Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hey,

ik ga vanavond eens kijken wat ik kan doen kwa foto's maken.
    ik heb de site nog wat aanpast, ik heb het menu in een witten balk gezet (zit nog wel een kleine bug in, ik heb geen zin om die nu al te verhelpen aangezien het nog niet definitief is). ik heb ook de kleur van de letters in het menu wat verandert want dat vond ik niet echt passen met die witten balk ik heb de helft met een oranje rand gemaakt en een helft met een grijze, wat is het mooist? ik denk de grijze.
    persoonlijk vind ik de witten balk ook niet zo mooi, ben ik de enige die dat denkt?
    en ik heb de grill op de achtergrond wat transparanter gemaakt

ben benieuwd wat jullie er van vinden?

Gr
    Robbert-Jan

Comment

• Mwoah ik vind de witte balk wel gaan, beter dan die witte strepen. De grijze letters zijn inderdaad beter maar het zou wel mooier en duidelijker zijn als de naam van de pagina waar je op dat moment op zit wel oranje is.

Verder zou ik het contentvlak (dus het stuk waar je tekst staat) even breed maken als je menu en de tekst ook een stukje naar onderen zetten (padding-top : 15 px; ofzo).

Comment

• Wat vinden de heren op dit forum van de volgende website

Comment

• Ik vat volgende zinnen niet helemaal op je site:
          "Ik sta erom bekend goed contact te hebben met mijn klanten? In het bezit van duizenden. "

Doe aub iets aan je manier van schrijven. Dit komt enorm monotoon en saai over. Als ik ene mogelijke klant was, zou ik hier direct op afknappen.

Daarnaast zou ik foto's een prominentere plaats geven op je website. Plaats bij stukjes tekst een kleine foto als illustratie. Dat maakt het geheel wat speelser, en geeft al snel een indruk van wat je kan.

Comment

• Persoonlijk zou ik als klant afknappen wanneer iemand van zichzelf letterlijk zegt dat die de beste is. Want dat ben je ( en dit is zeker niet afbrekend bedoeld) niet. En zeker niet op alle vlakken in wat je levert. Volgens mij kan je beter uitpakken met je sterke kanten, en zo tonen waar je goed in bent. Je moet natuurlijk niet gaan zeggen waarin je niet goed bent, en zo'n site dient inderdaad om jezelf te verkopen, maar letterlijk zeggen dat je de beste bent klinkt nogal opschepperig volgens mij, en iedereen weet ook wel dat niemand de beste is, maar dat iedereen wel 1 punt zal hebben waarin hij beter is.

Comment

• Je teksten zijn erg vanuit je zelf gericht. Ik lees heel vaak het woordje "ik", ik doe dit, ik doe dat, ik ben de beste...

Je kunt beter op een manier schrijven als "zoekt u een goede dj? dan bent bij music lights aan het juiste adres!". Dan bekijk je het namelijk vanuit de klant.

Daarnaast spreekt het "design" van je site me totaal niet aan. De site is donker, saai en dus alles behalve feestelijk. Zoals gezegd, gebruik eens wat meer foto's, minimaal 1 op iedere pagina en als het kan ook in de header in plaats van dat standaard plaatje dat je nu hebt (en dat 100 andere dj's ook gebruiken). Ik zou ook niet zwart als achtergrondkleur kiezen, liever een frisse, lichte achtergrond.

Daarnaast komt het lettertype (times new roman) zeer amateuristisch over, gebruik liever arial ofzo. De rode tekst op de homepage vind ik ook niks.

Ik vind het dus geen geweldige website, maar het goede nieuws is dat je de site met een paar simpele aanpassingen een hele andere uitstraling kunt geven. Succes!

