Announcement

Collapse
No announcement yet.

Prolight&Sound 2012

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Prolight&Sound 2012

hallo,
    ik vroeg me af of hier iemand deze week naar Prolight&Sound gaat in Frankfurt?
    Ik ga dit jaar voor het eerst en ik ben zeer benieuwd!

Vanuit Bax zijn er in ieder geval meerdere mensen, maar die zijn er nu t/m vrijdag. Verder zitten wij hier lekker te knallen met productnieuws. :)

Comment

jep vandaag met school die richting in.

Comment

Is het dit jaar voor genodigden?

Comment

nop, iedereen kan er naar toe: moet je wel even een kaartje kopen

Zelf ben ik er vrijdag.

( Nu al het meest geniale van PLS12, de presentator van highlite: http://youtu.be/C9-_uTWm0B8 )

Comment

Whahaha, ik heb kostelijk gelachen om de presentatiekunsten van deze limburgse highlite presentator.

'at 12 pm the vetbak ga aan and we will bak some bitterballs.'

Comment

Ik ga zaterdag voor het eerst. Kan niet wachten!

Comment

Misschien kom ik je dan tegen stijns! Wouden eerder gaan maar ik heb nu en morgen proefwerkweek...

Comment

Originally posted by Rio View Post
                  Whahaha, ik heb kostelijk gelachen om de presentatiekunsten van deze limburgse highlite presentator.

'at 12 pm the vetbak ga aan and we will bak some bitterballs.'
                  Link voor de geïnteresseerden. ;)

Comment

Zag ik op dat filmpje in de ''Audio Testing Room'' de nieuwe XT serie van DAP? Of is dat een andere serie??

Comment

Dap is inderdaad de XT-Serie.
                      Zou ook een beetje vreemd zijn als ze nu niet de nieuwe series lieten zien.

Comment

Pak er een bitterballetje bij voor het 2de deel van de highlite tour.

Comment

Weer een geniale film

En dan ook nog met een bax-forum lid aan de bar (2.38 )
                          Zal er zeker morgen even bij de stand langsgaan voor de bitterballs en the beer...

Comment

Ben benieuwd naar hoe de evaluatie in de witte led is vooruit gegaan... We zijn namelijk op zoek naar een goeie felle front- lampjes met led-lichtbron. Misschien zijn er al suggesties waar ik wel en niet hoef te kijken?

Comment

Ik ga zeker kijken ETC (nieuwe Source Four LED profielspot) en Robe (hebben ze nog lampen zonder led?)

Comment

Working...
                              X