Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ronny zijn dagje uit naar belgië

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ronny zijn dagje uit naar belgië

Wat zei je ronny, geen foto's maken?
    Ik ben doof op 1 oor :D

Hier wat foto's van ronny die heel hard aan het werk is om mijn lichten te programeren voor mij, nogmaals mijn dank ronny.
    Volgende week eens testen of ik alles nog in de vingers heb ;)

Ben ik blij dat ronny zijn camera niet bij had :D

En omdat mijn nieuwe aanhanger nog niet binnen is en mijn oude is verkocht moest ik mijn plan trekken met een paardentrailer.

Mooie set en aardig dat Ron (of is het Ronnie?) weer langs wilde komen. Het enige minpuntje aan je set vind ik je booth, een struss booth of een mooi bestickerde (of gewoon witte) booth met een paar led tubes vind ik mooier als een paar gestapelde flightcases.

Edit: Welke telefoon is dat? Ik vind hem op een iPhone 3GS lijken, is het er toevallig een?

Comment

Haha Ik kan er straks een serie over gaan maken.

De wilde avonturen van Ronny.

Als ik straks nog maar overstraat kan zonder overal erkend te worden ;)

Ben in ieder geval blij dat je het niet opgegven hebt door een stel stomme lampen.

Wat het probleem nu werkelijk was?
      Geen idee. Ik heb alles overal uit gegooid.
      Adressen opnieuw ingesteld.
      Alles opnieuw gepatchederd
      Aantal complete shows erin gezet en het werkte gewoon. Geen enkel probleem met wat dan ook.

Alleen het overzetten van pc naar pc2 was even raar maar was ook in een half uurtje opgelsot.

Comment

Originally posted by Dj funkey View Post
        Mooie set en aardig dat Ron (of is het Ronnie?) weer langs wilde komen. Het enige minpuntje aan je set vind ik je booth, een struss booth of een mooi bestickerde (of gewoon witte) booth met een paar led tubes vind ik mooier als een paar gestapelde flightcases.

Edit: Welke telefoon is dat? Ik vind hem op een iPhone 3GS lijken, is het er toevallig een?
        Ik was van plan om alles mooi op te stellen voor ik een foto ging nemen, maar omdat de zaal was verhuurt en ik in de schuur alles moest opstellen heb ik niet alles mooi opgesteld, naast de booth komen er nog 2 rechtstaande truss van 1m met daarop of een spiegelbol of een draaiende spiegelbol met leds.
        Als ik dan nog een booth met truss moest gebruiken zou het teveel truss worden, ik was van plan om het logo vooraan erop te plaatsen maar dat zal ik niet doen.

Het onderstel is geen kist maar een ijzeren rek op wieltjes, achteraan in dat rek zijn er legplanken voorzien om wat spullen kwijt te kunnen.
        Later komt er mischien een andere booth want deze is wat onhandig en zeker als er trappen naar de zaal zijn. de booth heeft me anders 800 euro gekost (zonder apparatuur) onderaan komt er een soort plint die de voorkant en zijkant verbergt, zo zijn de wieltjes en het open gat weggewerkt en als ik de plint iets naar voor schuif dan kan er nog een lamp achter die de booth kan verlichten.

Comment

Nice setup Mol. Hopelijk lukt het je nu wel :)

Comment

De kenner moet toch voortaan wel weten dat ik al helemaaaal geen fan ben van alles wat met mac te maken heeft ( behalve de hamburger keten dan natuurlijk )

Het is een HTC Sensation

Nog even wachten en dan is het de nieuwe HTC one nog wat weet ik veel. Sneller beter hebben ;)

En het is dus Ronny ;)

Comment

Tikkeltje offtopic. Maar mag ik weten wat je zo tegen Apple hebt?

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
                De kenner moet toch voortaan wel weten dat ik al helemaaaal geen fan ben van alles wat met mac te maken heeft ( behalve de hamburger keten dan natuurlijk )

Het is een HTC Sensation

Nog even wachten en dan is het de nieuwe HTC one nog wat weet ik veel. Sneller beter hebben ;)

En het is dus Ronny ;)
                Van jou weet ik inderdaad dat je anti Apple bent en dat jij dus geen iPhone hebt. Van Mol weet ik dat hij ook een smartphone heeft en niet hoorbaar/zichtbaar tegen Apple is. Ik wist dus niet van wie hij was en wist dus ook niet dat het geen Apple kon zijn.;) Ik was trouwens eerst ook helemaal geen Apple fan (ik was ook tegen) maar toen ik eenmaal een MacBook had was ik toch zo om. Wat een verademing vergeleken met mijn oude windows computer! Alles werkt gewoon zoals het hoort zonder rare haperingen enzovoort!

Comment

Ik ben niet alleen geen Apple fan, ik ben vanaf nu ook geen fan meer van smartphones, mijn 7 maanden oude smartphone (sony ericsson xperia) gaat in de schuif bij de andere afgedankte gsm toestellen en er komt een nieuwe doodgewone gsm.

Maar we gaan offtopic en dit is geen gsm forum ;)
                  Last edited by Mol; Sunday-20-05-2012, 23:44.

Comment

Welke smartphone heb je nu?

Comment

Laten we de smartphone-discussie even buiten beschouwing laten, is niet de strekking van het forum. ;)

Als je een topic over Android of iOS apps wilt openen voor DJ's, producers, etc. vind ik dat prima, maar verder.. ;)

Comment

Bluh boel plezier gemist nogmaals sorry @ Mol alsook aan Ronnie maar was opgeroepen wegens brand op het werk (machine die hoe dan ook dit weekend moest gemaakt zijn om terug te kunnen draaien maandag langere stilstand was onmogelijk) :(

Naja nogmaals mijn excuses en hopelijk ben ik er de volgende keer gewoon lekker bij.

Comment

Originally posted by JanPetersen View Post
                          Tikkeltje offtopic. Maar mag ik weten wat je zo tegen Apple hebt?
                          Helaas ga ik in dit topic de discussie mac / de rest van de wereld hier niet voeren. Ik heb mijn mening hier al meerdere keren duidelijk over uitgesproken met daarbij duidelijke argumenten om mijn mening te onderstrepen.

Als je het toch wil weten. Acount gegevens van me openen. Alle berichten geplaatst door ronennieshow. Lekker zoeken en terug lezen en kom je ze vast en zeker tegen.

Verder was het best een leuk dagje ja. Me heerlijk vermaakt. Vind het altijd wel leuk om een passie met iemand te kunnen delen en vooral dan ook nog eens iemand vooruit te kunnen helpen die zelf ook erg gepasioneerd is ( een woord wat je niet zo vaak hoord hahahaha ).

Kortom een erg leuke dag gehad en s'avonds nog een dikke hardstyle party ( jammer van de muziek maar goed ) wat licht geschoven. Moet ik vaker doen. Niets opbouwen maar me maat flink laten werken om vervolgens terug te komen om op wat knoppen te rammen en weer op te ruimen :D

@ squeezer.

Je moest het allemaal eens weten wat we allemaal gedaan hebben ;). Maar zoals je al aangaf. Wie weet een volgende keer. Van mijn kant uit in ieder geval zeker voor herhaling vatbaar.

Comment

En hoe beviel de midicon??

Comment

Ik heb er niet mee gewerkt maar ronny heeft wat uitleg gegeven en het ziet er een handig toestel uit, je kan sneller werken als op een laptop, maar de vraag is heb ik dat nodig voor bruiloften want op bruiloften verander je niet om de 5 minuten van show.

Comment

Working...
                              X