Comment

• Hey,

ik heb helaas geen tijd gehad om foto's van de shows te maken.
                ik heb wel de menu balk wat verkort zodat hij gelijk is aan het text vak, in plaats van het text vak wat te verbreden.
                ik zag ergens een opmerking staan over het menu dat iets naar beneden moest? die snap ik niet helemaal.
                ik heb ook de achtergrond kleur wat aangepast (dat met die grill).
                het kopje van de pagina wat naar beneden zetten, dat is een hele ingreep, (voor de mensen die het snappen, de site is uit div's opgebouwd in iedere div staat een afbeelding, en al die afbeeldingen samen zijn de website. de bovenste balk van het "text vak" is een losse div en die zou eigenlijk iets hoger moeten, maar omdat te veranderen moet ik de segmenten in fotoshop gaan veranderen. en dan ook nog eens in de stylesheet alle nieuwen maten doorvoeren.)

ik weet niet of ik dit hier moet vragen of op een andere site.
                ik merk dat vooral firefox alle afbeeldingen opslaat en ze laad als hij weet dat hij weer op mijn site is, om te voorkomen dat hij iedere keer de afbeeldingen download. als ik dan iets wijzig en ik wil de site laden dan laat hij niet de nieuwe afbeeldingen zien maar de oude die hij dus nog opgeslagen had. als ik ccleaner draai en firefox schoon maak dan laad hij wel de nieuwe afbeeldingen.
                weet iemand daar een oplossing voor?

nogmaals bedankt, en blijf zegen wat jullie van mijn site vinden. als ik foto's heb zet ik ze in de site en geef ik het wel aan.

Gr
                Robbert-Jan

Comment

• Ik zou bij media nog even je foto's nakijken. Er zitten een aantal rare bij, bijv. tennis foto's. Het was vast niet de bedoeling die erop te zetten.
                  Ik vind het nu al veel opener dan in het begin. Hij is dus veel beter geworden!
                  Ik wil bij de volgende post ook foto's van de shows zien! :p

Comment

• drive-inn pagina aangemaakt

Dropbox Drive-Inn

binnenkort even foto's nemen en plaatsen.

Comment

• Laat die smileys achterwege. Je website is geen facebook of hyves. Je wil professioneel en formeel overkomen.

Engineer? Heb ik die ook nodig op mijn bruiloft? Heh?

Drive-inn? Showtek?
                      Naar mijn weten is het nog steeds 'drive-in show' en 'Showtec'.

U vraagt uw gasten om hun eigen muziek mee te nemen, als MP3 op hun smartphone of tablet en wij draaien het voor u!
                      Dat is wel heel tof. Jij hebt tijd om bij 50 man op hun smartphone even Rekordbox te installeren (lekker over je 3G heen ;)), uit te leggen hoe het werkt, om de haverklap nieuwe verbindingen te maken en schaamteloos geripte Youtube-mp3's af te spelen over je eigen set? Dat wordt een lekker zooitje denk ik... denk daar nog eens goed over na.

En heb je ook een oplader liggen voor het bruidspaar dat de openingsdans op smartphone meeneemt? Want die gaan daar zelf echt niet aan denken. De belangrijkste muziek die een bruidspaar wil horen moet je op zo'n avond zelf in bezit hebben! Dus ofwel koop je die nummers zelf, ofwel heb je die al in je collectie, ofwel laat je die vooraf bij jou aanleveren. Niet alles op de avond zelf willen regelen, dan moet alles allang in orde zijn! Je opdrachtgever heeft het dan veel te druk met andere zaken. Neem vooraf de tijd om alles goed af te spreken en te zorgen dat je alles binnenkrijgt dat je binnen moet krijgen.

Verder zal het een gemiddelde klant vrij weinig interesseren waarmee je draait. Als het er maar fatsoenlijk uit ziet, sfeervol opgesteld staat en de muziek/geluidskwaliteit in orde is.

Geen lijstjes met merken en types, daar snappen klanten toch geen snars van. Laat zien hoe het er uit ziet, hoe sfeervol en gezellig jouw show is. Dat je zegt dat je licht, muziek, een dj-set en geluid meeneemt is al voldoende.

