Het viel me op dat hier nog geen topic over was. Het lijkt me dan ook leuk dat iedereen een foto'tje post van zijn vervoer en erbij zegt waar je het voornamelijk voor gebruikt (verhuur, drive-in shows, producties, etc.).
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Waar vervoeren jullie je spullen mee?
Collapse
X
-
Ik eerst dan maar. Sinds een tijdje is hier een nieuwe aanhanger. Hij is 2.5 meter langer en dat is echt ideaal. Tevens heeft hij ook nog een oplooprem. De aanhanger mag al met rijbewijs B gereden worden. Ik gebruik hem voornamelijk nog voor drive-in shows en zo nu en dan voor verhuur. Verhuur is nooit zo groot, waardoor het meestal in de auto gaat (staat ook op de foto).
-
-
Ik gebruik deze saris aanhanger afm. 2,50x1,25x1,40 (LXBXH). Voornamelijk voor mijn drive- in show, soms ook voor een verhuur klusje.Attached Files
Comment
-
Waarom denkt er nou niemand aan een bak fiets. Super groen dus goed voor het milieu :D
Gelukkig heeft Evert een VW Caddy TDI tot zijn beschikking die we letterlijk tot het dak toe vol laden, lekker verwarmd en lekkere stoelen. Prachtige auto's, ik hoop dat ik binnenkort in een VW Transporter kan rijden, ik ben niet zo goed in het schikken van apparatuur (A).
Originally posted by davey View PostIk gebruik deze saris aanhanger afm. 2,50x1,25x1,40 (LXBXH). Voornamelijk voor mijn drive- in show, soms ook voor een verhuur klusje.
Originally posted by roderickk View PostIk eerst dan maar. Sinds een tijdje is hier een nieuwe aanhanger. Hij is 2.5 meter langer en dat is echt ideaal. Tevens heeft hij ook nog een oplooprem. De aanhanger mag al met rijbewijs B gereden worden. Ik gebruik hem voornamelijk nog voor drive-in shows en zo nu en dan voor verhuur. Verhuur is nooit zo groot, waardoor het meestal in de auto gaat (staat ook op de foto).
Heren, waar zetten jullie je aanhanger weg? Thuis op de oprit?Last edited by Citybeatz; Tuesday-14-04-2009, 23:20.
Comment
-
Uhmm laat jij je aanhanger vol spullen staan dan? lijkt me niet... en als die leeg is geen sloten erop zetten gewoon open laten dan kijken ze erin en is er niets te vinden dit voorkomt schade..
wij hebben ook een witte geremde aanhanger met dezelfde afmetingen binnenkort komt daar een busje voor nu trekt mijn opel vectra sport uit 2001 alles mee.
Comment
-
Er staat bewust niets op. Bij een drive-in show klus komt het regelmatig voor dat de wagen op het terrein van het feest blijft staan. Spulletjes die niet gebruikt worden gaan dan regelmatig terug in de aanhanger (omdat op de lokatie geen veilige plaats hiervoor is).
Comment
-
De auto die ervoor staat is een BMW 318is (140pk) dus voldoende vermogen om deze aanhanger te trekken.
Apparatuur blijft er nooit in achter, dit vanwege dat ik altijd probeer apparatuur mee te nemen voor de show die ik nodig heb en niet meer. De aanhanger kan daar in tegen goed op slot d.m.v. twee sloten.
Mijn website is www.djgroovedrive-inshows.nl echter kan er volgens mij op dit moment niet op de foto pagina gekeken worden i.v.m. problemen met de server.
Comment
Comment