Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar vervoeren jullie je spullen mee?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wij hebben het helaas een keer met een te zware aanhanger gehad voor een te lichte auto. Was een kleine peugot ik meen 306. de aanhanger ging slingeren en de auto vrolijk mee.... we hebben nog kunnen remmen in de tunnel de auto en de aanhanger stonden over 2,5 rijbaan en zo.n 15 cm van de muur af... geloof me dat wil je niet kon een uur niet op me benen staan van de adreline.....

Binnenkort komt er voor onze aanhanger een opel combo.
    Zware spullen in de combo truss etc in de aanhangwaggel alles netjes bestickert en we zijn weer klaar voor een paar jaar..

Het scheelt trouwens wel reuze of je aanhanger geremd is of niet die van ons is namelijk geremd dat is stukken beter als ongeremd spaart ook je auto weer voor een stuk.

Comment

Mijn aanhanger is ook geremd, dat scheelt inderdaad een hoop. En de auto is ook vrij zwaar volgens mij zo'n 1200kg.

Comment

Vroeger hadden wij een ongeremde, nu één met oplooprem. Je voelt je niet alleen veiliger, het is ook een stuk veiliger. Wij hebben nog niet zo vaak meegemaakt dat hij echt flink moest remmen, maar de keren dat hij het deed waren we toch wel blij dat we er één met rem hadden.

Toen we nog de aanhanger zonder rem hadden was er een keer een bestuurder heel zachtjes tegenopgereden. We stonden op een hellinkje naar beneden voor het stoplicht en de auto achterons had de rem er niet opstaan. Het was een heel zacht tikje (ook geen schade), maar je schrikt je dood de klap die jij voelt lijkt veel groter te zijn. Met een geremde is dit gewoon een stuk veiliger.

Comment

Ik maak gebruik van een Opel Vivaro in onderstaande uitvoering, momenteel staat hij bij de spuiter i.v.m. een paar krassen op de zijkant... daarna komen de stickers erop, maar dat wordt niet eerder dan juli.

Comment

Ik vervoer mijn spullen in deze bak van me ouders

Comment

volkswagen caddy of transporter afhankelijk van de grote en als het erg veel is allebei

Comment

nu nog achter in de auto, binnenkort krijg ik een hele mooie aanhanger ;)!

Comment

Als wij op pad gaan met de drive-in gaat alles in deze aanhanger. Hij is 3m lang (3.35 zelfs volgens mij, weet het niet helemaal zeker) 1.80 breed en 1.80 hoog. Het is een ideaal aanhangertje omdat hij letterlijk en figuurlijk aan alle kanten open kan en de vloer heel laag bij de grond zit doordat er kleine wieltjes onder zitten. Als trekkend materieel hebben we een verlengde en gekietelde Volkswagen LT35 en als het in stijl moet een Volvo S80.

Comment

Alles zit bij mij in de auto, maar binnenkort koop ik een gehele nieuwe truss, dus dan heb ik wel een aanhanger nodig. Die krijg ik(A) hoop ik, als ik hem heb, maak ik een foto!

Comment

Momenteel met 2 auto's.....
                      Soms met een aanhanger, maar daar gaan we binnenkort mee bezig met het opknappen!

(ver hoef ik met mijn drive-in nooit te reiden, rond de 5km.)

Comment

Ik neem al mijn zooi hier in mee, binnenkort komt er ook nog een trekhaak achter

auto-zijkant

auto-achterkant

Comment

Gewoon mijn pa vragen, hij heeft een busje!
                          ik moet wel de bezinekosten betalen...:-(

Comment

Originally posted by zassie View Post
                            Ik neem al mijn zooi hier in mee, binnenkort komt er ook nog een trekhaak achter

auto-zijkant

auto-achterkant
                            Ziet er zeer gelikt uit! Alleen die foto op de achterkant schrikt mij een beetje af. (Niks persoonlijk :D)

Comment

Och, dat voorkomt bumperklevers. ;)

Comment

sinds ik die foto achterop heb rijd het een stuk veiliger... mensen zien namelijk dat ze mogelijk een clown gaan inhalen.
                                Voorheen in mijn niet bestickerde stationwagen was het vaak: HE EEN CLOWN!!! REMMEN!!!! met als gevolg dat er meer dan eens nietsvermoedende mensen erachter vol in de ankers moesten.

Comment

Working...
                                X