Announcement

Collapse
No announcement yet.

Prolight&Sound 2012

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Eurolite heeft sinds kort COB-techniek ontwikkeld, een micro-matrix cluster met LED-arrays.

Hier lees je meer over de COB-techniek.

Veel licht uit een enkele lichtbron, heb een paar video's van Eurolite op de Messe gezien en daar zag het er toch best netjes uit.

Op het gebied van theaterverlichting hebben ze o.a. de THA-50, met een 50 Watt LED-lichtbron en 3200K warmwitte kleurtemperatuur.

Comment

Zo net terug..
      De "bitterballs" van Highlite waren erg lekker.
      DAP XT serie ziet er erg netjes uit, klonk ook wel redelijk (zoals dap-x).

Nijst: Er was echt heel veel led, ook meer dan genoeg led-frontlicht ( vooral hal 11 )
      De "betere" merken zijn natuurlijl wel een aanrader, maar ook in het goedkopere segment waren er wel diverse leuke frontlicht-led-spots.

Het is een eindje lopen, maar zeker de moeite waard: de prg-show in de festhallen..

Comment

Over 2 minuutjes de auto in en weg :)

Comment

Event Update 4 - "BitterBall Edition"
          The PLS2012 Event Update 4, Highlite International Booth. In this edition we explain to you what the Famous Dutch " Bitterballs" are and how to make them......

Comment

Heb er snel een nieuwsberichtje van gemaakt, zijn te vinden via de homepage en ze staan allemaal onder elkaar. :mrgreen:

Comment

Bijna terug... Net de grens wee over. Was erg leuk en de bitterballs waren op??? Althans niet veel meer, half 1 honger gehad maar waren op :( wel jammer voor die lange file vanmorgen, uurtje minder tijd

Comment

Had ik eens gedacht: lekker tegen 200 per uur met de BMW Coupé van de baas richting Frankfurt scheuren... Valt dat even dik tegen: meer dan 2 uur staan aanschuiven op de A3...

Toch enkele leuke standen gezien! Even staan tokkelen op Avolites Titan 6, de VI6 van Soundcraft en de nieuwe CL reeks van Yamaha. Ook de digitale bakken van Midas even bekeken, maar die vallen qua gebruiksvriendelijkheid sterk tegen. Verder erg veel LED gezien. Misschien toch eens tijd om de gloeilampen buiten te stampen...

Ook wat gespeeld met een product van Nederlandse bodem: CueLux. Na 5 minuten spelen kreeg ik er toch al iets uit, best gebruiksvriendelijk dus :)
                Last edited by StijnS; Saturday-24-03-2012, 22:54.

Comment

Ik ben weer eens benieuwd wie dit jaar een bezoekje aan Frankfurt gaat brengen!
                  Voor ons wordt het Vrijdag 12-april.

Comment

Ik zal hier een nieuw topic voor maken. ;)

Comment

Working...
                    X