Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
    Je teksten zijn erg vanuit je zelf gericht. Ik lees heel vaak het woordje "ik", ik doe dit, ik doe dat, ik ben de beste...

Je kunt beter op een manier schrijven als "zoekt u een goede dj? dan bent bij music lights aan het juiste adres!". Dan bekijk je het namelijk vanuit de klant.

Daarnaast spreekt het "design" van je site me totaal niet aan. De site is donker, saai en dus alles behalve feestelijk. Zoals gezegd, gebruik eens wat meer foto's, minimaal 1 op iedere pagina en als het kan ook in de header in plaats van dat standaard plaatje dat je nu hebt (en dat 100 andere dj's ook gebruiken). Ik zou ook niet zwart als achtergrondkleur kiezen, liever een frisse, lichte achtergrond.

Daarnaast komt het lettertype (times new roman) zeer amateuristisch over, gebruik liever arial ofzo. De rode tekst op de homepage vind ik ook niks.

Ik vind het dus geen geweldige website, maar het goede nieuws is dat je de site met een paar simpele aanpassingen een hele andere uitstraling kunt geven. Succes!

Bedankt voor je reactie ik ga er wat mee doen.

Comment

• Originally posted by StijnS View Post
      Ik vat volgende zinnen niet helemaal op je site:
      "Ik sta erom bekend goed contact te hebben met mijn klanten? In het bezit van duizenden. "

Doe aub iets aan je manier van schrijven. Dit komt enorm monotoon en saai over. Als ik ene mogelijke klant was, zou ik hier direct op afknappen.

Daarnaast zou ik foto's een prominentere plaats geven op je website. Plaats bij stukjes tekst een kleine foto als illustratie. Dat maakt het geheel wat speelser, en geeft al snel een indruk van wat je kan.
      bedankt voor je postieve bijdrage en zal er zeker wat mee doen.

Comment

• Originally posted by Mathias Van Rechem View Post
        Persoonlijk zou ik als klant afknappen wanneer iemand van zichzelf letterlijk zegt dat die de beste is. Want dat ben je ( en dit is zeker niet afbrekend bedoeld) niet. En zeker niet op alle vlakken in wat je levert. Volgens mij kan je beter uitpakken met je sterke kanten, en zo tonen waar je goed in bent. Je moet natuurlijk niet gaan zeggen waarin je niet goed bent, en zo'n site dient inderdaad om jezelf te verkopen, maar letterlijk zeggen dat je de beste bent klinkt nogal opschepperig volgens mij, en iedereen weet ook wel dat niemand de beste is, maar dat iedereen wel 1 punt zal hebben waarin hij beter is.
        Mathias,

Bedankt voor je bijdrage en ik zal het zeker mee nemen en inderdaad, ik ben zeker niet de beste.

Comment

• Sinds kort mijn nieuwe website in gebruik genomen:

Ben er van op de hoogte dat op de foto's mijn rigging en afwerking van de show bepaald niet op niveau is, ben er ook druk mee bezig hier verbetering in te brengen.

Ben erg benieuwd naar jullie reacties en feedback ;)

Alvast bedankt!

Comment

• Wow boem :shock:

Dat was het eerste wat ik dacht toen ik jouw website bekeek. Wat mij betreft zou het wat rustiger mogen, dus wat minder felle kleurtjes. Wel feestelijk en vrolijk zo.

Verder vind ik het er best netjes uitzien, al zou je tekstvlak van mij nog wel iets minder doorzichtig mogen zijn. Ik vind de achtergrond nu teveel afleiden. Enne, accessoires is met dubbel s.

Comment

Wow boem :shock:

Dat was het eerste wat ik dacht toen ik jouw website bekeek. Wat mij betreft zou het wat rustiger mogen, dus wat minder felle kleurtjes. Wel feestelijk en vrolijk zo.
              Nah, vind ik dan weer niet, maar dat is wel op een TFT scherm die echt niet volle kracht staat. Op een LED scherm zou het wel eens teveel van het goede kunnen zijn...

Comment

• Hier inderdaad een LED scherm op een laptopje met weinig omgevingslicht (alleen schemerlampjes).

