Announcement

Collapse
No announcement yet.

Frankfurt Musik Messe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Frankfurt Musik Messe

Heey forumleden!

Volgende week (1-4 april) is het weer tijd voor de jaarlijkse Frankfurt Musik Messe. Elke gerespecteerde fabrikant in de audio-visuele markt is daar wel aanwezig met een stand vol speelgoed.

Wij gaan in 2 groepjes, het eerste groepje gaat woensdag/donderdag en het 2de groepje gaat vrijdag/zaterdag. Ik ga op woensdag en donderdag met Jocha, David, Arno en Jasper. Ben heel erg benieuwd naar de nieuwe producten, zal wel lekker wat foto's/filmpjes maken :D

Hey
    Kijk ik zou er heel graag heen willen alleen ik kan niet
    Ik vind het jammer dat er zo weinig informatie te vinden is over DJ beurzen in europa.
    Zo las ik net dat afgelopen 21 maart een beurs was in Hasselt (belgie)

Ik neem aan dat Bax wel alle data krijgt wanneer er beurzen etc. zijn
    miss leuk om ergens te plaatsen bij nieuws ofzo?

groet
    Evert

Comment

Frankfurt Messe

Woensdag en donderdag op de Messe geweest in Frankfurt. Heb er twee dagen rondgelopen, maar 3 dagen zou zeker ook niet te lang wezen. Het is daar zo ontzettend groot en er staan zoveel fabrikanten, is echt niet normaal en was zeker de moeite waard. Ik moet zeggen dat ik wel een aantal innovatie producten heb gezien maar niet bijzonder veel naar mijn inzien. De verlichting die er tentoongesteld wordt is allemaal LED maar dit is eigenlijk niet iets nieuws. Er zijn natuurlijk wel nieuwe producten bijvoorbeeld de dateq LPM 7.4 te zien. Opvallend vond ik wel het aantal chinese stands wat eigenlijk allemaal op hetzelfde neerkomt, het zijn allemaal kopien van bekende merken.

Comment

Ik ben ook geweest, woensdag en donderdag. Het was erg gezellig met de boys van Bax en echt een hoop gezien. De beurs was zo ontzettend groot dat ik niet alles heb gezien en ben eigenlijk alleen in hal 4, 5 en 8 geweest (de rest was niet aan ons besteed, gitaren en dergelijke).

Jammer genoeg waren er niet echt veel spullen waarvan je dacht: WOOWW, wat vet en wat nieuw! Er waren wel wat nieuwe dingen maar niet echt veel, dat was wel jammer. Qua licht was er inderdaad een hoop te zien qua LED technologie...Waar ik wel verliefd op ben geworden is op de KRK RP6 Limited Edition Yellow, staan er meteen ook 2 in backorder voor me :D

Al met al heel erg gezellig, lekker weer, mooie vrouwen en lekkere bieries! Zie de foto's hier

Comment

Leuke foto's! Jammer dat er niet veel echt nieuws was.

Comment

Lekkere foto van die duif;)

Comment

Leuk om die foto's te kijken geeft tenminste een indruk van de beurs i.p.v. alleen maar close up product foto's

Comment

Working...
              X