Prolyte was zwaar ondervertegenwoordigd en wat er stond (als het al Prolyte was), was gedeukt en dus afgekeurd.
Helaas ook niet geslaagd voor 1x 2m OF 2x 1m X30D.
Purple had een leuke bak SM58's staan met nog één beta58 erin ook.
Die beta58 en 2x SM58 meegenomen voor 150,-. Even nieuwe grill erop en klaar.
Verder nog 2 ETC Source Four (of kopieën daarvan, nog niet helemaal duidelijk) gescoord, inclusief lampjes voor 100,-
Botex DMX splittertje (25,- ) en degene waarmee ik samen was heeft een setje Denon S3000 (in kistje en best goede staat) weten te vinden voor 350,-
Comment