Comment

Wow boem :shock:

Verder vind ik het er best netjes uitzien, al zou je tekstvlak van mij nog wel iets minder doorzichtig mogen zijn. Ik vind de achtergrond nu teveel afleiden. Enne, accessoires is met dubbel s.
                  Allereerst bedankt voor je feedback!

Mijn website is inderdaad redelijk aanwezig, maar vind de kleuren juist wel passen bij deze branche.

Voor wat betreft het tekstvak ben ik het, nu ik daar specifiek naar kijk, zeer zeker met je eens. Ik ga even kijken of ik dit aan kan passen.

AcceSSoires met één S is inderdaad wel heel erg jammer ... Ga dit ook zo snel mogelijk veranderen.

Comment

• Zoals ik al zei, de kleuren zijn wel feestelijk en vrolijk. Aan de andere kant zijn (goed geprogrammeerde) lichtshows over het algemeen wel wat rustiger, harmonieuzer zeg maar. Er worden dus geen honderd kleuren door elkaar gebruikt.

Comment

• Hans,

Supermooie website. De foto's lijken wel erg langzaam te laden, kan aan je hoster liggen.

Verder weinig aan te merken, behalve dat ik in je logo een heleboel namen zie, maar er niet uit kan af leiden hoe het bedrijf nou heet...

Ciao!
                      Edwin

Comment

• Hallo allemaal,

Sinds vanavond mijn website online staan.

Tips en opmerkingen zijn altijd welkom.

Comment

• Op de showpagina, bij de extra opties, wat bedoel je met etc.? Wij weten dan wel wat je bedoelt, maar er zullen genoeg klanten zijn die daar geen idee van hebben. En hoeveel kost een extra optie dan?
                          De website ziet er verder wel leuk uit, een beetje saai, je zou wat meer contrast kunnen maken door de balken aan de zijkant een ander kleurtje te geven. Verder zie ik heel erg veel wit op de plekken waar je tekst neer kan zetten. Dat geeft het gevoel dat je niks te vertellen hebt. Doe er wat mee, wordt het alleen maar beter van!

Comment

• Here we go. Strakke website!
                            Bij het lezen van de inhoud komen er wat vraagtekens omhoog, kijk wat je er mee doet, mijn mening is ook maar mijn mening :)

Leuk dat je een biografie vermeldt, echter wordt er twee keer een leeftijd vermeld (12 en 14), ik heb na het lezen echter geen idee hoe oud je nu bent. Handig om te vermelden, mensen weten graag waar ze aan toe zijn.

Future Sound Drive Inn Show is een ontzettend enthousiast team dat inspeelt op uw wensen.
                            Als u ons boekt komen wij met zijn tweeën bij u draaien.
                            Ik heb net de biografie over één persoon gelezen. Wie is nummer twee?

Op je referenties pagina vermeld je netjes voor wie je allemaal gedraaid hebt. Maar wat belangrijker is; wat vonden ze ervan? Kijk of je in ieder geval één of twee klanten een kort stukje kunt laten schrijven.

Comment

• Ik vind de site ook behoorlijk saai en kleurloos, verder ben ik het eens met de hiervoor aangestipte punten.

Er zijn echter ook een aantal positieve punten te vermelden: je hebt een aardig aantal foto's op de site staan, de prijzen staan er netjes bij en er is een duidelijke contactpagina.

Ik zou eens beginnen met je site wat kleur te geven, je wilt immers een feestelijke uitstraling toch?

Comment

• Bedankt voor alle opmerkingen,

De achtergrond is nu bijgewerkt, denk dat deze zo beter is. Nummer twee is mijn vader deze is er eigenlijk altijd bij in verband met het vervoer.

@DJMa5treat
                                Dat "etc" is nu vervangen, de prijs van de extra opties is nog niet bepaald, dit is afhankelijk van wat erbij komt en bij welke set.

@ThePartyDJS
                                De biografie is nu bijgewerkt. De referenties komen bij de aankomende feesten, meeste voorgaande klanten heb ik op dit moment geen email of telefoonnummer meer van.

Comment

Working...
                                X