Ziet er goed uit Jurgen, zeker die Bruiloftshow's. 1 opmerking: ik vind de foto's persoonlijk wel wat klein. Misschien kun je die nog wat uitvergroten? En je zou evt. nog een foto van die grote bruiloftshow bij je impressie kunnen zetten...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites
Collapse
X
-
"Extra uur voor 24 uur: € 30,00.
Extra uur na 24 uur: € 40,00."
Ik zou er middennacht van maken, ik gebruik namelijk zelf nooit de term 24 uur en zou voor klanten wel eens verwarrend kunnen zijn.
mooie site verder, maar de foto's mogen inderdaad een stuk groter.
Comment
-
Nee hoor, ik verkoop mezelf ook liever inclusief eigen apparatuur dan alleen als dj. Daarom ben ik verhoudingsgewijs als "losse" dj ook behoorlijk duur. Als ik dan ook nog een eigen dj setje mee moet nemen scheelt het nog maar een paar tientjes met een complete show...Last edited by Geluid-en-licht.com; Friday-14-09-2012, 16:10.
Comment
-
Originally posted by jochanan View PostMaar nu weer terug ontopic. Wie o wie durft zijn website nog te linken ik geef er graag opbouwende kritiek op. Overigens is een link ook erg goed om gevonden te worden via google.nl
Ben benieuwd.
Comment
-
Originally posted by Dj-scratch View PostDe extra uren heb ik al jaren zo staan, en tot nu altijd duidelijk geweest. Dus dit laat ik nog even zo..
Ik zal diverse foto's binnenkort even vergroten, zodat je inderdaad wat meer ziet.
Bedankt voor de feedback in ieder geval!
Tot nu toe bedankt voor de tips!
Comment
Comment