Eén ding is zeker: U zult zich nooit niet thuis voelen op uw eigen feest!
                      Ik zou nog eens goed nadenken over die slogan. Nogal een dubbel gevoel.

Last but not least: het Dropbox Team zijn “nette jongens” géén onaangename verrassingen: pure professionals, met meer dan 20 jaar ervaring, die leveren!
                      Vreemde zin.

Vanaf nu geldt dus ook buiten de studio: Dropbox Drive-Inn “Let Your Music Do The Talking”
                      Mijn muziek? Het is toch jullie taak om muziek mee te nemen?

Comment

• Goede feedback Rick, we gaan natuurlijk niet het ondervangen van alle haken en ogen tot in detail op de website uitleggen. Maar reken er maar op dat mensen niet voor verrassingen komen te staan. Net spul en nette jongens vinden een hoop mensen wel belangrijk. Natuurlijk kan je via persoonlijk contact als klant, al het kaf van het koren scheiden. Maar geef ze de kost die na een boeking een of twee petjes krijgen die de hele avond Sidney Samson of Afrojack draaien, meefeesten of een beetje te veel aandacht hebben voor sommige gasten..... Voor jou misschien overbodig, maar sommige mensen vinden het fijn dat daar van tevoren duidelijkheid over is. Anders voelen deze mensen zich niet thuis op hun eigen feestje. Mijn of jouw muziek, slaat natuurlijk niet op wie daadwerkelijk de muziek meebrengt, maar wel dat er gedraait wordt wat de klant leuk vindt....

Comment

• we gaan natuurlijk niet het ondervangen van alle haken en ogen tot in detail op de website uitleggen
                          Dat hoeft ook niet tot in het diepste detail, maar probeer wel vooruit te denken op extra vragen of opmerkingen die het kan oproepen. Laat zien dat je meedenkt met de klant, maar maak er geen lang verhaal van.

Net spul en nette jongens vinden een hoop mensen wel belangrijk.
                          Maar verwoord het dan anders; "Onze medewerkers hebben een representatieve en verzorgde uitstraling en zullen er voor zorgen..."

Natuurlijk kan je via persoonlijk contact als klant, al het kaf van het koren scheiden. Maar geef ze de kost die na een boeking een of twee petjes krijgen die de hele avond Sidney Samson of Afrojack draaien, meefeesten of een beetje te veel aandacht hebben voor sommige gasten..... Voor jou misschien overbodig, maar sommige mensen vinden het fijn dat daar van tevoren duidelijkheid over is. Anders voelen deze mensen zich niet thuis op hun eigen feestje
                          Ook hier zul je moeten doordenken. Een moeder die een suprise-party plant voor haar zoon is een heel andere opdrachtgever dan een bruidspaar die direct contact zoekt met je. Maak je teksten dus universeel, of geef compacte voorbeelden vanuit meerdere invalshoeken.

Mijn of jouw muziek, slaat natuurlijk niet op wie daadwerkelijk de muziek meebrengt, maar wel dat er gedraait wordt wat de klant leuk vindt....
                          Als dat laatste je uitgangspunt is, maak daar dan je slogan van. :) Daar mag je verder zelf creatief mee zijn.

Overigens bekijk ik alles vanuit het oogpunt van een gemiddelde klant.

Comment

• Thnx, ik ga nog weer ff broeden :D

Comment

• Ik zou sowieso een hele andere site aanmaken voor de drive in show. Dat is namelijk een heel andere doelgroep dan de doelgroep van je studio, en een heel ander vak ook.

Ken je de uitdrukking "een foto zegt meer dan 1000 woorden"? Dus... ;-)

Comment

• Klopt, foto's komen asap
                                Mischien maak ik i.d.d. wel een apparte site aan. Eerst maar eens zo kijken.

Comment

Working...
                                X