Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pa-markt 2009

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pa-markt 2009

21 maart 2009 is het weer zover de Pa-markt in de Expo hallen in Houten. Gaan er nog mensen van dit forum heen en zoja wat ben je van plan om te kopen?

Wij gaan er heen wij gaan kijken voor truss , g-haken , flightcases , backdrops en eventueel andere leuke dingen die we tegen komen.

Comment

Helaas geen tijd / auto ter beschikking,

volgend jaar zijn we er hopelijk wel weer bij, heb goede verhalen gehoord over de pa-markt.

Dit jaar gaat het erg druk worden waarschijnlijk, er zijn al 500 kaarten in de voorverkoop verkocht!

Comment

Ben er vroeger ook een paar keer geweest. Pas op voor rotzooi en voor defecte producten, er is daar namelijk héél veel troep te koop!

Comment

Ik ga ook weer eens een kijkje nemen. Heb nog wat cases nodig, eventueel een backdrop en nog een t4'tje ofzo :)

Comment

Ik ga dit jaar ook langs. Ik ben niet echt opzoek. Het enige wat ik echt wil meenemen is een stapel backdrops.

Comment

Originally posted by Robert View Post
              Ben er vroeger ook een paar keer geweest. Pas op voor rotzooi en voor defecte producten, er is daar namelijk héél veel troep te koop!
              Het is en blijft 2e hands en het komt vaak uit de verhuur.

Comment

ik ben er dit jaar ook bij voor de eerts keer.

Comment

en ook ik voor het eerste jaar. Wellicht komen we mekaar tegen, heb alleen geen flauw idee hoe iedereen er uit ziet, dus sorry als ik geen hoi heb gezegd :P

Comment

Ik heb een t-shirt met party sound erop aan en me collega ook dus zie je me sjouwen help even mee hahahha!

Comment

haha das goed, dan zal ik je wel even wijzen in welke bus je het neer kan zetten ;)
                      ik loop waarschijnlijk met nooit-gedacht op m'n polo!

Comment

Een korte wandeling, en was ook zelf al wat aan de late kant, dus heb niet echt de koopjes kunnen bekijken.

Wel heb ik een tas vol kleurenfilters meegenomen, altijd handig om wat te mengen of verschillende producties.

Hier en daar vond ik nog best prijzig aangezien het toch uit de verhuur komt (90%).
                        Voor een simpel moonflowertje nog 25 euro vragen, das mij iets te prijzig...
                        Verder nog wat 19 inch materiaal geshopt voor de cases te vullen!

Kortom, leuke markt maar je moet er op tijd zijn!

Comment

Viel mij ook op! Veel prijzen waren erg hoog en dan zag het er vaak ech niet uit. Er zat ook veel leuks tussen. Dit jaar was het aanbod cases en (afgetrapte) parren erg hoog.

Ik heb 8 zwenkwielen, een paar hoekstukken voor mijn subwoofers, een connector paneeltje en een antaria z-300 fazer in een maatbouw kist aangeschaft.

Comment

Je was ook wel laat roderick wij waren er echt vanaf het begin heb leuke dingen op de kop getikt.. je moet er ook nooit de vraag prijs geven altijd minder bieden heb ik met alles gedaan.

Wij kwamen met een back-drop , flinke stapel cases , 2 scans en een actieve monitor thuis en een bergje onderdeeltjes..

Er werd inderdaad een hoop oude troep aangeboden maar vond het wel geslaagd!

Comment

Ik vond het ook zeker geslaagd hoor! Heb me af en toe dood gelachen om oude troep en dan de prijzen er nog bij. Bij de meeste spullen kreeg je er ook nog gratis een laag van 2 cm stof bij.

Ik heb ook zeker wat leuke dingen gekocht en was verder ook niet op zoek. Kwam ook met een vrij lege portemonnee aan.

Comment

Working...
                              X